Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Mika81

s13 varttimailiajat??

Recommended Posts

Kyselisin sellaista kun millaisia aikoja ootte ajaneet vartilla ja millasilla tehoilla??yritin tossa hakea tietoja mutta aika nihkeesti löytyi....että jos viitsitte vastailla niin olisin kiitollinen!!pääseekös vakiolla alle 15s??onko jotain virallisia testejä tehty?? 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

Näillä putki/lastu/cooleri perusvireillä on ajeltu kait semmottia 14.1-14.2 aikoja n.160 loppunopeudella, niinkuin itsekin

304hp laitteella mikä mulla oli hetken oli vetäisty 13.2s - 179km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

14,6 s @ 99 mph, vireinä ei ole putkee, lastua eikä cooleria. :D

0,9 paineet ja K&N imuäänigeneraattori ;D

G-Tech -lukema tosin, ei mikään virallinen. :P En oo kehdannut mennä mihinkään kiihdytyspäiville räpeltämään...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

Laakkius: 12.89@187.5km/h, tehoa tuolloin kait vajaa nelisensataa.

Tuokin aika on alitettu viime kesänä..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

Laakkius: 12.89@187.5km/h, tehoa tuolloin kait vajaa nelisensataa.

Tuokin aika on alitettu viime kesänä..

Tuli tossa ajettuu ajalla 12,81@195,7 ;D

Tehoa ~ 330 KW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

Laakkius: 12.89@187.5km/h, tehoa tuolloin kait vajaa nelisensataa.

Tuokin aika on alitettu viime kesänä..

Tuli tossa ajettuu ajalla 12,81@195,7 ;D

Tehoa ~ 330 KW

Joo, mä muistelin et se olit sä mutten uskaltanu laittaa ettei mee väärin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

Laakkius: 12.89@187.5km/h, tehoa tuolloin kait vajaa nelisensataa.

Tuokin aika on alitettu viime kesänä..

Oli sitä kyl yli 400hv... ::)

Ruotsissa ovat ajaneet mitsun TD04-16 ahtimella ja slikseillä 12.2 varttimailin... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

En oo kehdannut mennä mihinkään kiihdytyspäiville räpeltämään...

Mulla sama ongelma ;D Jos kerho järjestäis jonkun varttimailiajo tsydeemin niin sitten ehkä kehtais jo ajaa. Jos sattuu stumppaamaan viivalle tai ajamaan suoralla ulos, niin ei olis niin paha, koska kaikki tietää mitä vaseline motorsportilta voi odottaa ;) ..Niin tai jos käy se pahin, että auto hajoo - on paljon nissanisteja lohduttelemassa: "Älä välitä, ne on noi täysveriset urheiluautot vähän tommosia" ;D

Onkos muuten tosta G-techin tarkkuudesta ollut puhetta? Jos hankkis semmosen niin näkis vähän osviittaa. Ja vois ainakin harjoitella.. Lukkoperä ja kunnon alusta varmasti auttais aika paljon noihin RS13 varttimailiaikoihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

Kiitos vastauksista!!sellasta vielä että onko mitattu eroa lukollisen perän ja lukottoman eroihin esim. juuri vartilla??jos haluatte testata varttia ajaa niin porissa on 2 kertaa kesässä kiihdytyskisat ja on hyvä ajella!!!itse kävin vanhalla autolla (90vm crx) testaamassa viime kesänä ja paras aika oli 15.4 loppunopeutta en nyt muista mutta on mulla se kortti josain...ja 6 lähtöä otin ja huonoin 16.2 kun koitin "burnista",lämmitin renkaita(mikä ei ollut hyvä idea kun löi tyhjää pirusti) :o että paljon oli lähdöstä kiinni.mutta kokemus oli hieno!!!fiilis tosi hyvä kun olin ainoa ns.normaali auto!! ;D oli siinä jenkkipojat ihmeissään kun menin viivoille 8) ei muuta kun kesällä testaamaan!!!meinaan ite mennä jos vaan saan siksi nismon perseen alle!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

304hp laitteella mikä mulla oli hetken oli vetäisty 13.2s - 179km/h

Laakkius: 12.89@187.5km/h, tehoa tuolloin kait vajaa nelisensataa.

