Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
ABT

s13 ca18det manuaali facelift (entisöity)

Recommended Posts

Myydään paljon aikaa ja vaivaa käytetty nissan s13 ca18det manuaali (entisöity) aikanaan tuotu ulkomailta suomeen. Ostin auton laakeri/käyntihäiriöisenä. Nyt laitettu koko tekniikka uusiksi, abs anturi korjattu ja mätiä korjattu.

Olen autoon tehnyt:

Tekniikka (moottori, laatikko läpikäyty)

-kampiakseli kaulat kiilotettu/suoruus/särötarkastettu

-lohko hoonattu/tasopinta tarkistettu/putsattu

-priimat kiertokanget/männnät

-kiertokankiin tehty ojat jotta laakerit saavat paremmin öljyä ja säästyttäisiin jatkossa kiertokangenlaakerivaurioilta

-uudet runkolaakerit

-uudet kiertokangenlaakerit

-uudet stefat ym... tiivisteitä siellä täällä.

-kansipahvi uusi

-jakopäänhihna uusi

-kansi ollut muutama vuosi sitten koneistamolla ja se käyty täysin läpi tämän jälkeen ajettu vain muutama tonni (tästä n.300e kuitti)

-ahdin vakio hyväkuntoinen t25 pakopuolella metalliset tiivisteet ja nordlock prikat sekä kupariset lukkomutterit jotta tämäkin tyypillinen vika pysyisi kurissa eli löystyvät pakopuolen mutterit ja jatkuvasti vuotavat tiivisteet.

-uudet ngk:n tulpat

-uudet maapiuhat

-vaihdettu kaikki nesteet+öljysuodatin

 

Vaihdelaatikko/voimansiirto

-avattu purettu atomeiksi kuluneet synkrot/laakerit vaihdettu parempikuntoisiksi

-vauhtipyörä tasopinta ajettu muutama tuhat sitten suoraksi

-kytkin tarvike valeo ei paljon uudelle häpeä. Painelaakeri täysin uusi.

-uudet öljyt laatikossa

 

Kori:

-koriltaan täysin vakio puskurit ehjät

-pohjasta ruosteet hitsailtu. Koriltaan keskivertoa kuitenkin huomattavasti parempi (itse omistanut näitä yli 10kpl ja nähnyt useita kymmeniä)

-pohja/helmat massattu jotta pysyisi jatkossa kunnossa.

-takaluukku 99.9% ruosteeton joka näissä äärimmäisen harvinaista. Ylimääräiset reiät luukusta poistettu.

-alkuperäiset roiskeläpät

 

Sisusta:

-ehjät penkit, alkuperäinen ratti, vaihdekepin nuppi, keskikonsolikin ehjä

-takaluukun verhoiluissa vähän sanomista

 

Alusta/vanteet:

-alkuperäiset hyväkuntoisen 200sx:n vanteet näillä nokian kesärenkaat joissa tasaisesti pintaa n.5mm

-iskarit/jouset vakiot 140tkm ajetusta -94 vuoden autosta

-takakelkassa 4 isoa puslaa vaihdettu uretaanisiksi (tyyppivika että nämä väsyy ja auto muuttuu levottomaksi ajaa)

 

Muuta:

-asennettu täysin uusi kauko-ohjattu keskuslukko

-vanha omistaja uusinut lukot eli todella hyvässä kunnossa ja jopa 3:met avaimet

-jarrut  paloissa/levyissä hyvin pintaa jäljellä myös jarrunesteet uusittu

 

Sitten miinukset kuten jokainen varmaan ymmärtää, että vanhassa autossa niitä on.

-ei katsastettu (leimalle ei pitäisi olla mitään sanomista, koska ruosteet käyty läpi, valot toimii, jarrut toimii ym..)

-etupuskuri hivenen erisävynen, koska vanhaa oli leikelty ja ostin uuden leikkelemättömän

-etulokareissa pientä klommoa/sanomista ei kuitenkaan

-toisessa takakaaressa pieni ruostealue jolle en ole viitsinyt tehdä mitään

-pyöränkulmat säätää

-sytkän säätö lampulla

-bensamittari ei toimi (vaihdoin pumpun alkuperäiseksi ja hävisi tämän jälkeen?)

-kylmänä lähtee hyvin käyntiin mutta lämpösenä ei tahdo lähteä käyntiin (lämpötila-anturi todennäkösesti) (toinen anturi mukaan)

 

Hintaa 5000e huomioi, että tälläisiä alkuperäisiä ei montaa enään ole jäljellä ja niiden hinnat ei laske.

Sijainti porvoo

yhteyttä saa privalla

Myyn projektina, koska tarvis talliin tilaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 15.12.2019 at 12.41, ABT said:

Myydään paljon aikaa ja vaivaa käytetty nissan s13 ca18det manuaali (entisöity) aikanaan tuotu ulkomailta suomeen. Ostin auton laakeri/käyntihäiriöisenä. Nyt laitettu koko tekniikka uusiksi, abs anturi korjattu ja mätiä korjattu.

