Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.

Recommended Posts

Morjes! Nissunnassuni kaipailis uutta tekniikkaa ja vaihtoehdot on melkeinpä sr20 tai tojotalta JZ. ja autohan olis tarkotus saada kilpien väliin. onkos täällä ketään joka olis jz konetta saanu leimattua s13 koriin. Tai yleensäottaen ketään joka olis jz;aa swapannu. bemarin zf olis todennäkösesti tulossa kaveriks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tallissa yksi rakentuu pikku hiljaa. En suosittele JZ swappia, taitaa mennä paino etuakselimassasta yli (pelottaa). Muutenkin R154 ei kannata hinnaltaan, ja BMW askit on ihan hanurista välityksiltään (oli sellanen Volvossa). CD009 (350z) on uutenakin järkevän hintanen, parempi tuntuma, kestää vähintään saman, pienenä miinuksena oikein halua mahtuu S13 koriin ilman kardaanitunnelin muokkausta ja vaatii adapterilaippoja.

Jos saisin valita olisin jättänyt SR:n keulille ja rakentanut sitä. Näin jälkikäteen ja miljoonan tuhlanneena swappiin ei voi enään peruuttaa SR:ään...

Varsinkin sun tapauksessa kun SR:n leimaaminen ja asentaminen on viikonlopun keikka. Sisältäen sähköt. :)

Edited by puliukk0

Share this post


Link to post
Share on other sites

SR on kans mietityttänyt, mutta toisaalta pelottaa että se tulee kumminkin loppuun joskus kesken potenttiaaliltaan. autoo rakennetaan nyt senverta kunnolla että olis mukava saada sinne joku kunnon pannukin, etenkin kun JZ:an tapauksessa potenttiaali ei oikeestaan lopu ikinä kesken. RB ei jotenkin oikeen innosta. kardaanitunnelin yms. muokkauksilla ei oo väliä, muokkauksia tulee muutenkin niin paljon että jää pikkuhommaksi sivussa

Share this post


Link to post
Share on other sites

LS:n saisi poikkeusluvalla leimasta. (oikeasti järkevä/järkevin vaihtoehto) Lähes tyhjäkäynnillä enemmän vääntöä kuin kummassakaan BPU:na, silti taiden olla aika liki SR painonen?

JZ koneessakin tyhmiä ongelmia, päittäislaakerointi heikko ja runkopukit alkaa heikottaa siellä kovemmassa SRVE luokassa (700-1000hp). Osatkin tuntuu olevan kalliimpia kuin SR:ään.

Riippuu paljon alkaako rakentaa nollasta uusilla osilla, vai avaamattomilla koneilla. Molempiin kannattaa CD009 askia laittaa melkeen joka tapauksessa.

 

Potentiaali ei kyllä lopu kummassakaan, se vain kallistuu radikaalisti loppua kohden. SRVE kestää kasassa oikein säädettynä ja rakennettuna myös nelinumeroisia lukuja sekä kierroksia siellä viisinumeroisten nurkilla. Eikä se SR20 vakio kannen virityskään turhaa ole.

 

Mutta kaikkihan on edelleen kiinni aina mitä hakee ja lompakon paksuudesta. Sekä tekeekö 110% kilpiin vai vaan "kilpiin" jännittäen aina leimaa sekä trafi tarkastuksia.

Jos hakee alle 500hp niin vakio SR pikkuvireillä ja avaamattomana. Jos yli niin SRVE, LS tai 2JZ (+10k€). +500hp S13 korissa alkaa olemaan jo vakavia pito ongelmia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×