Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Kennedy

Z31 - Minun projektini

Recommended Posts

Re: Z31 - Minun projektini

Joo laatikossahan noi on kiinni ja juurikin tuon Repan mainitsemasta syystä.

tänään taas parit härdellit..

http://kennedy.dnsf.org/z31/projektia/image88.htm ->

eniten aikaa meni seilatessa jarru osien kanssa keravalle..

mutta kerrankin voin sanoa, että kyllä niitä zeta merkkejä on autossa näköjään muuallakin..

http://kennedy.dnsf.org/z31/projektia/image96.htm pinnapultin päästä kuva  ;D

pitänee ostaa uudet ja pitemmät pinnapultit. nykyiset on aivan liian lyhyet..

onko mitään tietoa miten pystyisin muokkaamaan tuota navan metallia. eli paksummaksi jos saisin niin vanteen et voisi olla isompi.

meinasin jos olisin lisännyt 10-15mm spacerin tohon navan ja jarrulevyn väliin, mutta taitaa tulla pulteille aivan liikaa rasitusta..

faija autto noiden nokkapellin pumppujen kanssa ja ne on käytännössä asennusvalmiit tällä hetkellä. pitäisi laittaa paikoilleen ja ottaa kuvat.

pitänee ostaa uudet ja pitemmät pinnapultit. nykyiset on aivan liian lyhyet..

onko mitään tietoa miten pystyisin muokkaamaan tuota navan metallia. eli paksummaksi jos saisin niin vanteen et voisi olla isompi.

meinasin jos olisin lisännyt 10-15mm spacerin tohon navan ja jarrulevyn väliin, mutta taitaa tulla pulteille aivan liikaa rasitusta..

Turhaan murehdit, kyllä kestää spacerin kanssa.

Mulla oli yhden kesän Opelissa 60mm spacerit takana ja 12.9 pulteista sorvatut pyöränpultit, ei ongelmia. Silloinen luokkakaveri (Lapualta) väsäili noi, teki noita silloin myyntiin ja kertoili että vastaavat tosin 5-pulttisena oli tehnyt johonkin 700hp SS kilpuriin jolla siis ajettiin rataa slikseillä, ei kuulema ollut siinäkään keston kanssa ongelmia.

auto melkein kasassa..

nismo vaihdekepin nuppi tänään kiinni kuten myös takapokkituki ->

takapoikkituki-1.jpg

takapoikkituki-2.jpg

oikea reuna onnistui aika hyvin. vasen reuna meni vituiksi kun ekana sen tein :)

Muuttuiko ajettavuus tukien kanssa? Entäs etutuki?

Muuttuiko ajettavuus tukien kanssa? Entäs etutuki?

ei ole pahemmin ollut vielä aikaa ajella autolla. näkee tossa pe. vasta miten käyttäytyy..

etutuki.. hmm.. sanotaan niin, että toi auto tarttee lekaa ja paljon, että se menee paikoilleen ;D

toi autokun on joskus vedetty pellolle tms. niin iskareiden yläpäät kun tulee siihen rungon peltiosaan kiinni. iskari ja kolme pulttia tulee läpi (huono kun en just nyt tule mieleen virallista nimeä) niin se pelti on "hieman" kuprulla ja siihen pitäisi kiinnittää tasainen metallilevy.. keinuu hieman :)

muuten tuntuu olevan vituillaan kiinnitys. numeroiden mukaan kyllä ihan oikea tuki tullut.

kävin sitten 100+:sta paluumatkalla LakeWeld Fast Service huollossa ;D

tarkistettiin sytkä autosta. oli joku 9-10 astetta.. laitettiin 13 ja auto toimii ihan erilailla.

jumalattoman parempi kiihtyvyys. ei enää 5krpm kohdalla ryi, nyi, pompi ja töki vaan kiertää iloisesti puna-alueelle nyt.

korjauskäsikirjassa on arvot:

Saastemalli: 15 +-2

Ei saastemalli: 10 +-1

No mulla on saastemalli joten sytkä oli hieman pielessä. Seuraavalla kerralla korjataan sen tonne 15 tienoolle.

kävin sitten 100+:sta paluumatkalla LakeWeld Fast Service huollossa ;D

tarkistettiin sytkä autosta. oli joku 9-10 astetta.. laitettiin 13 ja auto toimii ihan erilailla.

jumalattoman parempi kiihtyvyys. ei enää 5krpm kohdalla ryi, nyi, pompi ja töki vaan kiertää iloisesti puna-alueelle nyt.

korjauskäsikirjassa on arvot:

Saastemalli: 15 +-2

Ei saastemalli: 10 +-1

No mulla on saastemalli joten sytkä oli hieman pielessä. Seuraavalla kerralla korjataan sen tonne 15 tienoolle.

