Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
zx92

Virittelee?

Recommended Posts

Jokohan joutuis vakio z32 twinturboo virittelee kun kävi hieman kaivelee, kun eilen liikennevaloissa Audin 1.8 turbo otin kisaa niin ihan vierekkäin mentiin 80 asti :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

kyllähän tossa on jo syy. Tilaukseen;

monilevykytkin

gt2560r x2

5p downpipet

800 suuttimet

arc coolerit ja iso suodatin

 

lighting maffi ja nistune. Eipähän karkaile olympiavolkkarit enään..

Edited by Kremilin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt en kyllä ymmärrä että miksi tuohon setup:iin tarttis jo monilevykytkin laittaa. ???

Edited by Api(na)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jos oikein onnistuu ja alkaa olemaan vauhtipyörällä sen 600-700nm vääntöä niin siinä on useimmat siedettävät ajoltaan olevat kytkimet tiukoilla.

ite pelasin ainakin varman päälle ja otin 2levyisen massan. 1200nm luvattu väännönkesto, pitäisi omiin tarpeisiin piisata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on useamman vuoden ollut jo ACT:n NX8-HDSS jolle luvataan ~590Nm väännön kestoa, edellisellä penkityksellä (2012) oli vääntöä 540Nm. Tämän jälkeen on vaihdettu isommat suuttimet 555cc -> 1000cc ja turbot gt2560r -> gt2860r + ahtojen nosto ja kaikenlaista aiheeseen liittyvää. Veikkaan että nyt on enemmän kun tuo 590Nm vääntöä, mut ei se kytkin oo ainakaan vielä porsinut. ;D Varmuuden vuoksi tuli kyllä samalla vaihdettua uusi asetelma+levy kun turbot ja suuttimet vaihdettiin. Toki se on niin käytöstäkin kiinni että miten kestää ja täytyy kyllä myöntää et itekin seuraavaksi kytkimeksi katellu 2-levyistä kun ei nuo sintteri kytkimet tunnu oikein sopivilta omaan jalkaan/ajoon.

Mikäs 2-levyinen sulla on käytössä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vielä ei mikään, vasta matkalla suomeen. Racelta xtreme. Jos halvemmalla haluaa niin se sintteri os giken ts2b oli suomeen joku 1300€ rhd japanilta tovi takaperin. Oli tosin joku tarjous..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eipä se niin kauheita virityksiä vaadi että 1.8 turbo audin jättää valoissa😂

Mut joo asiaan... pakopuoli olis varmaan ensimmäinen lähtökohta... kysyjä ei nyt kerro että onko kyseessä at vai mt vaihteisto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, pientä tarkennusta siis kyseessä on Automaatti ja czp:ltä jo kattelin downpipejä hintaan 150 dollarii kappale :) kun en aatellu tosta mitään kilpuria rakentaa, pitäny sen jo 6v vakiokunnossa :) Onkohan kui ihana homma, saaha noi esikatit pois ettei vaihdelootaa irrota?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei niiden esikattien irroitus mikään paha homma ollut. Kannattaa ruiskutella tehokasta irroitusainetta muutamaa tuntia aikaisemmin ja kunnolliset lenkkiavaimet, eli sellaiset joissa ei ole suuria välyksiä😊

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huomaahan sen vaikka ei se mikään kauhean iso muutos ole😂 Lähinnä huomaa siinä että ahdot nousee vähän paremmin😏

Vieläkö sulla on alkuperäinen ahtopainesolenoidi kiinni?

Edited by Dalsson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perus touhutontulla kokoputkisto ahtimilta ilman porttikongin kokoisia ulostuloja, ahdot n.1,2bar kuulajousella ja Zuikkikselta Nistune/ lastu niin rupeaa jo varmaan hymyilyttään.

Mihis näissä vakio ic:t riittää?

Edited by Jontte

Share this post


Link to post
Share on other sites

en paljoa tekisi mitään vakiosuuttimilla, optimitilanteessa riittää 370hp asti. 400 mahdollista saavuttaa melkein paineiden nostolla japutkistolla + ohjelma näille..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä mulla on alkuperäinen ahtopainesolenoidi kiinni suuttimet tilasin ebaysta uudet 370cc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ota alkuperäinen ahtosolenoidi irti ja tilalle laadukas kuulajousi... ahtimet kestää 1,2baria mutta ei yhtään yli.

itsellä on molemmille ahtimille oma kuulajousi koska alkuperäiset kellot ei varmasti toimi yks yhteen.

ic:t kannattaa päivittää jos ahtoja nostaa.

suuttimet riittää kyllä niin pitkälle kuin alkuperäiset ahtimetkin. Kannattaa puhdistaa ja mitata että kaikki toimii

nuo on helppo tehdä ilman suuria remppoja. Ei noilla kuuhun mennä, mutta ei nyt tarvii kulkupuolta hävetäkkään🤔

Edited by Dalsson
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎1‎.‎10‎.‎2017 at 00.40, zx92 said:

Kyllä mulla on alkuperäinen ahtopainesolenoidi kiinni suuttimet tilasin ebaysta uudet 370cc

Miks vakioiden tilalle vakiot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×