Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
turborusakko

S14 Sytytyksen säätö

Recommended Posts

Kertokaas konsteja miten saan säädettyä sytytyksen kohdalleen kun on tällä hetkellä aivan päin persettä ja pitäisi saada sytytys 5asteeseen sama kun ecu näyttää.

Yritin lampulla katsoa mutta merkit ei tule edes näkyville.

 

Auto ei lähde käyntiin.

Edited by turborusakko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tätä tarkoitin. Eikös sulla ollut kone osina niin cas pitää saada oikealle hampaalle että saa sytkän edes tontille.

cas_install.gif

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Arttu said:

Tätä tarkoitin. Eikös sulla ollut kone osina niin cas pitää saada oikealle hampaalle että saa sytkän edes tontille.

cas_install.gif

Kyllä. Koko kone rakennettu uudelleen. Täytyykö CAS ottaa kokonaan irti vai nokkakseli säätää oikeaan asentoon?.

Edited by turborusakko

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, turborusakko said:

Kyllä. Koko kone rakennettu uudelleen. Täytyykö CAS ottaa kokonaan irti vai nokkakseli säätää oikeaan asentoon?.

Laitoin cassin tuon alemman kuvan mukaan ja aivan sama peli edelleen. Vaikka mihin asentoon laittaa cassin niin ei hörähdäkkään eikä näy ajoitusmerkkejä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuossa kuvassa  näyttää olevan ekassa ajotus merkissä. Itellä toisessa onkohan siinä sitten mennyt väärin?

Edited by turborusakko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa kampiakselilla? Tokassa sen kuuluukin olla niinkuin tekstissä sanotaan. Eikä se selittäis sitä että ajoitusmerkit ei näy lainkaan lampulla.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jepjep tokassa oli. Mutta onko sitten syy siinä että merkit ei näy kun ajoituslamppu on puolanjohdoissa. Pitääkö tulpan ja puolan väliin laittaa johta ja siitä katsoa sytytys.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, turborusakko said:

Mutta eihän tosta ajotuslampusta ole mitään hyötyä jollei auto käy.

Tä, kyllähän sen startatessa pitää kipinää antaa oikeeseen aikaan että vois lähteä käyntiin 9_9 Onkohan sulla siellä ecumasterissa triggeröintiasetukset ihan oikein...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo tietenkin pystyy katsomaan lampulla startatessakin sekoilin ite vaan :D. Mutta joo CAS on oikein eikä mitään vaikutusta. ECUSSA täytyy olla jokin väärin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

onko se käynyt tolla eculla koskaan?

Laita vanha tulpanjohto tulpan ja puolan väliin ykkössylinteriin ja kato lampulla tuleeko sinne lainkaan kipinää.

Sitten seuraavaksi kokeilet kääntää virrat päälle, ja pyörittää cassia, pitääkö suuttimet napsuntaa.

Kun starttaat niin tuleeko sinne sun ecumasteriin kierrostieto, jos ei muuten tiedä niin datalogi päälle..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×