Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
nismosx

Z31 minun projektini osa 2

Recommended Posts

Re: Z31 minun projektini osa 2

Hyvältä näyttää Nizmo Z :D:D

Siis meinaan edistystä ;D

no joo ihan huomaamatta tulee sitten kerralla purettua ;D täytyy vaan koittaa pitää osat tallessa

Vähän tota NismoZ joutuu kyl potkimaan, et jotain tapahtuis... ;D

Hah hah niin sitä pitää :D:D

Re: Z31 minun projektini osa 2puskurin sovitusta...tää on siis s13 puskin sopis ainakin omasta mielestä kuin nenä päähän tohon zetaan eikä niin kauhee homma olis pientä laittoa vaan ;D

z.jpg

z2.jpg

kannatan!! tuohan olis aivan mahtava ;D;D

Ei paha tosiaankaan, jonkun verran tossa on kuidun kanssa hommaa. :)

Ei paha tosiaankaan, jonkun verran tossa on kuidun kanssa hommaa. :)

Itseasiassa yllättävän vähän. Lamppujen väli on liian leveä mutta muuten puskuri sopisi hyvin kun ensin poistaa alkuperäisen. Lisäksi lamppujen ulkoreunojen kulma on väärä.

Re: Z31 minun projektini osa 2nyt on sitten tiedossa aika sopiva et ja vanteen koko...elikkäs  18/9" et +5 kummi sais olla vaan leveempi ku toihan on vaan 235 ;D

tallikuvaa_004.jpg

projekti etenee hurjaa kyytiä ;D no nyt selvillä millä osilla kone kasataan elikkäs W lohko+männät+veivit+kannet vanhasta koneesta kampura,apulaitteet ja öljypohja. uudet laakerit+tiivistee ihanan kallista.. lähtee tilaukseen ja toivottavasti olisivat kuun lopussa haettavissa ::) sit kissojen ja koirien kans ettii osii pitkin tallia toises kädes manuaali ja toises bisse ja hoputan zeppistä kasaa konetta ku se lupas jo tulla auttaa että nähtäs musta valkosta alastarossa...laakee nyt sitten kai alkas olla pakosarjan suunnittelua tiedos ;) muutkin saa tulla jeesaa niin pääsis ajeleekin tänä kesänä.

muutkin saa tulla jeesaa niin pääsis ajeleekin tänä kesänä.

Mä voin yrittää autella parhaani mukaan. Toivottavasti en saa enempää tuhoa aikaan.

nähtäs musta valkosta alastarossa...laakee nyt sitten kai alkas olla pakosarjan suunnittelua tiedos ;)

jos saisin lakelta putkiston niin nostaisin ahdot omastakin vessasta ja tulisin ajelemaan mukaan.

mahdollisesti muuten parkkipaikka hengausta zetan kanssa tiedossa.

jarruletkut on autoracingissa odottamassa joten uudet jarrut voisi olla jo silloin alla.

hoputan zeppistä kasaa konetta ku se lupas jo tulla auttaa että nähtäs musta valkosta alastarossa...

onnea hommaan  ;D

mä en onnistunut talvella paljoa saamaan apua saati sitten tulemaan edes kahville tänne n.1km päästä  ;)

(ei herneitä kaide  ;D )

edit: itse voisin tulla kanssa paikalla, mutta en usko pahemmin asiasta olevan hyötyä. ehkä enemmän haittaa kun pyörin nurkissa :)

kiits ale sulle varaan laastareita taskuun valmiiksi ;) kertokaas muuten gurut mistä kertoo että koneen tulipellin pään kummankin männän kk-laakerit oli aivan loppu muut oli vielä ns.rajojen sisällä?? lämpöongelmaa perä osassa vaiko öljynkierto häiriötä vai mikä?? mitähän vois tehdä estääkseen moisen toistuvan

ootko muuten hommannut jo moottorikumityynyt?

jenkeistähän saisi myös uretaani kappaleita, mutta hintaakin on aika kivasti.

ootko muuten hommannut jo moottorikumityynyt?

jenkeistähän saisi myös uretaani kappaleita, mutta hintaakin on aika kivasti.

nyt pitää unohtaa kaikki höpöhöpö jutut ja koittaa saada vaan auto liikkuu omin voimin.

