Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Grand Tourer

Infiniti G35

Recommended Posts

Löytyisikö täältä käytännön kokemuksia Infiniti G35 Coupesta? Tekniikaltaan ilmeisesti varsin vastaava peli kuin 350Z? 

Asun ulkomailla ja täällä noita olisi järkihintaan runsaasti tarjolla. Zetaan verrattuna saisi mukulatkin tarvittaessa kyytiin. Suurin osa on automaatteja, onko tuo automaatti kuinka masentava ajossa, kannattaako kyttäillä ennemmin sopivaa manuaalia? Kiitokset etukäteen vastauksista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foorumeilla on ainakin yksi automaattizeta, jonka omistaja on käynyt kiertämässä Euroopan ratoja sen kanssa, joten ei se kai ihan surkea loota ole.

Bongasin itse eilen Tikkurilan Lidlin parkkihallissa punaisen G35:n ja on se nätti peli livenä. Melkein tekisi mieli itekin hommata, pääsis muksut takapenkille. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ookoo, kiitokset vastauksesta :) Onko tuossa tekniikassa jotain isompia tyyppivikoja/huoltokohteita jota kannattaa huomioida kun noita alkaa katselemaan? Kuinka paljon edistyksellisempi G37 on tuohon verrattuna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on 350Z automaattina ja me ollaan erittäin tyytyväisi laatikon toimintaan. Myös radalla vaihteiden vaihtaminen sujuu todella hyvin ja nopeasti.

G35 on 350Z vastaava ja G37 370Z vastaava. G37 automaatti malleissa on ns. rattivaihteet, jolla manuaalivaihtaminen on hieman helpompaa. Tosin nykyisessä käyttöautossani on myös vastaavat, eikä niitä kovin paljon tule käytettyä. 350Z laatikko vaihtaa muuten paljon paremmin, kuin VW konsernin DSG laatikot.

Autoa on käytetty myös talvella, jolloin auton tehot hieman vaikeuttaa / leikityttää ajamista.

Jarrupaloja tuntuu kuluvan aika reippaasti, ehkä automaatista johtuen. Me ollaan kokeiltu EBC, Brembo ja OEM. Parhaiten näyttäisi normikäytössä toimivan Nissanin OEM palat.

Ulkomailta G35/350Z tuotaessa kannattaa ottaa malli, jossa on Brembon jarrut. Niiden tehot on paremmat kuin vakiot. G37/370Z valittaessa jarrujen vaihtoehtona on Akebono/vakio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

G37 (V36) on varustukseltaan eri vuosikymmeneltä, jos verrataan G35:n (V35)

Rattivaihteet kuuluu tiettyihin varustetasoihin.

G37 on valmistettu kahdella eri automaatilla, 5- ja 7-vaihteisena.

Myöskin huomioonotettavaa on Sport- ja Base malliien varuste-erot. Mm. Lukkoperä.

Tuolta voi katsella lisää spekseistä: http://www.infinitig37.com/coupe.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nostellaanpa vanhaa postia. Nykyisin taas Suomessa enemmän vaikuttavana, mites G37 rekisteröinti onnistuu Suomeen? Vanhempia autoja on tullut tuotua reilummin ulkomailta mutta mites tällaisen vähän tuoreemman kanssa jota ei ole Suomeen uutena tuotu? Saako mitenkään järkevästi kilpiin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morjens. Itselläkin pihassa nyt jdm g35. Onko näitä minkäverran täälläpäin. Pitää alkaa säätään valojen ja verojen yms kivan kanssa. Vinkkejä saa laittaa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

G37 ja M45 omassa pihassa

m_g_small.jpg

Edited by Zygi
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×