Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Guest Datsuns

Datsun 280zx osto

Recommended Posts

Guest Datsuns

Paljonko tuollaisessa vakiossa 280zx 2.8 litraisessa on tehoa?

Ajattelin ehkä jossain vaiheessa hankkia tollaisen kun pääsin testaamaan yhen kaverin 280zx:ää ;D

Ja mitä kannattaa Datsunista tsekata ostaessa?

Tuusulassa näytti olevan myynnissä Morrise-Autossa aika maukkaan näkönen sininen 280zx... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Datsun 280zx osto

Tässä meidän kasaama vikalista tyyppivioista, ei kauheen kattava kun ei oo kauheesti otantaa näistä autoista. :(:

MOOTTORI/VAIHTEISTO:

-IC-piiri hajoaa.

ALUSTA/KORI/JARRUT:

-Ruostevikoja.

-Takajarrujen sylinterit huonossa kunnossa.

MUUT:

-Kumi- ja muoviosat kuluneita sekä hapertuneita.

-Takaluukun pumput väsyneet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Re: Datsun 280zx osto

Tässä meidän kasaama vikalista tyyppivioista, ei kauheen kattava kun ei oo kauheesti otantaa näistä autoista. :(:

MOOTTORI/VAIHTEISTO:

-IC-piiri hajoaa.

ALUSTA/KORI/JARRUT:

-Ruostevikoja.

-Takajarrujen sylinterit huonossa kunnossa.

MUUT:

-Kumi- ja muoviosat kuluneita sekä hapertuneita.

-Takaluukun pumput väsyneet.

Vanha on topic, mutta kumminkin. Onkos tähän tyyppivikoihin tullut lisäystä vuosien varrella? Mitkä on sellaisia paikkoja mistä noita ruostevikoja kannattaa katsella, kun autoa menee katsomaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Datsun 280zx osto

Itsellä ei 280zx ole mutta mitä olen lukenut niin kuskin ja pelkääjän jalkatilat kannattaa katsoa kunnolla. Jalkatilojen ulkoseinät ovat usein haperoa.

Kone on käsittääkseni aika pommin varmaa kamaa, kun vastaava kone on ollut käytössä pienin erovaisuuksin jo vuodesta 76.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Datsun 280zx osto

Itsellä ei 280zx ole mutta mitä olen lukenut niin kuskin ja pelkääjän jalkatilat kannattaa katsoa kunnolla. Jalkatilojen ulkoseinät ovat usein haperoa.

Kone on käsittääkseni aika pommin varmaa kamaa, kun vastaava kone on ollut käytössä pienin erovaisuuksin jo vuodesta 76.

Samoin mätänee takajalkatilat, kynnyskotelot, runkopalkit, kun ovat ottaneet useammassa yksilössä pohjakosketusta. Erikoisempi ruostumispaikka lienee konepellin etureuna joka mulla mätäni ensimmäisessä S130:ssä muutamassa vuodessa ja on tästä nykyisestäkin takavuosina korjattu.

Tekniikkaa on tosiaan Nissanin perusvarmaa, joka kestää hyvällä huolenpidolla vaikka maailman ääriin. ;)

OT: jos meinaat tuota Nettiautossa olevaa 280ZX:ää niin alkaa olla 2009 katsastus ajankohtainen, syyskuun loppuun mennessä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Datsun 280zx osto

Itsellä ei 280zx ole mutta mitä olen lukenut niin kuskin ja pelkääjän jalkatilat kannattaa katsoa kunnolla. Jalkatilojen ulkoseinät ovat usein haperoa.

Kone on käsittääkseni aika pommin varmaa kamaa, kun vastaava kone on ollut käytössä pienin erovaisuuksin jo vuodesta 76.

Samoin mätänee takajalkatilat, kynnyskotelot, runkopalkit, kun ovat ottaneet useammassa yksilössä pohjakosketusta. Erikoisempi ruostumispaikka lienee konepellin etureuna joka mulla mätäni ensimmäisessä S130:ssä muutamassa vuodessa ja on tästä nykyisestäkin takavuosina korjattu.

Tekniikkaa on tosiaan Nissanin perusvarmaa, joka kestää hyvällä huolenpidolla vaikka maailman ääriin. ;)

OT: jos meinaat tuota Nettiautossa olevaa 280ZX:ää niin alkaa olla 2009 katsastus ajankohtainen, syyskuun loppuun mennessä...

Paikkoja näköjään on mistä katsella.. Juu tsitä sinistä minä juuri tarkoitin.. Pelimerkkejä tässä laskeskelen, kun opiskelut AMK:ssa vielä kesken.. Myyjä kyllä voisi katsastaa auton niin tietäisi sitten onko korjattavia asioita. Tekniikkahan näissä tuntuu olevan varmaa kun vuosia on takana jo useampia. Ruostevauriot ymmärtää kun materiaalit olleet hieman erilaisia kuin nykyään.. Ja siihen kun lisää vielä suomen suolan, koska näillä on varmaan ajeltu talvisin.. ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×