Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Janne K

280xz tiedoista..

Recommended Posts

Mistä noi tiedot on ongittu, jostai jenkkien sivuilta? Oma 82`zx puski varmasti luotettavassa penkissä 187hp ja 268nm,vain pieniä kansi muutoksia, kn suodatin ja parempi putki. Kutvosen laittelijoille muuten tiedoksi että viimesten 280zx:ien kansista saa paljon enempi irti kuin vanhemmista.

Olin muuten kerhon listoilla sillon joskus kun jäseniä oli n. 10, 98 tai 99..

Näkyy vähän muuttuneen.. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: 280xz tiedoista..

Esitteistähän nuo tiedot pääasiassa bongattu, eivät ne mitään absoluuttisia totuuksia ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: 280xz tiedoista..

Mistä noi tiedot on ongittu, jostai jenkkien sivuilta? Oma 82`zx puski varmasti luotettavassa penkissä 187hp ja 268nm,vain pieniä kansi muutoksia, kn suodatin ja parempi putki. Kutvosen laittelijoille muuten tiedoksi että viimesten 280zx:ien kansista saa paljon enempi irti kuin vanhemmista.

Olin muuten kerhon listoilla sillon joskus kun jäseniä oli n. 10, 98 tai 99..

Näkyy vähän muuttuneen.. :o

Noi luvut on otettu Datsun/Nissan Sports car Buyer's Guide -kirjasta ja teholuku on bhp:ta. Millaisia lukuja itse olet löytänyt ja mistä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: 280xz tiedoista..

onhan minunkin 280zx 170hp ja jotain vääntöä, et ei dnsf specit meinaa välillä mitään... turbo malissakin on mukamas 180hp... no siinä meidän mallisesa 280zx on 220hp!!!! et en nyt luotaisi noihin arvoihin ihan 100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: 280xz tiedoista..

Tosiaan... Omankin härvelin konetilassa lukee sellasta että 170hv/5700rpm... Että olisko mahdollista se kun japanissa on ainakin aikoinaan käytetty jotain eri tehon mittaus "yksikköä" kun meillä, niin ne ei oikein täsmää?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: 280xz tiedoista..

Tosiaan... Omankin härvelin konetilassa lukee sellasta että 170hv/5700rpm... Että olisko mahdollista se kun japanissa on ainakin aikoinaan käytetty jotain eri tehon mittaus "yksikköä" kun meillä,  niin ne ei oikein täsmää?

SAE nettotehot on jenkkien mittaustapoja ja nimenomaan 70-luvun lopussa ja 80-luvun alussa jenkeissä välttämättömät saastelaitteet nuhastutti tehoja oikein urakalla. Esimerkiksi sylinterinkannet eivät jenkeissä olleet vapareissa samoja kuin täällä vaan Naps-Z versioita joissa pyöreät huonosti virtaavat kanavat joissa vielä rautalankaa polttamassa ylimääräisiä hiilivetyjä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: 280xz tiedoista..

Just... Toi mun kärry vissiin kun sattuu olemaan jenkkituontimalli :) Ja SAE-tehoina ne lukemat mainitaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: 280xz tiedoista..

Just... Toi mun kärry vissiin kun sattuu olemaan jenkkituontimalli  :) Ja SAE-tehoina ne lukemat mainitaan...

170 SAE brutto = ~135 SAE netto. Teeämmän koeajossa numerossa 11/81 mainitaan suomi-mallin tehoksi 140 Din-kaakkia joka vastaa hyvin pitkälti noita SAE-nettotehoja eli ei se euromallin teholisä niin kauhea ole, kaikki 5 kaakkia. Turbomalleissa on sitten enemmänkin eroa. Helpostihan noihin tosin saa tehoa lisää, ja sitähän tarvitaan aika paljonkin ennenkuin kulkupuoli alkaa vastaamaan edes jotenkuten ulkonäön lupauksia....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: 280xz tiedoista..

Joo elikkä se metallilätkä ilmoittaa suoran tehon kammelta siis... :( höh... :) Pitää kyllä paikkaansa että kyllä vois vähän pirteempi olla mutta pääasia että on muuten aivan loistava ajaa ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: 280xz tiedoista..

Joo elikkä se metallilätkä ilmoittaa suoran tehon kammelta siis... :( höh... :)

Joo bruttoteho on se teho mikä saadaan kampiakselilta ilman että moottori pyörittää mitään omista apulaitteistaan, siis vesipumppua myöten kaikki tehoakuluttavat osat on irti, lisäksi imu ja pakoputkisto on täysin vapaa tehomittauksessa. Nettoteho on myös kampiakseliteho mutta moottori joutuu pyörittämään omia apulaitteitaan ja pako ja imupuoli täytyy olla vakiokunnossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: 280xz tiedoista..

Ja lisämausteena HP ei ole sama kuin BHP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×