Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   24.05.2018

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
-Vilperi-

R34 RB25DETneo ahtopaine ongelma...

Recommended Posts

Elikkäs... Turbon vaihdon jälkeen alko olemaan sellane ongelma ettei tahdo saada ahtopainetta laskettua haluttuun määrään.

Vakio turbolla ei ollut tätä ongelmaa, nistunen lastu (säädetty 0,9bar vakio ahtimella), sähköinen ahtopaineen säädin ohitettu, keulacooleri, hks sienisuodatin ja putkisto vaihdettu, muuten vakio. Nykyinen uusi turbo on joku vastaava pykälää isompi korvausahdin (sisäisella hukkaportilla) mikä meni heittämällä kiinni. Samalla tuli tehtyä 3" downpipe vakion tilalle. Nyt tahtoo olla ongelma että ahtopaine karkaa päälle kilon, sääti hukkaportin tankoa miten tahansa (kokeiltu myös vakiota ja paria muuta kelloa, ei vaikutusta). Mistähän alkaisi vikaa etsimään tai onko jollai muulla ollu samallaista ongelmaa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos mahdollista ,niin päivitä polttoaine puolta ja säätää moottorinohjaus. Sitte vaan nauttimaan tehoista. Ahtopaineen karkailuun saattais vaikuttaa, hukkaportin ohjauspaine. Eli se pieni letku on oikein asennettu. Ei ole tukossa, molemmat päät kiinni. Jos oli vakiona kuristamia, niin ne on paikallaa. Näitä ongelmia joskus tullut vastaan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Painetta kellolle kompuralla varovasti ja kattoo et läppä liikkuu kunnolla.

Itellä joskus jäi läppä auki kun se raapi kiina-outletin reunoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tanko irti hukkiksen läpän päästä ja avaa manuaalisesti läppää -> Mahtuuko aukeamaan "selälleen" ? Sitten koerundille läppä auki. Kerrotko vähän tarkemmin mikä tämä "korvausahdin" on? Jokin kiinatekele? Voihan olla niinkin, että hukkiksen reikä on vaan liian pieni eikä virtaa tarpeeksi, jolloin ahdot vaan kipuaa liian korkealle teki mitä teki.

Vai onko kyseessä kumminkin piikki, eli käväiseekö ahdot vaan yli toivotun, vai lähtevätkö ne kierrosten mukana kipuamaan toivotusta ylitse vedon loppua kohden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun ahtimissa oli ostettaessa jäykät kellot. Teron kanssa testattiin onneks hyvissä ajoin ennen asennusta et portti alkaa raottua 1,0bar kohdalla ja täysin auki 1,2bar. Tilasin sitten 0,8bar kellot ja niiden kanssa asensin ja toimii just niin ku pitääkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jep. Ois vissii kannattanu lukea tarkemmin... Ääni kans tolle hukkiksen reiän pienuudelle, olettaen että kellon ohjauspaine on kunnossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×