Jump to content
Xenon

Vapaamuotoista keskustelua Silviasta

Recommended Posts

Vs: Vapaamuotoista keskustelua Silviasta

Raiskasit Tellu Silvian :-X Häpeä :'(

Höpö höpö. Kukin rakentaa niinkuin itse haluaa.

Guest Uldiz

Erikoinen, massasta poikkeava lookki on plussaa.

Puuhis vois hävetä "itsensä kanssa" ;D

Nimenomaan.. sitä paitsi se keula näyttää nyt pirun paljon hienommalle mitä vakiona.

Nimenomaan.. sitä paitsi se keula näyttää nyt pirun paljon hienommalle mitä vakiona.

Juuri näin. Erittäin onnistunut muutos. Koska maalarille? :)

Puuhis nyt on viime aikoina (aina ;) ) raiskannut foorumia hienoilla ja turhilla kommenteillaan. Kiitos ja anteeksi tästä avautumisesta.

Puuhis nyt on viime aikoina (aina ;) ) raiskannut foorumia hienoilla ja turhilla kommenteillaan. Kiitos ja anteeksi tästä avautumisesta.

Poistaisin tällaisen kommentin oitis jos olisin eri mieltä.

luukkulamput on jees,kuhan toimivat.

Alkoi tympiä se sammakkokeula, kun ei ne valojen moottorit ees toiminut.

Siinähän se suurin ongelma olikin. Ja ne moottorit näytti siltä, että ne oli puhtaasti ruostunut hajalle ::)

Jotenkin osasin odottaa, että tuo jakaa mielipiteitä. Itse tykkään enemmän nykysestä keulasta kun vanhasta, joten se riittää mulle. :)

Juuri näin. Erittäin onnistunut muutos. Koska maalarille? :)

Väitätkös että kaipais uutta maalipintaa?? :D Tää kausi saa mennä tolla värityksellä, mutta talven aikana olis tarkoitus vaihtaa väriä. Värivaihtoehtoja tuntuu vaan olevan vähän liian paljon.

Tossa on kyllä nyt ihan selkeesti haettu delorean-lookkia, eihän tohon sitten enää muuta värivaihtoehtoakaan jää kuin matta hopea ;D

Tossa on kyllä nyt ihan selkeesti haettu delorean-lookkia, eihän tohon sitten enää muuta värivaihtoehtoakaan jää kuin matta hopea ;D

Tais olla kolmas kun noin sano, joten mun oli pakko googlettaa, et minkä näkönen tollanen sit on, kun ei muistin lokeroista löytynyt kuvaa :P

Tais olla kolmas kun noin sano, joten mun oli pakko googlettaa, et minkä näkönen tollanen sit on, kun ei muistin lokeroista löytynyt kuvaa :P

http://www.odoc.ca/images/For%20Sale/1981%20Delorean,%20002.jpg

Kieltämättä... :)

Nyt kun tälle linjalle lähdettiin, niin ens talven projektit lisäänty; täytyy selvästi hommata vielä lokinsiipiovet ;D

Nyt kun tälle linjalle lähdettiin, niin ens talven projektit lisäänty; täytyy selvästi hommata vielä lokinsiipiovet ;D

Ollu täällä päässäkin mielessä, jos lokki ovet rakentas. Syy hieman eri, mut kuitenkin.

Alan pikkuhiljaa vakuuttumaan, että näillä Nissaneilla on jonkun asteinen oma elämä. Viime torstaina varasin ajan penkkiin ensi torstaiksi ja sen jälkeisenä perjantaina ajattelin laittaa ton talviunille. Mitä ilmeisimmin toi auto tajus mun suunnitelmat ja päätti hajoittaa laturin heti ajan varaamisen jälkeisenä päivänä ::):P

Alan pikkuhiljaa vakuuttumaan, että näillä Nissaneilla on jonkun asteinen oma elämä. Viime torstaina varasin ajan penkkiin ensi torstaiksi ja sen jälkeisenä perjantaina ajattelin laittaa ton talviunille. Mitä ilmeisimmin toi auto tajus mun suunnitelmat ja päätti hajoittaa laturin heti ajan varaamisen jälkeisenä päivänä ::):P

Joo, tota on jo vuosia kelailtu että S12 sarjaa vaivaa joku ihme kirous. Ne on ihan kun naisia ja niillä todellakin on oma elämä ja oma mieli :)

Tiedä sit onko joku japanilainen Hattori tai Hirokawa taannoin S12:a suunnitellessaan tehnyt jotain todella pahaa ja saanut monoa ja päättänyt elämänsä harakiriin tmv ja ko. jannun henki elää nyt S12:sten kautta ja kostaa kaikille niiden omistajille...

ihan sama manaus kyllä jatkuu s12 seuraavassakin mallissa... aivan samoja temppuja tehnyt kun tellullakin ja JOKA kerta kun on joku tapahtuma tulossa niin aina sattuu ja tapahtuu ja jotain hajoo... mutta kesän viimeistä radalla käyntiä toi paholainen ei päässy pilaamaan ku annoin olla auton ennen radalle lähtöä viikon tallissa ;)

*reps* :D

Mä taas oon aina ajatellut et autojen on pakko olla miehiä, kun noi autot tuntuu temppuilevan niin paljon ;D

Jotain niissä kyllä on. Ikinä ei sais ääneen mennä sanomaan mitään mistään suunnitelmista, kun ne jotenkin kuulee sen ja alkaa kiusaks temppuilemaan :)

Ei tuo ilmiö ole mallikohtainen. Se on merkkikohtainen. ;D

Joo-o, tässä on nyt tuntunut menevän kaikki ihan putkeen tän penkityksen suhteen. Ensin tosiaan meni toi auton laturi, sitten kun yritin ladata akkua laturilla niin sekin laturi hajos. Tällä linjalla kun jatkuu, niin huomiseks luvattu uus laturi luultavasti on väärä tai valmiiks rikki tai jotain vastaavaa.

Jos se laturi tulis heti huomenna aamulla niinkun luvattiin, niin mulla vois olla vielä pienet mahdollisuudet ehtiä penkkiin kahdeks :P

Haluuko joku muuten ostaa vanhemman mallin laturin? Ajettu jotain 30tkm. Halvalla lähtee ::)

Mulla ois joutavana levylukollinenperä silviasta.

Perämurikka vastaa Nismon lukkoa, mutta hieman jäykemmäksi säädettynä.

Perästä kiinnostuneet voivat kysellä tarkemmin yv:llä,

sit ois nopeusmit.vaijeri ja ehjät käsijarru vaijerit, lähes ilmaiseksi ;)

takajarrulevyt ym ym ym ym