Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Kennedy

Z31 ja uudet vanteet

Recommended Posts

Re: Z31 ja uudet vanteet

Nimenomaan juuri sinne...mistäs arvasit ;) tuu mukaan jos pääset nii ei tartte soitella.Lähden juvanmalmilta klo.14.00

pitää katsoa antaako työ periksi..

laitan pikaviestiä niin heitä puhelinnumeros mulle ihan varalle.

nonii..

http://koti.welho.com/jkivinen/vanteita/

tossa on kuvia sovituksesta.

injenin autoon käytiin hämeenlinnassa testaamassa vanteita alle.

ensimmäiset on brock b1 ja toiset ilman renkaita on borbet td.

5x112 tuntuu menemän myös autoon alle ja kiinni asti.

brockit on 10x17" ET20 ja 8.5x17" ET13. renkaat 265/45 takana tai 256/40

taisipa injen tilatakkin noi vanteet.

voipi olla, että itse tilaan kanssa.. pitää nyt vielä varmistella asioita  ;D

niin joo.. borbetin ET ei riitä vaikka ottaisinkin bmw jaolla.. jollein 8.5" leveitä ota taakse myös

Näyttipäs TODELLA hyviltä noi vanteet, sopii hyvin! Mutta Injenin zetaa pitää saada kyllä lisää tonttiin, eikös sulla joku madallussatsi ollutkin jo, miten se näyttää noin korkeelta varsinkin edestä?

Noi Brockit on kyllä tylyt..! 8);D

Uskomaton toi Zeta.. Sinnehän pitää olla näköjään ihan älyttömän leveet vanteet pienellä et:llä että alkaa näyttää hyvältä.

Uskomaton toi Zeta.. Sinnehän pitää olla näköjään ihan älyttömän leveet vanteet pienellä et:llä että alkaa näyttää hyvältä.

juuh.. pitää miettiä juuri miltä ET20 8" näyttää jos 10" on noin kaunis ;D

perä ylhäällä kuvio tulee juuri ja juuri yli lokarin, mutta kun alas laskee tunkkia tippuu hienosti sisään.

2 inch = 50.8 millimeters

toi on kyllä ihan helvetin sisällä 8".. eroa mun nykyisiin ei taida olla yhtään.

juuh.. pitää miettiä juuri miltä ET20 8" näyttää jos 10" on noin kaunis  ;D

No se näyttää just sen viis senttiä ei niin kauniilta... :-\

Pitäs olla ET -30 et tulis samalle tasalle.

Ainahan toi auto tahtoo jäädä ylemmäs siinä vaiheessa kun se lasketaan tunkeilta alas.Vähän työntöö edestakaisin ja jouset,iskarit ja renkaiden asento asettuu,niin johan auto on taas pikkasen lähempänä maata.

En tiedä muitten mielipidettä,mutta mielestäni Euro Kumikossa palvelu pelaa,vaikka ei ole kummonen puoti.Itse hommasin omaanikin aikanaan,tälläkin hetkellä alla olevan satsin,Euro Kumikosta,kun muualla eivät tahtoneet tietää eikä alkaa selvittelee että mistä kyseisiä vanne kokoja löytyis.

T:Miso

En tiedä muitten mielipidettä,mutta mielestäni Euro Kumikossa palvelu pelaa,vaikka ei ole kummonen puoti.Itse hommasin omaanikin aikanaan,tälläkin hetkellä alla olevan satsin,Euro Kumikosta,kun muualla eivät tahtoneet tietää eikä alkaa selvittelee että mistä kyseisiä vanne kokoja löytyis.

juuh.. ne vielä muisti sut siellä liikkeessä kun sanoittiin vanteista.

Filk on nykysin duunis tuolla ;D

kiireinen lafka vaan.. meni pari tuntia siellä

mutta montako rengasfirmaa suostuu repimään varastosta uudet vanteet, lyömään kumit ja pulttaa alle malliksi..

mutta montako rengasfirmaa suostuu repimään varastosta uudet vanteet, lyömään kumit ja pulttaa alle malliksi..