Mutta eikös z31:sessäkin ole se systeemi joka korjaa itsestään noita sytkän arvoja, eli jos sen säätää johonkin arvoon niin se ei kuitenkaan siitä pysy?

etupoikkituki kiinni..

kulma autosta ylös

iskarin yläreunan mutterit melkein irti. väännettiin ruuvit suoremmiksi. pultit pois kokonaan. reina poikkituesta paikoilleen.

mutterin päälle ja kiinni asti.

toiselle puolelle sama

itse poikkituki toiseen kulmapalaan kiinni.

sorkkaraudalla vääntäen toinen reikä paikoilleen ja pultti kiinni.

ha. nokkapelti ei mene kiinni. liikaa jännitystä tangossa.

iskaritolppien mutterit löysälle. tähän tankoon takomista. muttarit takaisin kunnolla kiinni.

pelti menee kiinni.

kuvia ei ole vielä kun kamera himassa ja toi tehtiin vielä vesisateessa

--------------------

vittuuu.. näyttää ihan diisseliltä toi mun auto.

tänään kaveri luokse. auto hetken tievarressa käynnissä.

huoltikselle kahveelle. auto parkkiin 15min.

etsimään kämppää. auto parkissa 1min.

oikeeseen paikkaan parkkiin. auto 20min pienessä ylämäessä parkissa.

lähetään takasin ajelee. nykii ja tökkii kevyellä kaasulla. peilistä näkee, että joka kerta kun koskee kaasuun iskee mustaa savua ja paljon takaakse.

vähän lisää happea ja vähän paremmin toimii. Salonen vieressä kuittas, että äsken tais viidellä käydä.

hetkesi pysähdyin jättämään kaveria veke. joku 1min. olin paikoillaan. huomattavasti paremmi toi.

motarille päästyä ei mitään ongelmaa.

etupoikkituki kiinni..

kulma autosta ylös

iskarin yläreunan mutterit melkein irti. väännettiin ruuvit suoremmiksi. pultit pois kokonaan. reina poikkituesta paikoilleen.

mutterin päälle ja kiinni asti.

toiselle puolelle sama

itse poikkituki toiseen kulmapalaan kiinni.

sorkkaraudalla vääntäen toinen reikä paikoilleen ja pultti kiinni.

ha. nokkapelti ei mene kiinni. liikaa jännitystä tangossa.

iskaritolppien mutterit löysälle. tähän tankoon takomista. muttarit takaisin kunnolla kiinni.

pelti menee kiinni.

kuvia ei ole vielä kun kamera himassa ja toi tehtiin vielä vesisateessa

--------------------

vittuuu.. näyttää ihan diisseliltä toi mun auto.

tänään kaveri luokse. auto hetken tievarressa käynnissä.

huoltikselle kahveelle. auto parkkiin 15min.

etsimään kämppää. auto parkissa 1min.

oikeeseen paikkaan parkkiin. auto 20min pienessä ylämäessä parkissa.

lähetään takasin ajelee. nykii ja tökkii kevyellä kaasulla. peilistä näkee, että joka kerta kun koskee kaasuun iskee mustaa savua ja paljon takaakse.

vähän lisää happea ja vähän paremmin toimii. Salonen vieressä kuittas, että äsken tais viidellä käydä.

hetkesi pysähdyin jättämään kaveria veke. joku 1min. olin paikoillaan. huomattavasti paremmi toi.

motarille päästyä ei mitään ongelmaa.

nyt kyl tuli niin sekavaa viestii et mitä sää kenny oot ottanu ;)

nyt kyl tuli niin sekavaa viestii et mitä sää kenny oot ottanu ;)

ihan selväähän toi on ;D

rivi kerrallaan kerro mitä tehty :)

Mikäs siinä, voihan se tosiaan olla jotain muutakin blingiä kuin se kromi, ei paha.