projekti etenee hurjaa kyytiä ;D no nyt selvillä millä osilla kone kasataan elikkäs W lohko+männät+veivit+kannet vanhasta koneesta kampura,apulaitteet ja öljypohja. uudet laakerit+tiivistee ihanan kallista.. lähtee tilaukseen ja toivottavasti olisivat kuun lopussa haettavissa ::) sit kissojen ja koirien kans ettii osii pitkin tallia toises kädes manuaali ja toises bisse ja hoputan zeppistä kasaa konetta ku se lupas jo tulla auttaa että nähtäs musta valkosta alastarossa...laakee nyt sitten kai alkas olla pakosarjan suunnittelua tiedos ;) muutkin saa tulla jeesaa niin pääsis ajeleekin tänä kesänä.

No perhana :D

Kait se ois sit yritettävä saada tää laardiperse sinne raahattua :D

tää pitäs kyllä laittaa avautumisen puolelle mut p.................kele et on jakoremmin alapyörä tiukassa kii >:( >:( noh paskaksihan se meni ja eikä silti lähteny irti...kele sen jälkeen tapautu sellaista ettei vitutukselta edes viiti kirjottaa lekurilta sentään vältyin :( nyt lähtis kohtuu halavalla zeta projekti ::)

zeppis oon sitte tooooosi ison bissen pystysä tai jotain :-[

meinaatko, että se tulee riittämään? ;)

meinaatko, että se tulee riittämään?  ;)

no ehkä ehkä ei...rekkalasti sitten ::)

meinaatko, että se tulee riittämään?  ;)

no ehkä ehkä ei...rekkalasti sitten ::)

Ja muista sitten hakea se mun rosteripalikka takas sieltä metsästä... ::)

Ja muista sitten hakea se mun rosteripalikka takas sieltä metsästä...

haettu jo :P;)

Taasko "se" alapyörä vittuilee, taitaa olla tyypillistä. Meni sitten hampaita vai...pyörästä :P

Taasko "se" alapyörä vittuilee, taitaa olla tyypillistä. Meni sitten hampaita vai...pyörästä  :P

joo hampaat läks...siis pyörästä...onneks on vielä toinen ehjä ::)saattaa jopa maksaa jonkun verran autokeskukselta

No sentää jäi sulle hampaat suuhun ;D

Mut vahinkoja sattuu joten nou hätä :)

Parempaa jälkeä yks transhitti teki viikko sen jälkeen, se meinaa peruutti meikän keulan päälle.

Sillo vähä sieppas jo syrämmest mut taas kerran, nou hätä. Vakuutus maksaa :)

No sentää jäi sulle hampaat suuhun  ;D

Parempaa jälkeä yks transhitti teki viikko sen jälkeen, se meinaa peruutti meikän keulan päälle.

OT: Ai saatan, kuis uusille lyhdyille kävi... vaikka löytyy kai noita vielä Jaappanista, kait  ::):-\

NismoZ: Onko projektista uusia kuvia?

OT: Ai saatan, kuis uusille lyhdyille kävi... vaikka löytyy kai noita vielä Jaappanista, kait  ::):-\

onneks zeppis ei oo niin hiiltyvää tyyppiä...

bruce:ei oo kun projekti taas hieman seisoo osia ei kuulu/näy :P ja se saakelin hihna pyörä on edelleen kampurassa kiinni vaik kampura on jo pois lohkosta ::)

onneks zeppis ei oo niin hiiltyvää tyyppiä...

bruce:ei oo kun projekti taas hieman seisoo osia ei kuulu/näy :P ja se saakelin hihna pyörä on edelleen kampurassa kiinni vaik kampura on jo pois lohkosta ::)

Aijaa, mä kun olin kattovinani että se hihnapyörä on siinä lattialla ihan irrallaan... ;)

Bruce: joo ei siin muuta käyny ku teki vaa aika hyvät lovet toho muovipuskurin päälle.

Oli niin korkea auto että meni melkein konepellin päälle.

Onneks ei ollu ku känkkä vähä päällä ni auto liikku taakseppäin joten transhitti ei peruuttanu sen pellin päälle.

Sillo oisin saattunu jo hieman hermostua :)