Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Microman

U11 Projekti

Recommended Posts

Re: U11 Turbo valmis

Nälkä kasvaa syödessä   ;D

Siitä sais "ehkä" tulevaisuuden tuomaan voiman puutteeseen modattuu T25/28 version

Juu.... Sillähän pärjäilee jo kummasti ;D;D

Minkälaisia modeja epäilette olevan jos laittas T25 garretin T2 tilalle?

T25 en ole nähny ni ite en osaa ajatella kuin ison työn joutuu tekee et sen sinne sais.

Jaksais varmaan hiukan paremmin luppana liikkuu T25.

Tein testi ajoa paineiden nostoa ajatellen, en keksi muuta syytä paineen tippumiseen, kun sen pitää olla säätöpotikasta kiinni.

Illalla tiedän oliko siinä vika.

Laita ennemmin S1BG. Ei tartte hirveesti modeja tehä eikä se hirveesti eroo T25:sta. Joku viisaampi voi korjata jos oon vallan väärässä.

S1BG riittää jonnekkin 210-220 heppaan ja T25 jonnekin 250 heppaan.

S1BG on alunperin traktorin ahdin ja siinä ei ole vesijäähdytystä. Jo se riittää mulle perusteeksi että T25 on parempi vaihtoehto ja menee kyllä vähintään yhtä heittämällä kuin svitzeri, molemmissa outletin joutuu muuttamaan. Ja tää oli vaan mun mielipide, tehkää kuten lystäätte ;)

S1BG on alunperin traktorin ahdin ja siinä ei ole vesijäähdytystä. Jo se riittää mulle perusteeksi että T25 on parempi vaihtoehto ja menee kyllä vähintään yhtä heittämällä kuin svitzeri,

Perusteluja tuolle miten traktori asennuskohteena ja ei-vesijäähdytetty keskiosa liittyvät mitenkään toisiinsa... Kyllä kuivaturboja on maailman sivun näkynyt aika monessa muussakin kohteessa kuin työkoneissa, mun järkeen tuo selitykses ei uponnut.

Äsken kokeilin 0-180 kiihdytystä (suljettu alue Taas...) ja laskin viteon perusteella 0-100kmh, tulos alle 8s...

Miten voi olla mahdollista, näinkin alitehoisella vehkeellä... Kysyn vaan

0-100 7.7s

0-140 14s

0-160 18,6s

0-180 26s

100-200 24s noin arvio kun mittari loppuu 200, ajat ovat todellisia.

mittari asteikon mukaan 100-200 21s, mukana virhe.

Paljos siinä sun luppanassas on arviolta tehoja??? Osaatko yhtää heittää mitää suuntaa antavaa arviota???

Minkälaisia modeja epäilette olevan jos laittas T25 garretin T2 tilalle?

T25 en ole nähny ni ite en osaa ajatella kuin ison työn joutuu tekee et sen sinne sais.

Jaksais varmaan hiukan paremmin luppana liikkuu T25.

Tein testi ajoa paineiden nostoa ajatellen, en keksi muuta syytä paineen tippumiseen, kun sen pitää olla säätöpotikasta kiinni.

Illalla tiedän oliko siinä vika.

Laita ennemmin S1BG. Ei tartte hirveesti modeja tehä eikä se hirveesti eroo T25:sta. Joku viisaampi voi korjata jos oon vallan väärässä.

S1BG riittää jonnekkin 210-220 heppaan ja T25 jonnekin 250 heppaan.

S1BG on alunperin traktorin ahdin ja siinä ei ole vesijäähdytystä. Jo se riittää mulle perusteeksi että T25 on parempi vaihtoehto ja menee kyllä vähintään yhtä heittämällä kuin svitzeri, molemmissa outletin joutuu muuttamaan.  Ja tää oli vaan mun mielipide, tehkää kuten lystäätte  ;)

Mitä joutuu muuttamaan? en mä ainakaan muuttanu muuta ku öljyn syöttöputken ja sen vesikierron ::)

S1BG on alunperin traktorin ahdin ja siinä ei ole vesijäähdytystä. Jo se riittää mulle perusteeksi että T25 on parempi vaihtoehto ja menee kyllä vähintään yhtä heittämällä kuin svitzeri,

Perusteluja tuolle miten traktori asennuskohteena ja ei-vesijäähdytetty keskiosa liittyvät mitenkään toisiinsa... Kyllä kuivaturboja on maailman sivun näkynyt aika monessa muussakin kohteessa kuin työkoneissa, mun järkeen tuo selitykses ei uponnut.

Joo, en sano enää mitään. Kuivaturbot on joku jäänne 70-luvulta. Luotettavuus kasvaa luonnollisesti kun ei jäähdytetä pelkällä öljyllä. Kunnolla kun poljetaan Korkeilla painella bensakoneessa öljynkiehumisraja voi tulla aika lähelle. Kuitenkaan teillä ei ole 3" rööriä vaan orkkis outlet millä saa kivat pakopaineet ja lämmöt...

Jotenkin en vain laittaisi kuivaturboa autooni. Vesijäähy tbo tässä on ollut ja tulee olemaan. Toki Ca18ET konetta on varustettu T2:sia ilman vesijäähyä.

