Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Terävä

Rb26t herääminen

Recommended Posts

Moro. Tuossa nykyisessä S14 kokoonpanossa häiritsee kun tuo rb26t moottori on niin ylävireinen ja kiinnostaisi saada lisää potkua alas... saisi paremman katu lelun tuosta..Onko hyviä ideoita tuohon? / Kuka ois näitten kanssa paljon touhunnut ja joutais suunnittelemaan hiukan.. 

Joskus mietin ja kyselin jos laittais viinalle mut meillä ei vaan ole pumppuja lähellä joten se ei oikein ole fiksua kuitenkaan..

Tietoa paketista:

http://www.midnightcruisers.fi/JTe2/S14/kuvat/hesa 2011 logo 800x.jpg

Trust/GREX 1.4mm head gasket
- Wiseco forged pistons (increases capacity by 60cc)
- HKS head bolts
- HKS Step 2 valve spring kit
- ATi Super Damper pulley
- GReddy cam pulleys
- GReddy clear belt cover 
- Crank/rods/pistons/pulley were all balanced as part of the build
- Blitz 700cc injectors
- HKS fuel rails
- Machined head


 Blitz 11615 sinkku turbo kit,  pitää etsiä specsit jostain

2x z32 maz

3" exhaust
Tuned to very safe 1,2bar. Mainos turbosta:

The BLITZ Turbocharger K5-660R #7.11 #9.11 is one of the best turbos on the market. Blitz and Triple K (KKK) Turbo of Germany have collaborated to produce one of the best turbos on the market. Together, Blitz and Triple K have exclusively designed turbos for supreme quality using the K5-660R Wastegated Turbine. A turbocharger that has the ability to cope with higher boost pressures than its actuated counterparts, boost stability, and the racy sound that wastegated turbochargers are known and loved for.

Please specify which type you would like upon purchasing.

Get this and all your JDM at RHDJapan!!

 

We run a K5-660R on our race car and it makes more power under the curve than any GARRET equivalent we have tested and is bush / journal bearing

penkki.pdf

hesa 2011 logo 600x.jpg

Edited by Terävä
Lisää infoo

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Terävä said:

Moro. Tuossa nykyisessä S14 kokoonpanossa häiritsee kun tuo rb26t moottori on niin ylävireinen ja kiinnostaisi saada lisää potkua alas... saisi paremman katu lelun tuosta..Onko hyviä ideoita tuohon? / Kuka ois näitten kanssa paljon touhunnut ja joutais suunnittelemaan hiukan.. 

Joskus mietin ja kyselin jos laittais viinalle mut meillä ei vaan ole pumppuja lähellä joten se ei oikein ole fiksua kuitenkaan..

en tiijä miks listasit kauhean pitkän postauksen kun noista osista juuri mikään ei vaikuta tehoihin/heräämiseen ahtimen lisäksi.

mutta joo kyllähän noista saa paljon enemmän tehoa ja reilusti aikasemmin heräämään oikealla ahtimella ja pakosarjalla. esim borg warner efr 8374 saat heti kolmesataa lisäkilowattia ja parituhatta kierrosta alempaa heräävän

 

Edited by epeli^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eipä näyttänyt tuossa videossakaan juuri mitään tapahtuvan alle 4000rpm...

Onko nokkakeppejä ajoitettu ajatuksella? Mikä puristussuhde? 

Yksi asia mitä oon kovin miettinyt, millä perusteella ihmiset valitsevat kannentiivisteen? Tuntuu siltä että vedetään hatusta ja sitten ihmetellään kun vehkeet nakuttaa ja paskaks meni.

Jos mäntä tulee tasan tai hiukan alle dekkiä ja siihen isketään tuollainen ~1,5mm kansitiiviste niin mun mielestä kusessa ollaan. Toi on juuri pahin paljerako missä alkaa nakutus käymään. Lisäksi tehokkaat paljealueet saa aikaa tehokkaamman pyörteilyn puristustahdilla palotilassa joka tekee hyvää palamisen kannalta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, Arttu said:

Eipä näyttänyt tuossa videossakaan juuri mitään tapahtuvan alle 4000rpm...

Onko nokkakeppejä ajoitettu ajatuksella? Mikä puristussuhde? 