Aivan, täytyy kyllä nostaa hattua tuollaiselle palvelulle.  :)

Hienot vanteet kuvissa, näytti vielä paremmilta noi Brockit verrattuna niihin Mak S5:siin.

Hihhih, kyllä siinä jo pomo vähän avautu et vois tehdä hommiakin välillä eikä vaan pällistellä autoa siinä pihalla.. (siis niille kahdelle heebolle, mie väänsin siel rengassettejä ihan hiessä >:( ) mutta suotakoon tämä heille anteeksi, pojilla oli aikamoiinen krapula ;D

Yeah!tuli sitte tilattuu noi vanteet...saas nähdä ehtiikö noi saada ennen lahtea,kun 2 viikkoo kestää toi tilaus ::):P.Kyllä euro-kumikossa oli palvelu ihan omaa luokkaansa :)P.S.eikös kantsinutkin lähtee messiin kennedy ;)

Näyttipäs TODELLA hyviltä noi vanteet, sopii hyvin! Mutta Injenin zetaa pitää saada kyllä lisää tonttiin, eikös sulla joku madallussatsi ollutkin jo, miten se näyttää noin korkeelta varsinkin edestä?

Jep jep,kyllän siinä vielä varaa olis laskee.Iskarit mulla on vakiomittaiset varmaankin lyhyemmillä iskareilla homma paranee,mutta kuten miso sanoi niin varmaan se siitä vielä laskee,kun on omalla painollaan kunnolla.

uuu jeah vähän yli hienot noi brock b1 on...tulis hommaus listalle heti mut kun nemolla on jo tollaset nii ei viiti samallaisii hommaa... kenny laita nyt kerralla ainakin 10"leveet taakse ni ei jää kaivelee.Näyttää noiden jälkeen 8" kottikärryn renkailta ;D

Kyllä euro-kumikossa oli palvelu ihan omaa luokkaansa :) P.S.eikös kantsinutkin lähtee messiin kennedy ;)

aivan totta..

kyllä kannatti ;D

harmi vaan kun ei oikein ole tinkimisvaraa noissa.

kenny laita nyt kerralla ainakin 10"leveet taakse ni ei jää kaivelee.Näyttää noiden jälkeen 8" kottikärryn renkailta ;D

melkein pakko.. tollanen 8"-8.5" jää aika pahasti takana sisälle.

10" leveydellä vaan ei taida löytyä muita kuin toi brock :P

:o Hienot noi brock B1  :o

Mahtaakohan noita löytyä 4x114,3 jaolla? Meinaan noi vois sopia jopa mun romuun! Tuollaisia olen etsinyt jo jonkin aikaa.

EDIT: Tosin tarttis olla muutenkin pienemmät mun autoon. Max 16 tuumaiset.

Brock b1

7,5x16

ET 25/35

4x 98,100,108,114.3

5x 98,100,108,110,112,114.3,120

9x16

ET 15

4x 98,100,108,114.3

8,5x17

ET 13/35

4x 98,100,108,114.3

10x17

ET 20

4x 98,100,108,114.3

Mä voisin tietty kysellä hintoja kiinnostuneille...

Brock b1

8,5x17 - ET 13 - 5x 114.3

10x17 - ET 20 - 5x 114.3

Ehdottomasti!

pistä kyselyä..

kysy myös kumeja tohon. esim. noita Zeta lineaa jos saa.

265/40 taakse ja 235/45 eteen

Brock b1

8,5x17 - ET 13 - 5x 114.3

10x17 - ET 20 - 5x 114.3

Ehdottomasti!

pistä kyselyä..

kysy myös kumeja tohon. esim. noita Zeta lineaa jos saa.

265/40 taakse ja 235/45 eteen

Juu eli toi setti olis about 1500e noilla gummeilla.