Ylemmässä lukko ja alemmassa ei, tehoeroa n. sata hevosta lukottoman hyväksi. Varmasti lukko vaikuttaa lähtöön aika tavalla, että varttimailia silmällä pitäen semmoinen kannattaa kyllä hankkia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

Kiitos vastauksista!!sellasta vielä että onko mitattu eroa lukollisen perän ja lukottoman eroihin esim. juuri vartilla??jos haluatte testata varttia ajaa niin porissa on 2 kertaa kesässä kiihdytyskisat ja on hyvä ajella!!!itse kävin vanhalla autolla (90vm crx) testaamassa viime kesänä ja paras aika oli 15.4 loppunopeutta en nyt muista mutta on mulla se kortti josain...ja 6 lähtöä otin ja huonoin 16.2 kun koitin "burnista",lämmitin renkaita(mikä ei ollut hyvä idea kun löi tyhjää pirusti)  että paljon oli lähdöstä kiinni.mutta kokemus oli hieno!!!fiilis tosi hyvä kun olin ainoa ns.normaali auto!!   oli siinä jenkkipojat ihmeissään kun menin viivoille   ei muuta kun kesällä testaamaan!!!meinaan ite mennä jos vaan saan siksi nismon perseen alle!!

Kattelin kans et aika ripeesti poistu crx :). Ite oon kans en kesänä nyt uskaltautumas tonne kentälle kiihdyttää.

Ja varttimaili ajasta ei oo tietoo, kun greddyn fullautotimerin kautta ja se näytti 14sek. Harmi että toi ei näytä desimaaleja, vaikka eipä ton näyttämiin aikoihin paljoo oo luottamista :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

Tuntu uet vanteen paino vaikuttaa aikas paljon, mulla oli kesällä 2003 n.230hp ja kevyehköt 17" kummit, 14.2s, kesällä 2004 269hp niillä ahdoilla millä testailin ja aivan PRKLEEN painavat 18":set ja jonkinverran vastatuulta, paras veto 14.1s.

Ei lukko tollasissa n.300hp laitteissa vaikuta aikaan juuri mitään, 269hp tehoilla lukottomalla perällä sain 60ft ajaks aika tarkan 2s ja noi renkaatkaan ei ollu mitkään parhaat, tosta ei tipu ees slikseillä ja lukolla kuin ehkä 0.3s ja osa hävitään varmaan taas jo loppunopeudessa slisien takia (eikös vierintävastus oo suurempi. Lähtö on kaiken a ja o, itse oon todennut parhaaks muutaman kymmenen vedon yrityksillä tyylin.

Kierroskia reilusti 5000-6000, ja kytkintä luistatetaan jo valoissa ja skäpärillä paikallaan (eli ahtoja ylös), sit kun valo vaihtuu niin skäbä ylös ja hieman luistattamalla liikkeelle ja muutaman metrin päässä kokonaan ylös, eli ei sudita. Tolla tyylillä SX pomppas viivalta / valoista aivan perkuleen hyvin, tosin vakiahkolla kykällä ei monta kymmentä lähtöö tee mut sou...

Testailkaas tota laskuria -> http://www.geocities.com/gtipug/hpcalc.html ylempi puhuu ihan höpöjä mutta alempi ajan laskeva on helkutin tarkka, auton paino kuskin bensojen ja hifien kanssa eli SX n.1400kg, tehonsiirron häviö 15% mikä tais olla mulla oikein mitattu, laskekaa ja ihmetelkää.

