Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
200SXTT

vesivuoto pakosarjan puolelta

Recommended Posts

12 vuoden tauon jälkeen kesärassi otettu työn alle (ca18det). niputus loppusuoralla. ekat savut saatu ulos. ongelmana on vesivuoto 1 ja 2 pytyn pakosarjan alimmaisten kiinnityspulttien välissä. siinä on joku pieni kolo samoin kun 3 ja 4 välissä. tuo 1 ja 2 välissä olevasta tihkuu vettä. mikähän tuon reijän tarkoitus on? ideoita korjaukseen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tarkotat vissiin noita kuvasta punasella ympyröityjä koloja? Jos noista vesi tulee, niin kannattaa varmaan käyttää kansi irti ja tutkia.

 

ca18.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

en noita vaan mulla on siinä arviolta joku 5mm reikä, noin 10mm syvä, tos suoralla osuudella. Itellä kolme kantta ja vain tos mikä on paikallaan on noi reijät...

Share this post


Link to post
Share on other sites

vaikuttas että kakkospytyn pakosarjan piivisteen välistä, onko se sit niinku kansi halki vai onko muita vaihtoehtoja???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä sulle vastataan, kun joku tietää mistä kyse. Ei tartte joka tunti postata viestiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kuva tosiaan selventäis mutta 99% varmuudella sulla on kannentiiviste hajalla tai joku muu hajalla koska sillä puolella moottoria ainut vesiliitäntä on turbon vesilinja nelos pytyn alapuolella lohkossa ja siitä tässä ei ole selvästikkään kyse.

eli kantta irti vaan niinkun tuossa yläpuolella jo neuvottiinkin

Share this post


Link to post
Share on other sites

nyt on kansi irti. mun kokematon silmä ei kyl nää niin kannes ku tiivisteeskään mitään kovin vakavaa. mihin mun kannattas kiinnittää huomiota?

IMG-20190505-WA0012.jpeg

IMG-20190505-WA0014.jpeg

IMG-20190505-WA0016.jpeg

IMG-20190505-WA0018.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitä näitten kanssa puuhaillut niin aja myös lohkon pinta, muutamassa ollu syöpymiä jotka ei lähtenyt pois ekalla lastulla/ hionnalla. 4-5 kpl käyttäny koneistamolla aikalailla sama kaikissa. Tämän jälkeen öljy pääkanavan tulpat irti ja linjan puhdistus mahdollisista lastuista.

Edited by AkaMirte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko noi vettä vai painaumia kannessa? Puhalsithan paineilmalla kannen pulttien reiät öljystä ennen asentamista?

Share this post


Link to post
Share on other sites

puhalsin. on vettä. otin kannen pois ja kasasin tiivisteen kuparisprayllä. vartin käytön jälkeen kolme kannenpulttia poikki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, 200SXTT said:

puhalsin. on vettä. otin kannen pois ja kasasin tiivisteen kuparisprayllä. vartin käytön jälkeen kolme kannenpulttia poikki.

Mihis momenttiin sä vedit sen kannen 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitä ihmettä, kansipultteja ei ole katkennut koskaan, joskus vaihtanut jonkun joka tuntunut kiristäessä pehmeältä. Onko prikat pulttien alla ? Jos ei kansi on sökö..

Eikai tossa muu auta kun kansi pois.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ei prikkoja, olisin yrittäny vaihtaa ne pultit kansi paikallaan jos ne katkenneet olis saanu pois mutta en keksi että millä

Share this post


Link to post
Share on other sites

pohjaako pultit jos prikkoja ei oo? ostin koneen käytettynä ja pultit oli asennettu ilman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pultti ilman prikkaa rikkoo ton koneistetun pohjan ja kantta ei saa enää momenttiin. Pari vuotta sitten tein koneen S13 punaiseen jossa mustat luukut, prikat puuttu ja vedet pytyssä, koko koneen sai vaihtaa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

tässä on siis käynyt samalla tavalla. kiitos vastauksista. en yritä enää mitään ton kannen kanssa. mulla olis toinen kansi missä nokkapukit kuluneet. avarretut kanavat ja isommat venttiilit. onko kokemuksia pukkilinjojen korjauksesta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, 200SXTT said:

tässä on siis käynyt samalla tavalla. kiitos vastauksista. en yritä enää mitään ton kannen kanssa. mulla olis toinen kansi missä nokkapukit kuluneet. avarretut kanavat ja isommat venttiilit. onko kokemuksia pukkilinjojen korjauksesta?

eihän siinä mitään erikoista, viet koneistajalle niin oikasee linjat.

eikä se kansi nyt välttämättä hajalla ole, sähän näät ku otat kannenpultit pois ja katot sinne onko ehjä vai onko menny huonoks ei sitä täällä netissä tartte arpoa.

mutta jotenkin kuulostaa hutiloiden tekemiseltä. kai sulla on servise manuaali ladattuna ja kannattaa nyt ainakin tarkistuttaa se kansi koneistamossa, lohkon taso oikasta ja hommata uudet kannenpultit, kannentiiviste jne ja kasata se ajatuksen kanssa

Edited by epeli^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×