Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Peto

26detin kansi 25dettiin?

Recommended Posts

Eli, onko mahdollisuuksia? Onko joku tehnyt? Jostain luin että kävisi kyllä mutta kannentiivisteitä kun vertailin (kuvista) niin pieniä eroavaisuuksia kyllä löytyy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

onnistuu, käsittääkseni sama homma kun rb30 lohkon kanssa. mutta ei niissä kansissa nyt kauheita virtaus eroja ole..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, eli aika turha lähteä yhdistelee. Huomaako katsuri kannen vaihdon? Onko kannessa "tunnisteita"? Olis tarkotus tehdä tekniikka swappi ja muunnellulla moottorilla, katsuri sanoi että kannen vaihto riittää, mutta mistä se sen sitten tietää?!  9_9

Share this post


Link to post
Share on other sites

riippuu ihan mitä oot hakemassa? taitava kaveri kyllä huomaa koska imusarjan joudut vaihtamaan samalla mutta toisaalta aika helppo on myös tehdä huomaamaton muutos vaihtamalla mm. venttiilikopat ja jakopäänkoppa kun noi käy tietääkseni kaikissa rb koneissa päikseen.

onhan siinä hyvää mm. kovat nostajat vakiona ja erilaiset äänet. mutta riippuu paljon siitäkin millä rahalla saat kannen, 25 kannesta kun saa tekemällä samat syteemit.

kannen virtauksista jostain netistä löydettyä, paikkansa pitävyydestä ei tietysti voi sanoa kun ei tiedä taustoja.

Intake
Lift Flow(rb26) flow(rb25)     millimetriä
.1 -- 81.1 -- 89.2                 2.5
.2 -- 164.9 -- 172.4             5
.3 -- 232.2 -- 223.4             7.5    
.4 -- 265.9 -- 257.2             10
.45 -- 272.7 -- 267.5           11.5

Exhaust
.1 -- 75.6 -- 76.7
.2 -- 134.9 -- 140.1
.3 -- 160.9 -- 185.4
.4 -- 173.8 -- 197.8
.45 -- 178.9 -- 199.8

Edited by epeli^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

siis mitä hemmettiä oot rakentamassa? Jos iskuntilavuus sallii rb26sen niin laita se ja vaihda vaikka turbo tai pakosarja. Ihan riittävä omavalmisteeksi. Jos ei käy niin vaihda konttoria, yv:llä voin antaa suosituksia eteläsuomesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Kremilin said:

siis mitä hemmettiä oot rakentamassa? Jos iskuntilavuus sallii rb26sen niin laita se ja vaihda vaikka turbo tai pakosarja. Ihan riittävä omavalmisteeksi. Jos ei käy niin vaihda konttoria, yv:llä voin antaa suosituksia eteläsuomesta.

26 kantta 25dettiin? ihan normaali swappi, turha siitä alakerrasta on maksaa jos sattuu pelkkä kansi löytymään. mutta toisaalta ite laittaisin nekin rahat siihen olemassa olevaan kanteen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konttorilla sanottiin että turbo vehkeessä moottori muunnos katsotaa vaihtamalla kansi, vaparissa riittää esim nokka-akseli. Sitten käy teholappu konttorille todisteeksi, ja tekniikkaa ei ole vielä ostettu, nyt olen ruvennu kyttäämään tekniikoita, rb26 olisi kyllä mahdollinen, paljon vaan kalliimpi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×