Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Mage

Kardaanin teettäminen

Recommended Posts

Onko porukka teettänyt kardaaneita missään? Tai tietäisi paikan missä teettää S14a yksi osainen kardaani vaihdettavilla ristikoilla? Jenkeistä kyllä saa tilattua mutta mieluummin tukisin suomalaista työtä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

joo, ei varmaan muuta paikkaa tarvii kuin komet. Vanha yoke ja takaristikon laippa mukaan malliks ja pituus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko-met arvioi hinnaksi n.500 e. Vaikuttaa muutenkin asialliselta pajalta, joten saavat minusta asiakkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

561 euroa tuli hintaa rahteineen ja ihan laadukkaan näköinen kampe tuli. En huomannut alkuperäistä punnita mutta tällä on painoa 7,7 kg. Onko jollakin tietoa alkuperäisen painosta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎25‎.‎12‎.‎2016 at 17.34, Mage said:

561 euroa tuli hintaa rahteineen ja ihan laadukkaan näköinen kampe tuli. En huomannut alkuperäistä punnita mutta tällä on painoa 7,7 kg. Onko jollakin tietoa alkuperäisen painosta?

Löysin tällaisen sivun jossa listattu osien painoja kevennysmielessä, tämä toki 240SX mutta lienee verrattavissa. https://en.wikibooks.org/wiki/Nissan_240SX_Performance_Modification/Weight_Reduction

S14:n kohdalla sanotaan kardaanin painoksi 19lb -> noin 8,6kg. Alumiinilla tai hiilarilla saisi tietysti lisää painoa pois, mutta tuo kilonkin ero on olennainen kun puhutaan pyörivästä massasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z1 Motorsport mainostaa omia S14 kardaaneitaan näin: The Platinum Driveshaft also has a benefical weight loss versus the 30lb+ stock driveshaft. These shafts weigh an average of 10-14 lbs less than stock".Eli tuon mukaan vakio olisi 13,6 kg. Mutta onko nuo sitten mainos kiloja.

Edited by Mage

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Xenon said:

Löysin tällaisen sivun jossa listattu osien painoja kevennysmielessä, tämä toki 240SX mutta lienee verrattavissa. https://en.wikibooks.org/wiki/Nissan_240SX_Performance_Modification/Weight_Reduction

S14:n kohdalla sanotaan kardaanin painoksi 19lb -> noin 8,6kg. Alumiinilla tai hiilarilla saisi tietysti lisää painoa pois, mutta tuo kilonkin ero on olennainen kun puhutaan pyörivästä massasta.

samalta sivulta:

 

Replacing Stock Items with Lighter Aftermarket Parts

Stock Drive Shaft vs Aluminum One Piece Drive Shaft - (19-11) 8 lbs

Stock Drive Shaft vs Carbon Fiber Once Piece Drive Shaft - (19.8-8.5) 11.3 lbs reduction

Share this post


Link to post
Share on other sites

S&N Oy kuulemma tekisi kanssa kardaaneita.

Mikalla oli Z32:Sessa Z1 Motorsport Platinum yksiosainen kardaani. Joutu käyttämään suomessa tasapainotuksessa kun "hieman" ravistutti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×