Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
avj-styling

Z32 kevyttä muokkausta

Recommended Posts

Moikka kaikille =)

Olen kirjoitellut täällä joskus vuosia sitten nimimerkillä albertto, mutta nyt päätin tehdä ihan firman omalla nimellä topicin..

Lyhyestä virsi kaunis..  ELi ostin tuossa pari vuotta sitten sinisen z32 joka oli vissiinkin jonkun kerholaisen rakentama auto (speed ehkä) Autosta oli penkitetty hieman vajaa 700hv ja melkenpä samanlaiset lukemat väännöllekkin, mutta kuinkas ollakaan samana kesänä kuin ostin auton sanoi kampiakseli itsensä irti noin 120kmh vauhdissa keskellä kehä kolmosta (voinette arvata että hieman oli yllättävä tilanne) Noh onneksi hommasta selvittiin pelkällä säikähdyksellä ja hinausautolla. Nissan sai makailla tallissa ilman moottoria aina näihin päiviin asti, kunnes sain uuden perus moottorin hieman isommilla porauksilla,wisecon männillä ja carillon veiveillä. Kanteen tehtiin isommat venttiilit ja muokattiin virtausta paremmaksi, tämän kaiken kruunasi JWT jyrkimmät ja iso nostoisimmat nokat mitä Z1 motorsilta sai. Noh kaikki muut risteytettiin siitä entisestä myllystä tähän nykyiseen tekniikaan ja eikun penkittämään.. Ensimmäusella kerralla 1 ja 3 pytyt alkoi vuotaa polttoainetta suuttimista (eikun tilaileen uusia) Toisella kerralla melkopaha jäähdytin nestevuoto sekä 4 pytty suihkusi polttoainetta suuttimesta.. Kolmannella kerralla oikeanpuoleinen turbo sanoi itsensä irti ja taas tilaillaan =) Ensi viikolla saapuu uudet ahtimet gt2876r ja tässä kun on ollut aikaa odotella ahtimia saapuvaksi olenkin alkanut muokkailemaan hieman koria. Kuvia/videota luvassa kun saadaan muotit valmiiksi ja auto taas käyntiin. Odottelen kovasti noin 750hv lukemia mutta jotenkin pelkään että seuraavassa penkityksessä taas tulee savua jostain kohtaa autoa ja on pakko lopettaa taas siltä kertaa siihen =D

 

Edited by avj-styling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos on sama auto niin minä ostin sen Speediltä, rakentelin ja ajelin useita vuosia ja möin sitten eräälle toiselle Mikolle Vaasaan.

 

Edited by micco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aika monet ratapäivät minä sillä tahkosin ja seuraava omistaja jatkoi samalla linjalla joten ei se ihan kevyellä käytöllä ole ollut.

Ekan kerran kun sitä uudella Tatechin moottorinohjauksella penkitettiin katkesi kardaani :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo nythän siinä on alumiini kardaani =)

Myös tehokkaammat puolat tilasin,kun pikinä tuntuu loppuvan siellä 1,4bar jälkeen.. Uusilla turboilla olisi tarkoitus ottaa lukemat n.2bar ahdoilla... Mikäli laitteet kestää leikin.. Seuraava rajoittava tekiä on 850cc suuttimet. Soppa riittää uskoakseni noin 800+hv tienoille noilla suuttimilla, mutta kun tavoite on paukauttaa sinne 750 tietämille on tämä kokoonpano varsin riittävä.

Tällä hetkellä veistelen juuri widebody tyylistä peräosaa nissaniin, takapuskurin kanssa hieman vielä miettimistä moutojen suhteen, sillä haluaisin perän etäästi muistuttavan uutta skyline muotoja, mutta en ihan niin "muhkeana" Enemmänkin sellainen c6 mallinen perä kiinnostaa. Pyöreän muotoinen ja melko leveä. uudet takavalot tulee myös olemaan pyöreät

Share this post


Link to post
Share on other sites

En olekaan vielä ikinä nähnyt hyvännäköisiä pyöreitä takavaloja Zetassa. Odotan mielenkiinnolla. :D

Onko kytkin vielä RPS:n kuusilapainen? Luultavasti se sulaa seuraavaksi jos ahtoa (vääntöä) nostaa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kytkin antautui jo ennen kampiakselin laukeamista,joten se on uusittu jo silloin kun auto oli vielä ajossa.. En nyt millään muista mikä kykä se oli mutta Futurezilta sen tilasin ja väännön kestävyys 900nm luokkaa.

 

Mikä nyt sitten näyttää hyvältä kenenkin silmissä on sitten ihan eri juttu=) Itse näen z32 linjat erittäin tylsinä ilman minkäänlaista luonnetta. Itse lisään hieman omaa näkemystä kylkiin ja perään, mutta eteen taidan tilata vaan ihan jonkin valmis puskurin. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allu prkl myös nissania harrastamassa :D

Ootko miettiny muutosta Re85 käyväksi? Sillä saisi varmaan kohtuu helposti nuo teholukemat sekä muitakin etuja vai onko nyt ihan pointtina saada käymään normi pumppukamalla?

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, Isamu said:

Allu prkl myös nissania harrastamassa :D

Ootko miettiny muutosta Re85 käyväksi? Sillä saisi varmaan kohtuu helposti nuo teholukemat sekä muitakin etuja vai onko nyt ihan pointtina saada käymään normi pumppukamalla?

Onhan tuo vaihtoehtona =) Eipä tuohon tekniikaan enää tosiaan mitään mullistavia muutoksia tule.. Lähinnä kori laitetaan kokonaan uudestaan..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eipä mennyt uudet ahtimet paikalleen ihan heittämällä.... uudet pakosarjat ja ahtimet siiretään eteen puskurin alle =)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, avj-styling said:

Eipä mennyt uudet ahtimet paikalleen ihan heittämällä.... uudet pakosarjat ja ahtimet siiretään eteen puskurin alle =)

Nyt kuulostaa hauskalta! Omaan kinneriini on tulossa vain yksi ahdin moottorin etupuolelle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Melko ahdasta on, kun pitäisi se pakputkikin saada taipumaan vielä siitä turbolta sinne takaisin päin mistä tulee pakosarja...

Korin kyljet alkaa olla jo muodossaan, mutta perän kanssa onkin sitten melkoisia "luovia ongelmia" Hiton vaikea saada muotoja symmetrisiksi. Hieman alkaa jo mietyttää josko sittenkin vaan ostaisin R35 takapuskurin ja alkaisin muokkaamaan siitä sopivaa, tosin se on vaan niin hiton iso ja korkea... Corveten C6 takapuskuri saattaisi myös olla hyvä lähtökohta. Kyljet pullistuivat n.5cm widebodyn myötä. Bensan täyttöluukun siirto täytyisi vielä jonnekkin fiksumpaan paikkaan.. Kuhan ensin teen päätöksen tuon perän suhteen niin alan kuiduttaa noita muotoja. Keulaan en koske ennenkuin uudet turbot on paikallaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, Isamu said:

Heitä jotain kuvaa tilaratkaisuista kun saat ahtimet paikalleen

Menee varmasti ensi viikkoon.. toinen pakosarja saattaa valmistua vielä tälle viikolle, mutta ahtimien sovitteluun tuskin jää aikaa.. koko homma jää pienelle katkolle parin viikon sisällä kun aloitamme toimitilojen muuttamisen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×