Nissanin heitti muutaman kympän, mantan pari sadasosaa kun ja pari muuta autoo mitä on testailtu niin todella tarkkoja arvioita :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

Tuntu uet vanteen paino vaikuttaa aikas paljon, mulla oli kesällä 2003 n.230hp ja kevyehköt 17" kummit, 14.2s, kesällä 2004 269hp niillä ahdoilla millä testailin ja aivan PRKLEEN painavat 18":set ja jonkinverran vastatuulta, paras veto 14.1s.

Ei lukko tollasissa n.300hp laitteissa vaikuta aikaan juuri mitään, 269hp tehoilla lukottomalla perällä sain 60ft ajaks aika tarkan 2s ja noi renkaatkaan ei ollu mitkään parhaat, tosta ei tipu ees slikseillä ja lukolla kuin ehkä 0.3s ja osa hävitään varmaan taas jo loppunopeudessa slisien takia (eikös vierintävastus oo suurempi. Lähtö on kaiken a ja o, itse oon todennut parhaaks muutaman kymmenen vedon yrityksillä tyylin.

Kierroskia reilusti 5000-6000, ja kytkintä luistatetaan jo valoissa ja skäpärillä paikallaan (eli ahtoja ylös), sit kun valo vaihtuu niin skäbä ylös ja hieman luistattamalla liikkeelle ja muutaman metrin päässä kokonaan ylös, eli ei sudita. Tolla tyylillä SX pomppas viivalta / valoista aivan perkuleen hyvin, tosin vakiahkolla kykällä ei monta kymmentä lähtöö tee mut sou...

Testailkaas tota laskuria -> http://www.geocities.com/gtipug/hpcalc.html ylempi puhuu ihan höpöjä mutta alempi ajan laskeva on helkutin tarkka, auton paino kuskin bensojen ja hifien kanssa eli SX n.1400kg, tehonsiirron häviö 15% mikä tais olla mulla oikein mitattu, laskekaa ja ihmetelkää.

Nissanin heitti muutaman kympän, mantan pari sadasosaa kun ja pari muuta autoo mitä on testailtu niin todella tarkkoja arvioita :D

Aussipoijaat vetelee 2satkuilla kovia varttimailin aikoja, luokkaa alle 12s, loppunopeuden ollessa kuitenkin luokkaa "vain" 180km/h, parhaat 60ft ajat on ollu 1.6s...Renkaina noi käyttää jotain semi-sliksejä, merkkejä en tähän hätään muista...

Sintterillä ei paljoo luistatella lähdössä, ja jos vielä nostais ahtoja viivalla jarrua vasten, niin siitä se vasta hillitön sutiminen alkais....Pitoo tarttis vaan saada pirusti lisää, pitää ensin pistää noi takapään kulmat kohilleen, ja sit sliksit kehiin... :)

Ja on muuten ihan eri asia tehä lähtöjä 250hv vakioturboisella 2satkulla, kuin 400+hv isoturbosella yksilöllä, ei ole hommassa juuri mitään samaa.... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

OT meinaatkos lake laittaa noi läskit oikeasti tohon nismoon, jos kyllä niin luulis pitoa löytyvän...

Meinaat vissiin näyttää muille kuka on stripin kinggi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

OT meinaatkos lake laittaa noi läskit oikeasti tohon nismoon, jos kyllä niin luulis pitoa löytyvän...

Meinaat vissiin näyttää muille kuka on stripin kinggi  :)

ei noita saa sinne mahtumaan, ottaa kynnyskoteloonkin kiinni, mut noiden munkkien sisällä olevat vanteet olis tarkoitus sovittaa alle....10x15" ja eteen 5.5x15" ;D

Tai sit mä näytän miten Datsuni poikii.... :-X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

ei noita saa sinne mahtumaan, ottaa kynnyskoteloonkin kiinni, mut noiden munkkien sisällä olevat vanteet olis tarkoitus sovittaa alle....10x15" ja eteen 5.5x15"  ;D

