Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   24.05.2018

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Arzka^^

R34 piristys

Recommended Posts

Terve.

Nyt tarttis apua oman projektin kanssa ettei hukkatilauksia tulisi  eli asiaan 

Aut on: Skyline R34 GTT rb25det neo 

Olen suunnitellut splitfiren puolasarjan vaihtoa mutta tarviiko autoon tehdä johdollisesti muutoksia?

Ja toine  ongelma on suuttimet kun en löydä suomesta mistään ja jotkut sanovat ettei normi rb25det koneen suuttimet käy tuohon 😯

Vai kuinka pitkälle porukka on vienyt tehoa vakio suuttimilla

Kiitoksia vastauksista ja vaivasta 😊

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

suuttimet riittää 370hp asti. Ennen sitä tulee vastaan maf (320hp) sekä ahdin n.300hp.

splitfireen en tuhlaisi rahaa vaan laittaisin vagpuolat.

rb25 on sivusyöttöiset suuttimet ja neossa yläsyöttöiset (topfeed). Finjectoriin kun marssit vanha suutin kädessä niin todennäköisesti kävelet sieltä ulos holkkien ja ev11 suuttimien kanssa.

Sitten vaan z32 maffi ja kaveriksi 35superi holsetti.. Ohjelma muutoksen vaatii ofc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Kremilin said:

suuttimet riittää 370hp asti. Ennen sitä tulee vastaan maf (320hp) sekä ahdin n.300hp.

splitfireen en tuhlaisi rahaa vaan laittaisin vagpuolat.

rb25 on sivusyöttöiset suuttimet ja neossa yläsyöttöiset (topfeed). Finjectoriin kun marssit vanha suutin kädessä niin todennäköisesti kävelet sieltä ulos holkkien ja ev11 suuttimien kanssa.

Sitten vaan z32 maffi ja kaveriksi 35superi holsetti.. Ohjelma muutoksen vaatii ofc.

Tuohan auttoi jo heti ja tosiaan maffi ja z-power lastu että täytyy siis lähettää päivitykseen suuttimet takia ja ottaa vagtt mukaan samalla...

Seuraavaks varmaan vääntyy veivit 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei niissä splitfireissä mitään vikaa ole ja menee suoraan vanhoihin johdotuksiin.

Hintapoliitikka ehkä painavin syy mihin päätyy. Toki VAGeilla taitaa kipinä riittää pidemmälle, mutta sitten puhutaan jo sellaisista tehoista, että ei tarttis tältä palstalta vinkkejä kysellä.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, Weist said:

Ei niissä splitfireissä mitään vikaa ole ja menee suoraan vanhoihin johdotuksiin.

Hintapoliitikka ehkä painavin syy mihin päätyy. Toki VAGeilla taitaa kipinä riittää pidemmälle, mutta sitten puhutaan jo sellaisista tehoista, että ei tarttis tältä palstalta vinkkejä kysellä.

Juu ja kyselen siksi täältä kun on tällähetkellä turbo on tullut tien päähän ja vakio on kun ei kanneta laakeroida niin muuttuu ns. Hybridi niin samalla hieman muitakin noita osia talvella päivittelis... autossa mittarissa kuitenkin jo 220tkm taulussa niin ei tehoa kannata liika rajauksi alkaa vanhuksessa nostaan 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ole sivusyötöt Neossa. Zuikkikselta saa suoraan sopivaa EV14 1000cc esim. VAG-puolat johtosarjoineen saanee samasta osoitteesta. Maffiksi vaihtaa esim. Z:n maffin ja siinä vaiheessa sitten lastu, että saa muutokset ECU:lle. Melkeen suoraan Nistune ja ottaa samantien featurepackillä ja etanolianturilla. :) 

 

Pääsiskö näillä alkuun?

EDIT: Vaihda samantien sinne myös AEM tai walbro etanolipumppeli ja paremmat sähköt pumpulle. Touhutonnihan tuossa alkaa oleen jo selällään, mutta sitten piisaakin kipinä ja bensa jo aika pitkälle muita virejä ajatellen.

 

PS. mulla ois sulle bolt-on ahdinpaketti ulkoisella hukkiksella ja riittää 500hp tuolle puolen. Privalla lisätietoja jos haluat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pmas hpx-n1 MAF myös hyvä. Itsellä 3" putkessa ja hyvin pelaa. Tuo siis nykyään se maffi, mitä nistune itse suosittelee.

Kytkin taitaa loppua kesken myös aika nopeaa, kun tehoja aletaan lisäämään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mihin asti tuollainen maffi piisaa ja oliko millainen asentaa? Ei sillä että olisi zetan maffin kanssa ongelmia, mutta ainahan uudempi teknologia kiinnostaa :) ja etenkin jos saisi simppelimmäksi asioita. Onko sitä samaa "backflow" ongelmaa, että mittaa kaasun nostossa pyörteilyn ja vetäisee rikkaalle?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mittaa 800hp asti 3" kotelossa, maksaa n.200 dollaria anturi sekä kotelo siihen toiset samanmoiset. Tullit alvit ja rahdit päälle.

plug and play jos ottaa nissaniin sopivan kotelon.

itse ajattelin lightingia kun zetan maffi loppuu kesken, onko siitä mielipiteitä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liittimen johdot kolvattiin orkkis johtosarjaan. 3" putki missä MAF kiinni taisi maksaa 30€ luokkaa ebaysta. Tosiaan 800hp tais riittää 3" putkessa, isommassa hurjasti enemmänki. Eli melko helppo oli asentaa. En ole huomannu pyörteily/seos-ongelmia. 

 

Itellä rupes hirvittämään 20v vanhojen z32 maffien hinnat niin päätin laittaa kerralla uutta teknologiaa

Edited by thebe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×