Vs: Z31 - Minun projektiniTainnut tulla kirjoitettua enemmän tuonne yleistä keskustelua topicciin omasta autosta..Lisätään nyt nämä kuvat tänne. Tuli pengottua hanskalokeroa hieman.Saksassa tehty 1 huolto ;DSuomessa tehty näköjään myös iso huolto.148 000 km kohdalla olisi jakohihna ja kiristin vaihdettu. Mä kun meinasin loppukesästä vaihtaa ne, mutta tuskin tarttee.. Kohta 161 000 km mittarissa.2004 Muistaakseni huollatin autokeskuksella vähän tuota sekä 2005 vaihdelin tulppia yms.AK:lla ei ole mitään huoltohistoriaa tosta mun autosta :)

ainut_huolto.jpg

suomessa.jpg

Vs: Z31 - Minun projektini

Noniin..

Nyt on autoa säädetty. Pirun rikkaalla kävi.

Aikalailla 10 kohdalla pyöri alussa kun polki kaasua sekä kuulemma jo pienestä kaasuun koskemisesta mentiin kovasti rikkaalle.

Nyt on oli vissiin vajaa 13? missä menee täydellä kaasulla.

Tuntu, että olisi hieman paremmin kulkenut.. Vissiin tuli takaisin ne puuttuvat tehot mitä dynossa pari vuotta sitten todettiin ;D

Harmikseen lambdaa ei saatu irti niin jouduttiin pakoputkeen tunkemaan laajakaista.

Nyt vaan odotellaan putkistoa, että voidaan hienosäätää auton loppuun asti sekä mahdollisesti muita osia vaihtaa konehuoneesta..

(Zuikkis varmaan korjaa jos pahasti meni pieneen ;D )

On tässä saatu vähän Zetan historiaa kaivettua esiin.

Ei ihan ollut sitä mitä omasta mielestä kerrottiin kauppoja tehtäessä.

Kuitenkin 1990 Tullut suomeen muuttoautona saksasta.. '98 kesäkuussa poistettu rutattuna kilvistä ja elokuussa '99 uusilla kilvillä tullut ajoon.

2003 syksyllähän auto taisi tulla myyntiin.. 2004 alkuvuodesta siirtyi minun omistukseen. Toivottavasti pysyykin..

On tässä saatu vähän Zetan historiaa kaivettua esiin.

Ei ihan ollut sitä mitä omasta mielestä kerrottiin kauppoja tehtäessä.

Kuitenkin 1990 Tullut suomeen muuttoautona saksasta.. '98 kesäkuussa poistettu rutattuna kilvistä ja elokuussa '99 uusilla kilvillä tullut ajoon.

2003 syksyllähän auto taisi tulla myyntiin.. 2004 alkuvuodesta siirtyi minun omistukseen. Toivottavasti pysyykin..

Mites sait historian selville?

Ystävä katsastuskonttorilla 8)

10 omistajaa autolla ennen mua..

Oiskohan toi miten arvokasta puuhaa, jos ei oo kaverii konttoril?

Ei mitään hajua..

Lirkuttelet tädeille ja hymyilet, niin kyllä ne heltyy jotain kertomaan. Ainaki joskus..

Lirkuttelet tädeille ja hymyilet, niin kyllä ne heltyy jotain kertomaan. Ainaki joskus..

Heh! pitää kokeilla.. ;)

Noniin..

Aikalailla 10 kohdalla pyöri alussa kun polki kaasua sekä kuulemma jo pienestä kaasuun koskemisesta mentiin kovasti rikkaalle.

Unohdin jo paljonko tripissä on, mutta joku 470km voisi olla lähellä.. Vielä 1/4 tankista jäljellä.

Kuitenkin auto on saanut happea niin säädettäessä, että sen jälkeen.

Hyvällä tuurilla saan 600km tuolla tankilla ja sillon olisi kyllä todella pieni kulutus.

Noniin..

Unohdin jo paljonko tripissä on, mutta joku 470km voisi olla lähellä.. Vielä 1/4 tankista jäljellä.

Kuitenkin auto on saanut happea niin säädettäessä, että sen jälkeen.

Hyvällä tuurilla saan 600km tuolla tankilla ja sillon olisi kyllä todella pieni kulutus.

Monenkos litran tankki tos on? Ei oo viel itel kerenny tankkaa tankkia tyhjäst->täyteen..