Olen autoon tehnyt:

Tekniikka (moottori, laatikko läpikäyty)

-kampiakseli kaulat kiilotettu/suoruus/särötarkastettu

-lohko hoonattu/tasopinta tarkistettu/putsattu

-priimat kiertokanget/männnät

-kiertokankiin tehty ojat jotta laakerit saavat paremmin öljyä ja säästyttäisiin jatkossa kiertokangenlaakerivaurioilta

-uudet runkolaakerit

-uudet kiertokangenlaakerit

-uudet stefat ym... tiivisteitä siellä täällä.

-kansipahvi uusi

-jakopäänhihna uusi

-kansi ollut muutama vuosi sitten koneistamolla ja se käyty täysin läpi tämän jälkeen ajettu vain muutama tonni (tästä n.300e kuitti)

-ahdin vakio hyväkuntoinen t25 pakopuolella metalliset tiivisteet ja nordlock prikat sekä kupariset lukkomutterit jotta tämäkin tyypillinen vika pysyisi kurissa eli löystyvät pakopuolen mutterit ja jatkuvasti vuotavat tiivisteet.

-uudet ngk:n tulpat

-uudet maapiuhat

-vaihdettu kaikki nesteet+öljysuodatin

 

Vaihdelaatikko/voimansiirto

-avattu purettu atomeiksi kuluneet synkrot/laakerit vaihdettu parempikuntoisiksi

-vauhtipyörä tasopinta ajettu muutama tuhat sitten suoraksi

-kytkin tarvike valeo ei paljon uudelle häpeä. Painelaakeri täysin uusi.

-uudet öljyt laatikossa

 

Kori:

-koriltaan täysin vakio puskurit ehjät

-pohjasta ruosteet hitsailtu. Koriltaan keskivertoa kuitenkin huomattavasti parempi (itse omistanut näitä yli 10kpl ja nähnyt useita kymmeniä)

-pohja/helmat massattu jotta pysyisi jatkossa kunnossa.

-takaluukku 99.9% ruosteeton joka näissä äärimmäisen harvinaista. Ylimääräiset reiät luukusta poistettu.

-alkuperäiset roiskeläpät

 

Sisusta:

-ehjät penkit, alkuperäinen ratti, vaihdekepin nuppi, keskikonsolikin ehjä

-takaluukun verhoiluissa vähän sanomista

 

Alusta/vanteet:

-alkuperäiset hyväkuntoisen 200sx:n vanteet näillä nokian kesärenkaat joissa tasaisesti pintaa n.5mm

-iskarit/jouset vakiot 140tkm ajetusta -94 vuoden autosta

-takakelkassa 4 isoa puslaa vaihdettu uretaanisiksi (tyyppivika että nämä väsyy ja auto muuttuu levottomaksi ajaa)

 

Muuta:

-asennettu täysin uusi kauko-ohjattu keskuslukko

-vanha omistaja uusinut lukot eli todella hyvässä kunnossa ja jopa 3:met avaimet

-jarrut  paloissa/levyissä hyvin pintaa jäljellä myös jarrunesteet uusittu

 

Sitten miinukset kuten jokainen varmaan ymmärtää, että vanhassa autossa niitä on.

-ei katsastettu (leimalle ei pitäisi olla mitään sanomista, koska ruosteet käyty läpi, valot toimii, jarrut toimii ym..)

-etupuskuri hivenen erisävynen, koska vanhaa oli leikelty ja ostin uuden leikkelemättömän

-etulokareissa pientä klommoa/sanomista ei kuitenkaan

-toisessa takakaaressa pieni ruostealue jolle en ole viitsinyt tehdä mitään

-pyöränkulmat säätää

-sytkän säätö lampulla

-bensamittari ei toimi (vaihdoin pumpun alkuperäiseksi ja hävisi tämän jälkeen?)

-kylmänä lähtee hyvin käyntiin mutta lämpösenä ei tahdo lähteä käyntiin (lämpötila-anturi todennäkösesti) (toinen anturi mukaan)

 

Hintaa 5000e huomioi, että tälläisiä alkuperäisiä ei montaa enään ole jäljellä ja niiden hinnat ei laske.

Sijainti porvoo

yhteyttä saa privalla

Myyn projektina, koska tarvis talliin tilaa.

Lämpöanturi vaihdettu nyt lähtee myös lämpösenä käyntiin myös bensamittari laitettu toimimaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämä olisi täysin kunnossa eli leimaa vailla en näe syytä miksei menisi leimasta läpi...

-tekniikka vakio toimiva ei vuoda nesteitä ja oem katalysaattori paikallaan, akku kiinni ym...

-pohja koputeltu, hitsattu ja massattu

-valot toimii

-alustassa ei väljää ja kaikki suojakumit ym... kunnossa

-jarrut toimii, abs toimii, pintaa levyissä hyvin ja letkut ehjät/hyvässä kunnossa

-turvavyöt, mittaristo ym... hallintalaitteet toimii sisällä

Käyn leimaamassa auton, kun työkiireiltä ehdin.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×