Jump to content
Tellu

Dnsf skii miit IX 10.-12.3.2017!!

Recommended Posts

Mä tein tälle ens vuoden setille nyt oman topikin :) Lisäillään otsikkoon tarkempaa ajankohtaa, kun sellanen selviää. Poimin tuolta toisesta ketjusta mukaantulijoita, mut jos joku jäi puuttumaan tai jos laitoin jonkun, joka ei oo tulossa ni hihkaskaa! Ja lisääkin mahtuu porukkaa :)

Himoksella mukana:

1. Tellu (maksu 2/2)

2. Koljonen (maksu 2/2)

3. Jaaggorr (maksu 2/2)

4. Laaban (maksu 2/2)

5. Pasi (maksu 2/2)

6. ArtoR (maksu 2/2)

7. Jampsu (maksu 1/2)

8. App (maksu2/2)

Lumikki 1 näyttäis vielä olevan kaikkina maaliskuun viikonloppuina vapaa ja Lumikki 2 on vapaa maaliskuun kaksi viimeistä viikonloppua.

Joo vois kattoa tuota kakkosta niin vois ihmiset lasketella suoraan paljuun.

Joo vois kattoa tuota kakkosta niin vois ihmiset lasketella suoraan paljuun.

Tämä.

Onks toi Lumikki aina maksanut 902e pe-su?

Ja maaliskuun viiminen viikonloppu on näköjään eilisen illan jälkeen mennyt ja toisiks viimeiselläki on varaus sunnuntaista eteenpäin.

Lähelle tuota luokkaa se on ollut... tainnut vähän nousta joka vuosi.

2014 hinnat oli seuraavanlaiset:

Lumikki 2 / 840,00

Siivous / 82,00

Ulkoporeallas / 150,00

Toimitusmaksu / 19,00

Lumikki kakkonen oli tosiaan aikalailla buukattu ton yhden päivän aikana, ni varasin nyt sit ykkösen 10.-12.3. Toivottavasti passaa kaikille? :)

Hintaa tälle lystille tulee kaikkinensa 1052€, joka sisältää mökin, siivouksen ja porealtaan. Varausmaksu 535€ tästä erääntyy 6.12. ja loput 517€ 24.2. Pyöritellään tässän tän viikon aikana osallistujat suunnilleen lukkoon, ni laitan maksutiedot tulemaan niin, et rahat on mulla tohon 6. päivään mennessä.

Taidan skippaa tän tällä kertaa. Kerkesin sopimaan jo aiemmin tammikuulle yhden reissun Himokselle ja se alkaa olla nähty nyppylä. Kerta vuodessa riittää.

Nyt ois listalla 10 henkeä, joista kaks kysymysmerkillä. 6. päivä kolkuttelee jo tuolla vajaan viikon päässä niin laittaisin mielellään parin päivän sisällä maksutietoja eteenpäin.

Mä jättäydyn pois, olikin tosiaan päällekkäinen meno tuolle viikonlopulle.

Näyttäs olevan J. Karjalainen ja Olavi Uusivirta esiintymässä. Itsehän olin viime vkl Areenassa katsomassa perjantaina Popedaa ja lauantaina Tapani Kansan, Dannyn ja Frederikin yhteiskeikkaa :D

Näyttäs olevan J. Karjalainen ja Olavi Uusivirta esiintymässä. Itsehän olin viime vkl Areenassa katsomassa perjantaina Popedaa ja lauantaina Tapani Kansan' date=' Dannyn ja Frederikin yhteiskeikkaa :D[/quote]

No nyt on niin kovat esiintyjät, et mä taidan jäädä mökille paljuun ;D

Hep, kirjotinkin just toiseen topickiin et just toi vkl vapaana eli mukana ollaan.

Laitoin nyt viestillä maksutiedot niille, jotka nyt on listalla, koska vastaväitteitä ei tullut. Maksakaa mielellään suht nopeesti niin ei mee multa kauheesti korkoja, kun luottokortilla maksoin ton pois. Kuitatkaa vaikka tänne kun ootte maksanut, kun tuolla luottokortin tiliotteella ei näy muuta kuin suoritus, eli en sieltä näe ketä on maksanut.

Jossain kohtaa ainaki sellasta mietit ;D jos et oo lähdössä ni ehdin vielä varmaan ilmoittaa uuden summan muille.