Tai sit mä näytän miten Datsuni poikii.... :-X

Mulla on pari kpl uusia 9x15 sliksejä ja voin myydä jos joku tarvii, haen itse 7" kun Mantaan ei noi sopinut. Noi on ajamattomia mut melko kovettuneita, mut kaippa ne siitä pehmiää kun lämmittelee kunnolla ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

Kiitos vastauksista!!sellasta vielä että onko mitattu eroa lukollisen perän ja lukottoman eroihin esim. juuri vartilla??jos haluatte testata varttia ajaa niin porissa on 2 kertaa kesässä kiihdytyskisat ja on hyvä ajella!!!itse kävin vanhalla autolla (90vm crx) testaamassa viime kesänä ja paras aika oli 15.4 loppunopeutta en nyt muista mutta on mulla se kortti josain...ja 6 lähtöä otin ja huonoin 16.2 kun koitin "burnista",lämmitin renkaita(mikä ei ollut hyvä idea kun löi tyhjää pirusti)  että paljon oli lähdöstä kiinni.mutta kokemus oli hieno!!!fiilis tosi hyvä kun olin ainoa ns.normaali auto!!   oli siinä jenkkipojat ihmeissään kun menin viivoille   ei muuta kun kesällä testaamaan!!!meinaan ite mennä jos vaan saan siksi nismon perseen alle!!

Kattelin kans et aika ripeesti poistu crx :). Ite oon kans en kesänä nyt uskaltautumas tonne kentälle kiihdyttää.

Ja varttimaili ajasta ei oo tietoo, kun greddyn fullautotimerin kautta ja se näytti 14sek. Harmi että toi ei näytä desimaaleja, vaikka eipä ton näyttämiin aikoihin paljoo oo luottamista :)

Yks kaveri oli ajamassa tossa syksymmällä siel 2koppasella golffilla ja paras tais olla 14.6-14.8...tarkkaan en muista mutta hyvin se kyllä poistui...pito ongelmia oli aika paljon ja eroa parhaan ja huonoimman ajan välillä yli sekuntti!!onkos sulla se 200sx mikä oli"luvian cruisingeissa"???????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

Yks kaveri oli ajamassa tossa syksymmällä siel 2koppasella golffilla ja paras tais olla 14.6-14.8...tarkkaan en muista mutta hyvin se kyllä poistui...pito ongelmia oli aika paljon ja eroa parhaan ja huonoimman ajan välillä yli sekuntti!!onkos sulla se 200sx mikä oli"luvian cruisingeissa"?

Täytyy keväällä kattoo kuinka käy, ikinä en oo ennen kokeillu kunnon varttimailia. Greddylläkö kokeiltii ni loppu nopeudeks jäi vähän yli 160km/h. Mut nyt pitäs olla jo enemmän voimaaki, mun lähetys taidoilla oon ilonen jos saan alle 15 ;)

Niin ja olin siellä cruisingeissa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

Jos kerho järjestäis jonkun varttimailiajo tsydeemin niin sitten ehkä kehtais jo ajaa.

Jos monilla on autot valmiit ja kiinnostusta löytyy niin ensi kesän ratapäiville (olettaen että radalla on siihen mahdollisuus ja aikaa riittää) voisi harkita vuokraavansa ajanottolaitteet. Kerho on suht hyvin varoissansa niin se saattaisi olla mahdollista. Noita ajanottolaitteitahan vuokraa esim. www.riversidecruisers.fi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

Jos monilla on autot valmiit ja kiinnostusta löytyy niin ensi kesän ratapäiville (olettaen että radalla on siihen mahdollisuus ja aikaa riittää) voisi harkita vuokraavansa ajanottolaitteet. Kerho on suht hyvin varoissansa niin se saattaisi olla mahdollista. Noita ajanottolaitteitahan vuokraa esim. www.riversidecruisers.fi.

