Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
bRuCe

Z31 alusta kuntoon -projekti

Recommended Posts

Vs: Z31 alusta kuntoon -projekti

Pari tylsää kuvaa projektin edistymisestä

Päinvastoin..

Tämä on just sitä rakentelun tasoa jota itsekin haluaisin tulevaisuudessa harrastaa.

Ja kun kerralla tekee kunnolla niin siitä on iloa pitkäksi aikaa ja harrastaminen jatkossa

helpottuu. Sen huomasin itsekin ton takakelkka -projektin kanssa. Oli ilo kasailla

puhtaita ja maalattuja osia.

Joten, keep up the good work!!!

Olisi mukava kuulla enemmän kommentteja, näyttääkö tää projekti ihan pilkunnussimiselta vai joltain muulta.

Nusase vaan pilkkuja poiga :) niin teen minäkin ;) se on kivaa ;D .

Kunnolla se pitää tehä kun kerran alkaa(millohan minä ::) ).

Just sen takii en oo alkanu tekee mitään,ku haluan tehä sitten kunnolla ja rauhassa ilman kiireitä :P .

Jos ny edes jotenki sais auton liikahtaa esn kesänä niin ois kiva :P .

osaa olla kyllä hyvää jälkeä :o sais itekki draivin päälle että etenis rojekti ::)

Eipä tuohon paljon mitään voi lisätä. Hyvältä näyttää, ja toi auto saa olla onnellinen siitä että on päässyt sun talliin ;) Harvoin kuitenkaan Z31-projekteja esitellään näin hyvin.

IOhan ok projektilta vaikuttaa, olispa vaan ittelläkin aikaa/tilat moiseen...

Vs: Z31 alusta kuntoon -projektiOsia saatu lisää kiinni. Vielä kun saan lootan paikoilleen, voi alkaa mittailemaan tota kardaania... joutunee jonkun verran lyhentämään :-\

Alusta95_008.jpg

Alusta95_012.jpg

Mitäsmitäs? Sulla on siis vaihtunut loota, vaiko koko koneen paikkaa siirretty?

Guest Uldiz

Eikö sulla ole välikoppaisen kardaania? Tossa vanhemman mallin kardaanissa on yoke ja perälaippakin erilaiset, ei käy välikoppaisen laatikkoon eikä perälaippaan.

Vs: Z31 alusta kuntoon -projektiVälikoppasen kardaani löytyy eli siltä osin ei ole ongelmaa ja moottorikin pysyy samalla paikalla.Tossa perässä on vaan tollanen sensorimötikkä, joka on osa "4-wheel skid control" systeemiä ja näin ollen se pidentää joitakin senttejä ton perän kokonaispituutta. Ton perän mä oon joskus ostanu erikseen ja laitoin sen nyt paikoilleen, koska siinä oli vähemmän väljää kuin vanhassa.En lähtenyt purkamaan perää ton sensorin poistamiseksi, en tiedä olisko siitä ollut hyötyäkään, koska kardaanin liitokselle tuleva peräakseli taitaa olla normaalia pidempi.Kuvassa molemmat perät ja ympyröitynä toi sensori, tosta näkee myös hyvin ton pituuseron.

7._helmikuuta_2005_Image_81.jpg

Guest Uldiz

No sittenhän sun ei tartte lyhentää kardaania ;)

Kuinkas niin ::)

Guest Uldiz

Kuinkas niin  ::)

Välikoppaisen kardaanihan on takaosastaan just sen verran lyhyempi mitä toi perän kaula on pidempi (muistaakseni), joten sopii suoraan paikoilleen. Ainakin mulla meni heittämällä :)

Välikoppaisen kardaanihan on takaosastaan just sen verran lyhyempi mitä toi perän kaula on pidempi (muistaakseni), joten sopii suoraan paikoilleen. Ainakin mulla meni heittämällä :)

No saa nähdä... onks sullakin tollanen sensori perässäs?

Guest Uldiz

Välikoppaisen kardaanihan on takaosastaan just sen verran lyhyempi mitä toi perän kaula on pidempi (muistaakseni), joten sopii suoraan paikoilleen. Ainakin mulla meni heittämällä :)No saa nähdä... onks sullakin tollanen sensori perässäs?Joo, tutun näköinen on. Lukkiutumattomien jarrujen pyörintä anturi vaikka ei lukkiutumattomia jarruja olekkaan ;D

0968.jpg

No perskeles... toivottavasti menee sitten heittämällä. Kun tosta takakardaanista en ole täysin varma,

onko välikoppasen turbon vai vaparin...onkohan noi eri mittaiset.

