Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
jukkalii

R33 ei käynnisty kuumana

Recommended Posts

Apuja. Toivotaan että ollaan oikeassa paikassa. Elikkä, ajellaan auto kuumaksi asti kylä ringillä, parkkiin vehe  kahdeksi tunniksi,siitä se ei enää käynnisty, starttii pyörii, bensa haisee jne. MUTTA, irrotetaan tuleva bensa letku suutinkiskosta ja letku pulloon, saman tien käynnistyy 1-2sec(sen verran mitä jo bensaa suuttimilla) pullo täytyy niin että kissaa ei edes kerkeä sanomaan. Letku takas kii ja käyntiin ja kylille taas(eli toimii siihen asti ennen kun taas sammuttaa) Ns talven aikana tullu, ei oo ennen ollu ongelmia.(aikaisempi omistaja oli ystävällinen ja vastaili mitä pystyi) Mitä talven aikana tehty omasta toimesta-tulpat uusittu, bensa pummpu oli kädessä kun piti vaihtaa mutta siellä jo oli walpro kiinni. Aikasemmin omistajan toimesta-välijäähy, turbo, putkisto, maf poistettu, vems moottorinohjaus,turbitimeri. Tankin korkki auki tai kiinni, ei vaikutusta, bensa pumppu pyörii, sulakkeet ja releita tutkittu, piuhoja. 

Sellanen nopee kauppa reissu ei tee ongelmia. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanoit facebookin puolella että autossa ei ole MAFfia enää ollenkaan. Mikäli näin on, niin missä ja miten on moottorin lämpöanturi? Onko käytössä orkkisanturit VEMssin kanssa vai jälkeenpäin lisätty/vaihdettu?

Itsellä oli about juuri samat pulmat mutta MAF kone ja Nistunella. Lämpimänä sammuttuaan kasteli kynttilät ja ei startannut ennenkuin maagisen rajan alle laski moottorilämmöt ja kynttilät kuivahti. En oikein muuta syytä keksinyt kuin imuvuodon tähän omaan ja sellainen ilmeisesti olikin, kun huohotusletkujen uusinnalla parani. Mutta jos MAP kone kyseessä niin elektroniikan puolelta ei jää kauheesti muuta ku moottorin lämpötila-anturi.

Jatkoon sellai vinkki ennenku vika löydetään, että bensapumpun sulakkeen poisto on helpompi ja vähemmän paloturvallisuutta halventava keino startata, ku bensalinjojen irrottelu 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, matsuda said:

Sanoit facebookin puolella että autossa ei ole MAFfia enää ollenkaan. Mikäli näin on, niin missä ja miten on moottorin lämpöanturi? Onko käytössä orkkisanturit VEMssin kanssa vai jälkeenpäin lisätty/vaihdettu?

Itsellä oli about juuri samat pulmat mutta MAF kone ja Nistunella. Lämpimänä sammuttuaan kasteli kynttilät ja ei startannut ennenkuin maagisen rajan alle laski moottorilämmöt ja kynttilät kuivahti. En oikein muuta syytä keksinyt kuin imuvuodon tähän omaan ja sellainen ilmeisesti olikin, kun huohotusletkujen uusinnalla parani. Mutta jos MAP kone kyseessä niin elektroniikan puolelta ei jää kauheesti muuta ku moottorin lämpötila-anturi.

Jatkoon sellai vinkki ennenku vika löydetään, että bensapumpun sulakkeen poisto on helpompi ja vähemmän paloturvallisuutta halventava keino startata, ku bensalinjojen irrottelu 😁

Mitään ylimääräisiä antureita ei näy missään, siis mitään jälkiasenteisia, joten varmaan vemsin kautta menee🤔 ja siis jos haluan auton lämpimänä ajoon niin letku on irrotettava jotta paine poistuu jolloin käynnistyy🤔🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kai siellä sentään MAP on asennettu.

Voisiko olla jonkun sortin bensan höyrystyminen kiskossa joka tekee höyrylukon. Onkos kiskoa tms. muuteltu siellä suunnalla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×