Yksi asia mitä oon kovin miettinyt, millä perusteella ihmiset valitsevat kannentiivisteen? Tuntuu siltä että vedetään hatusta ja sitten ihmetellään kun vehkeet nakuttaa ja paskaks meni.

Jos mäntä tulee tasan tai hiukan alle dekkiä ja siihen isketään tuollainen ~1,5mm kansitiiviste niin mun mielestä kusessa ollaan. Toi on juuri pahin paljerako missä alkaa nakutus käymään. Lisäksi tehokkaat paljealueet saa aikaa tehokkaamman pyörteilyn puristustahdilla palotilassa joka tekee hyvää palamisen kannalta.

Varmaan kannattaa pari kokoa pienempää ahdinta mitä tossa videolla jos alle neljän tonnin pitää saada kulkemaan. 

Näihin myytävät valmiit männät ja kannentiivisteet (1.2mm) varmaan toimii ihan niinku on tarkoitettu, mikäli siellä semmoset on. eikä rb moottorit ole kovinkaan herkkiä nakutukselle

Edited by epeli^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin, aattelin vaan kun kysyjän käppyrät näytti aika samanlaisilta kun tuossa videossa että missä se parannus sitten oli.

En nyt tarkoittanut kirjaimellisesti että juuri rb moottori nakuttaa. Ihan vaan yleisesti ajattelin herättää miettimään miten niitä moottoreita rakennetaan. Mut ei kai siinä kallista osaa vaan ostoskoriin, onhan se just sun moottoriin tarkoitettu.

Onhan 4-pyttyisiinkin kansitiivisteitä väliltä alle millistä kahteen ja ihan saletisti ei oo kaikki ihan hyviä samaan kohteeseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Arttu said:

Niin, aattelin vaan kun kysyjän käppyrät näytti aika samanlaisilta kun tuossa videossa että missä se parannus sitten oli.

En nyt tarkoittanut kirjaimellisesti että juuri rb moottori nakuttaa. Ihan vaan yleisesti ajattelin herättää miettimään miten niitä moottoreita rakennetaan. Mut ei kai siinä kallista osaa vaan ostoskoriin, onhan se just sun moottoriin tarkoitettu.

Onhan 4-pyttyisiinkin kansitiivisteitä väliltä alle millistä kahteen ja ihan saletisti ei oo kaikki ihan hyviä samaan kohteeseen.

Jos susta käppyrät näytti samalta nii optikolla on ilmaisia näön tarkastuksia. Ja tuo video nyt oli ensimmäinen mitä tuli vastaan.. 

Voihan sitä tietysti lähtee purkaa moottoriakin ja tekee vaikean kautta 

Tiiviste sarja paketin mukana tulee kyllä yleensä ihan vakio korkunen kannentiiviste nelisylinterisissäkin?

Ja sen paksuuden aika nopeasti selvittää konetta avaamatta ku kattoo kannen ja lohkon väliin mistä kannentiiviste tulee yli, muttei sillä tiivisteellä kyllä vielä alle neljän tonnin moottori heräile.. 

Edited by epeli^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko siellä nokkia vaihdettu? Jos aivan överit niin voi vaikuttaa heräävyyteen negatiivisestikin. Jos vakiot niin ehdottomasti jotain mietoa katunokkaa ajoitettina paikalleen. Voi äkkiä saada sen 500rpm alaspäin. Pykälää pienempi pakopesäkin tämän tekee, tosin huipputehon kustannuksella.  Se on valitettava tosiasia ettei nämä Nissanin 4v/cyl kannet ole mitään saatanan esikammiodieseleitä, eikä niistä kannata semmoista tehdä. Sullakin siellä vakio huipputeho saavutetaan jo 2800 kierrosta aikaisemmin kuin vakiona niin saattaa olla että se vain tuntuu ylävireiseltä johtuen komeasta huipputehosta..

 

Ja ps. Eihän tossa videollakaan tuo rotisko puhaltunut alle 4k yhtään erilailla. Itseasiassa 4k molemmilla sama hp määrä. 

Voi olla että borg-hypetys-lasit jäivät hyllyyn?

Edited by Kremilin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minkälainen pakosarja siellä on? Isolla (3,5"-4") downpipella myös saatu ahtimia heräämään aiemmin. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×