Filkkihän varmaan voisit ottaa niitä vanne-esitteitä sieltä töistäs mukaan tuonne Lahteen ja jaella niitä halukkaille.

Itse voin omastapuolestani suositella Falken-merkkisiä renkaita,siitä en nyt mene sanomaan mitään että onko ne halvempia kuin joku muu merkki/malli.

T:Miso

Oon tossa viettäny aikaa btcf:n sivuilla keskustelemassa vanne hommeleista

Aika kovaa kritikkii on kumikko saanu ::) joku jannu on saanu vanteensa jopa 3 viikossa :o jotkut venanneet jopa 2 vuotta :o:o +sitte ihan ihme selityksiä,mutta kas...kas juuri samaa se jannu on sanonu mulle :o v*t*u mitä kusetusta >:( taitaa olla paras unohtaa se homma ny lopullisesti :'(

Öööhhh...lähetin mailii yhteen puljuun tonne sakuihin ja vastasivat,että tota brokkii ei heillä oo kiillotettuna :-[ muuta ku hopeisena :( 10 pv:n toimitus katotaan ny mitä tekis ???

Öööhhh...lähetin mailii yhteen puljuun tonne sakuihin ja vastasivat,että tota brokkii ei heillä oo kiillotettuna :-[ muuta ku hopeisena :( 10 pv:n toimitus katotaan ny mitä tekis ???

mikä pulju?

ota vaan hopeisina.. saat edes jotkut vanteet alle..

mikä pulju?

ota vaan hopeisina.. saat edes jotkut vanteet alle..

tässä...www.gv-tuningshop.de

Oon tossa viettäny aikaa btcf:n sivuilla keskustelemassa vanne hommeleista

Aika kovaa kritikkii on kumikko saanu ::) joku jannu on saanu vanteensa jopa 3 viikossa :o jotkut venanneet jopa 2 vuotta :o:o +sitte ihan ihme selityksiä,mutta kas...kas juuri samaa se jannu on sanonu mulle :o v*t*u mitä kusetusta >:( taitaa olla paras unohtaa se homma ny lopullisesti :'(

Siis et ole vieläkään saanut noita tilaamias vanteita? Kai olet huudellut perään äännekkäästi? Mulla kesti omien kiekkojen saapuminen 4vko (alunperin luvattiin kahdessa viikossa), siihenkin vaadittiin kovasti soittelua ja kyselyä! Pyydä omistajan (Peten) oma kännynumero, niin rupee tapahtumaan!

Kumikko tuottaa vanteet+renkaat ite Saksanmaalta, joten niitä ei saa kovinkaan nopeassa/luotettavassa aikataulussa.

Kyllä se homma Eurokumikossa toimii, pitää vaan muistaa vähän potkia omistajaa...

...on meinaan todella kiireinen heppu.

Siis et ole vieläkään saanut noita tilaamias vanteita? Kai olet huudellut perään äännekkäästi? Mulla kesti omien kiekkojen saapuminen 4vko (alunperin luvattiin kahdessa viikossa), siihenkin vaadittiin kovasti soittelua ja kyselyä! Pyydä omistajan (Peten) oma kännynumero, niin rupee tapahtumaan!

Kumikko tuottaa vanteet+renkaat ite Saksanmaalta, joten niitä ei saa kovinkaan nopeassa/luotettavassa aikataulussa.

Kyllä se homma Eurokumikossa toimii, pitää vaan muistaa vähän potkia omistajaa...

...on meinaan todella kiireinen heppu.

Joooo...heh...heh ;D empä oo tosiaan saanu :'( olen kyselly ahkerasti 2 kertaa jo tänää ja aina on uusi selitys >:( tällä kertaa sairaana...kuten 1000 kertaa aijemminki.Sanoin sille jos et TÄNÄÄ tiedä niin tilaan muualta...ei oo vielä vastannu,on mulla sen numero,mutt ei se aina vastaa vaan lähettää viestin...soita kohta ja silleen.Ei tosiaan oo mikää helppo kaveri tavoittaa :(