Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   24.05.2018

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
corima

240z pyöränkulmat

Recommended Posts

Olis kiekot menossa uusiksi ja ajattelin samalla perehtyä pyöränkulmiin.

Tällä hetkellä tilanne on että edessä on 2mm aurausta ja takana 4mm joka tulee tasaisesti 2mm molemmin puolin.

Ja takanahan noita voisi säätää vaihtamalla nykyiset PU-puslat säädettäviin pusliin. Tehtaan speksi 0mm auraus on kyllä aika raju mutta jos ees 1-2mm tuon pudottaisi niin voisi olla vähän ärtsympi kääntymään ehkä jopa kulutukseen vaikuttaisi.

Toi 4mm ei vissiin ole edes kovin paha mitä kauhu lukemia pikainen googletus antaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eikös tehdasvalmisteinen ja kyseiseen automalliin tarkoitettu osa ole ihan ookoo? Uniballeista mulle tuli sanomista, kun raidetangon päissä oli, mutta reaktiotangoissa edessä ja takana kelpas. 

Sellaisia ohjeita noista ei taida olla, ettei niistä hiukan erilaisia tulkintoja voisi tehdä, joten varmaankin taas yksi niistä jutuista, jotka käy yhdelle katsurille, ja toiselle ei niin mukisemati käykään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos noista tulee ininää niin tosiaan kannattaa vaihtaa konttoria. 

Hassua jos uniball ei kävis raidetangon päästä. Niitähän on kumminkin ihan tehdassovelluksiakin ja nivelessä miltei sama periaate. Nojoo, toisessakin päässä on mutteri mut mitä sitten?

Onneksi toi katsastustoiminta alkaa löytää jo säällisiä mittasuhteita ja jonkunsortin maalais/kaupunkilaisjärkeäkin löytyy. Ainakin paikkapaikoin...

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Arttu said:

Hassua jos uniball ei kävis raidetangon päästä. Niitähän on kumminkin ihan tehdassovelluksiakin ja nivelessä miltei sama periaate.

Niinpä. Kyseisessä tilanteessa tosin oli sen verran modattu koko muu auto (alusta, ahdin, välijäähy, putkisto jne), että pidin vain siihen pikkuasiaan tarttumista voittona. :) Varsinaista hylkyä eikä korjauskehoitustakaan uniballeista ei muutes tullut, kunhan sanoi että nää ei ohjauksessa käy.  

Eli sananmukaisesti tuli sanomista, mutta ei yhtään enempää. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alustava miete ois että nappais autosta yhden puslan irti ja teettäs 2mm offsetillä pari ja heittäs ne tukivarsien etummaisiin.

Ei noi uniballit pitemmän päälle taida olla paras juttu cruiserissa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huomaa että 2mm puslassa on jotain ihan muuta pyörässä. Oletan että tarkoitit takatukivarren pyörän puoleista puslaa. Ajattelitko vähentää taka-aurausta? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sisempiä puslia ajattelin. Vaikka ei välttämättä ole paras idea vaikka saahan noita valmiinakin. oon joskus E30 bemuun tollaset tehtaan epäkeskot laittanu ja niitä koloissaan pyöritelly.

Ja kun puslat on samanlaisia niin voi käyttää etummaisessa ja taaemmassa ja verrata vaikutusta

Edited by corima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muistatteko menikö takapää aurauksen suuntaan jos jousitusta madalsi? oliko kenelläkään pyöränkulma papereita ennen ja jälkeen jousien vaihdon?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×