What ever :P

Joo o, muistin että S1GB:ssä joutuu muuttamaan outletin, mutta sehän olikin sama kuin T2. ::)

Outoa, tossa S1BG:ssä mikä mulla on, oli vain erilainen öljynpaluu. Öljynsyöttö oli sama kuin T2:ssa.

tos mun omas on kaikki tuumakokosia kierteitä :-\

no, mut tehty kaikki tarpeellinen jo ja se on pellin alla

Laitampa tänne jatkoksi mitä on menny koneesta tässä vaiheessa...

Eli kannen tiiviste on palanut 3 ja 4 pytyn välistä, vettä meni 3 ja ehkä 4 sylinteriin.

Denso sytytys tulppa oli antautunut 4 pytystä täysin, elektrodi on hävinny kokonaan pois.

Kansi irtoaa illalla, sen jälkeen tiedän onko männissä jälkiä.

Kyselin uutta Walbron pumppua jonka laitan ensi tilassa, ettei polttoaineen puutteesta joutuisi jatkossa kärsimään. Ostan myös Sampalta molemmat CA18ET koneet pois ja luultavasti teen molemmista viimeisen päälle kunnon viritelmät, samoja tasapainoitus/kiillotus reseptejä käyttäen jotka on nykyisessä koneessakin.

Ehkä se siitä vielä iloksi muuttuu. ::)

Eli kannen tiiviste on palanut 3 ja 4 pytyn välistä, vettä meni 3 ja ehkä 4 sylinteriin.

Denso sytytys tulppa oli antautunut 4 pytystä täysin, elektrodi on hävinny kokonaan pois.

Kyselin uutta Walbron pumppua jonka laitan ensi tilassa, ettei polttoaineen puutteesta joutuisi jatkossa kärsimään. Ostan myös Sampalta molemmat CA18ET koneet pois ja luultavasti teen molemmista viimeisen päälle kunnon viritelmät, samoja tasapainoitus/kiillotus reseptejä käyttäen jotka on nykyisessä koneessakin.

Ehkä se siitä vielä iloksi muuttuu. ::)

Malmarille ja Lehtoselle takavetoinen haastaja ;D?

Tämäkin on valitettavasti etuvetoinen...

Olis vaan kiva tietää tosta DET:n kannen sopivuudesta tähän koneeseen, taidan tulevan talven aikana sellaisen kyhäelmän tehdä, olis ainakin yks "jälleen" erilainen pirssi kuin muilla.

s13 boksin ja johtosarjan ainakin tarvii ennen kuin sen saa toimimaan, ehkä vielä jotain muuta...

Ehkä se siitä vielä iloksi muuttuu.   ::)

Jos sulta on vaan kannentiiviste mennyt niin vähällä selviät. Kansi vaan oikaisuun ja Nissanin orkkis CA18ET kannentiiviste tilalle. Ja osta vaikka CA18DET platinatulpat koneeseen niin toimii paremmin kuin perinteiset..

Tässä vikalistaa:

2, 3, 4, sylintereiden imu-ja pako venojen välissä pieni hius murtuma...

Tulpalta irtipalanut elektrodi tai mika lie, jäänyt kannen ja männän reunan väliin ja halkaissut 4:sen männästä pienen palan pois.

Onneksi sylinterissä ei ole jälkiä.

Kannen tiiviste lähes uuden veroinen, tuli tehtyä aikaisemmin väärä havainto. Ilmeisesti Vi***ti nii paljon ettei silmät toimineet. prkl!

Yritän hieman muokkailla kuvia, jos ne sais näkymään jollakin tapaa... Kaverin kameralla otettu, eikä meinannu onnistua.

Laitan s-postina Donille

Kertokaa mitkä tulpat meikkiksen kannattaa tohon kulkupeliin laittaa?

Iriduim? Merkki ja malli numero, olis myös hyvä olla?

Paikallisella osakaupiaalla ei ollu merkkikohtaista tulppaluetteloa josta olis voinu kattoo oikean tulppa mallin.

!!!Mäntää kiertokankineen saa tarjota!!!

Denso IK24 Iridiumit... Vastaa NGK:n n.8 lämpö-arvoa, mutta koska keskielektrodi on kun neulan kärki, niin ei mene karstasta tukkoon kaupunki ajossakaan.

Eivät ole ilmaiset, mutta ainakin mun "vireillä" tossa tulpista ronkelissa S13:sta pelaa oikein hyvin.

Jotain juttua luin noista Denson tulpista...

Sen perusteella NGK olis parempi, nyt mulla oli 7 vastaava tavallinen paska Denso joka ei kestäny.

Pitäs saada muiltakin mielipiteitä???

OT:

Tein idiootti hommia välillä, eli maalasin imusarjan kirkkaan punaiseksi, kaasuläppä on vastaavasti täysin kirkas alumiini ja pultit punaiset. :D

Kerro toki, että mitä oot lukenu ja mistä. Oon kiinnostunu.

HAKUa käyttämällä etsin iridium tulpista juttua ja sieltä löysin jotain...

http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=350.0

Lainaus edellisestä jutusta

"Kun tuota www.sxoc.com:in foorumia lueskelee, tuntuu ettei siellä pojjaat muuta käytäkkään kuin Denson tulppia ja hyvin tuntuu toimivan. Siellä suositellaan Denson IK24 irdium tulppia. Denson 24 vastaa esim. NGK tulpan arvoa 8, vakiohan on 6."

Joo, oon lukenu ton jutun kauan sitten. Mut en kyllä ymmärrä, että missä kohtaa siinä haukutaan Denson Iridium tulppia faktoihin perustuen ???

Jos pannu käy laihalla/nakuttaa, niin ei siinä kestä mitkään tulpat.