Noi kardaanit ja laatikkohan on siitä mun saksan raadosta, josta omistaja oli ehtiny vaihtaa lukkoperän

vapariinsa ( nykyinen Injenin auto ), en tiedä sitten menikö siinä samalla myös toi takakardaani vaihtoon.

No tää on pitkä ja sekava juttu...  :P

Onks toi yo. perä lukolla?

Eikös sen näe siitä, että molemmat pyörät pyörii samaan suuntaan, kun toista pyörittää

Uldiz, olisko sulla mahdollista mitata tota sun takakardaania kiinnityslaippojen äärikohdista...

jos auto sattuu vaan olemaan sopivasti pukeilla. Sehän voi olla, että sulla se on lyhyempi

senkin takia, kun siinä on perässä ollu tollanen sensorillinen perä.

Guest Uldiz

Eikös sen näe siitä, että molemmat pyörät pyörii samaan suuntaan, kun toista pyörittää

Lukollinen on ja lukon olemassa olo helppo tosiaan todeta em. tavalla.

Mä katon jos huomenna pääsis mittaamaan sen takaosan. Autosta vain keula pukeilla, voi olla etten mahdu alle ;D

Guest Uldiz

Lukollinen on ja lukon olemassa olo helppo tosiaan todeta em. tavalla.

Mä katon jos huomenna pääsis mittaamaan sen takaosan. Autosta vain keula pukeilla, voi olla etten mahdu alle ;D

En mahtunut mittaamaan :(

Jossain vaiheessa, jos autosi on ylempänä olis hyvä saada tietää toi takakardaanin pituus,

jotta tarvittaessa voin teetättää omastani oikean mittaisen. Mutta ei tän kanssa kiire ole,

tsekkaan ensin meneekö toi heittämällä.

Noiden molempien mun takakardaanien pituus on laippojen kanssa 49,5 cm, ilman laippoja 44 cm.

Tähän olis hienoa saada sen lyhyemmän version oikea pituus, tosin kohta mä voin heittää sen itsekin tänne,

kun pääsen sitä mittailemaan, mutta jossain vaiheessa jos Uldiz saat sen mitattua, sais vahvistuksen mun mittoihin. ;)

Guest Uldiz

Noiden molempien mun takakardaanien pituus on laippojen kanssa 49,5 cm, ilman laippoja 44 cm.

Tähän olis hienoa saada sen lyhyemmän version oikea pituus, tosin kohta mä voin heittää sen itsekin tänne,

kun pääsen sitä mittailemaan, mutta jossain vaiheessa jos Uldiz saat sen mitattua, sais vahvistuksen mun mittoihin.  ;)

Ok, mä mittaan sen kun saan takapään pukeille. Menee kyllä muutama päivä siihen ennen kuin on etupään hommat tehty.

Hienoa, ei ole päivän päälle. On tossa mullakin hommaa vielä ennen tota kardaania :P

Guest Uldiz

kun pääsen sitä mittailemaan, mutta jossain vaiheessa jos Uldiz saat sen mitattua, sais vahvistuksen mun mittoihin.  ;)

Nyt on mitattu: vanha tosiaan laipasta laippaan 49,5cm ja putken silmukasta (keskeltä) silmukkaan 40,5cm. Ja uudempi laipasta laippaan 48cm ja silmukasta silmukkaan 39cm.

Eli 1,5cm näyttäis olevan eroa pituudessa. Toivottavasti et joudu lyhentämään kardaania vaan löydät sen välikoppaisen pätkän, meinaan vaan että samalla rahalla ja vaivalla teettää yksiosaisen kardaanin ;)

Voihan perskele... 1,5 senttiä... niin vähän, mutta kuitenkin tarpeeksi. Katsotaan nyt mitä tehdään :-\::)???

Guest Uldiz

Voihan perskele... 1,5 senttiä... niin vähän, mutta kuitenkin tarpeeksi. Katsotaan nyt mitä tehdään  :-\::)???

Mihin ratkaisuun päädyit kardaanin osalta?

Sitten muuhun asiaan; vaihdoitko bensa pumpun tehokkaampaan, jos niin minkä pumpun laitoit?

Olen tässä kahden päivän luppoaikana vaihtanut pumppua ja todennut homman aika v.mäiseksi. No nyt on pumppu tankissa ja tankki odottaa paikalleen laittoa, vihdoin :P

Aika käsittämätöntä että bensamittarin anturille on tehty koriin luukku, mutta ei pumpulle!!! PRKL!!!

Nyt täytyy hengittää välillä että aivot saa happea ;D;D;D