Pitäis vaan melkeen olla trailerilla matkassa, jos meinaa varttia ruveta harrastamaan. Vähemmän vireisillä ei niin suurta riskiä ole, mutta paljon yli 300hv laitteista voi levitä ihan mitävaan ihan koskavaan. Matkaakin noihin tapahtumiin tulee monille ihan kiitettävästi, joten tunkua vartille ei taida olla. :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

Täytyy keväällä kattoo kuinka käy, ikinä en oo ennen kokeillu kunnon varttimailia. Greddylläkö kokeiltii ni loppu nopeudeks jäi vähän yli 160km/h. Mut nyt pitäs olla jo enemmän voimaaki, mun lähetys taidoilla oon ilonen jos saan alle 15 ;)

Niin ja olin siellä cruisingeissa.

Noista lähetystaidoista että tuli siinä silloin jätettyä camaro z-28 280hv.....vaikeaa taitaa olla se lähteminen...oli kyllä siinä äijällä ihmettelemistä kun naureksi ensin varikolla mun autoa.....ja kuinkas kävi... ;D me ollaan useesti oltu edustettuna porin kisoissa täältä luvialta...pyörillä ja autoilla.mullakin oli "kiva" eka kokemus lähdöstä,jännitti niin perkeleesti,varikko täynnä jenkkejä,ja eka lähtö niin viereen tuli auto mikä ajo 10sekunnin aikoja!! ::) mutta kivaa oli ja suosittelen kaikkien ajavan!!! 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

Pitäis vaan melkeen olla trailerilla matkassa, jos meinaa varttia ruveta harrastamaan. Vähemmän vireisillä ei niin suurta riskiä ole, mutta paljon yli 300hv laitteista voi levitä ihan mitävaan ihan koskavaan. Matkaakin noihin tapahtumiin tulee monille ihan kiitettävästi, joten tunkua vartille ei taida olla.  :-\

Ei saa ajatella noin pitkälle etukäteen, silloin ei tuu ikinä tehtyä mitään. :) Kahdella autolla tulee, jos nismo hajoaa niin hinailee sitten. Filkin kanssa hinailtiin sx espoosta lappeenrantaan 1.4l mk3 golffilla - ei tehny ees tiukkaa. kerran vaan katkes naru ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

Laakkius: 12.89@187.5km/h, tehoa tuolloin kait vajaa nelisensataa.

Tuokin aika on alitettu viime kesänä..

Oli sitä kyl yli 400hv... ::)

Ruotsissa ovat ajaneet mitsun TD04-16 ahtimella ja slikseillä 12.2 varttimailin... :P

Eikös toi TD04-16 ahdin oo volvo 850 t5-rn vakio ahdin ja riittää 300hpn asti? Kyseinen ahdin ei edes ole mikään järin iso. Mitenkähän semmosella ahtimella varustetulla autolla olisi ajettu noin kovia aikoja?Tarvis kuitenkin tosiaanki +400hp että menee 12.2. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: s13 varttimailiajat??

Laakkius: 12.89@187.5km/h, tehoa tuolloin kait vajaa nelisensataa.

Tuokin aika on alitettu viime kesänä..

Oli sitä kyl yli 400hv... ::)

Ruotsissa ovat ajaneet mitsun TD04-16 ahtimella ja slikseillä 12.2 varttimailin... :P

Eikös toi TD04-16 ahdin oo volvo 850 t5-rn vakio ahdin ja riittää 300hpn asti? Kyseinen ahdin ei edes ole mikään järin iso. Mitenkähän semmosella ahtimella varustetulla autolla olisi ajettu noin kovia aikoja?Tarvis kuitenkin tosiaanki +400hp että menee 12.2. :)

Omistajan mukaan ahtoja oli 1.9bar, ja kun 60ft on luokkaa 1.6s niin ei toi aika ole mikään mahottomuus...Ja ei tuon ajan saavuttamiseen tarvita kuin se reilu 300hv, 2satkun painoisessa autossa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×