Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Antza12

sx nykii tasakaasulla.

Recommended Posts

Eli ostin auton pikkuvikaisena 2päivää sitten. Todella paljon laitettu yksilö rahalla rakennettu. Ongelma on varsinkin lämpimänä nykiminen. Varsinkin tasakaasulla ajellessa. Huomasin että aina kun vikas ilmenee, on turbo vielä alipaineella. Pienempi vaihde ja kaasua kunnolla niin vika häviää hetkeksi. Pumppu hörisee koko ajan niiku pitää ( tuotto tällä 600hv asti). Huohotin itteäni ihmetyttää kun letkut vedetty suoraan auton alle että vuotakoot sinne. En ymmärrä miksi? Ja sen verta viel et nykiess bensapaineet putoo. Mittarin mukaa kokoaja noin 3.5bar ja nykiessä melkeen nollaa menee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eli ostin auton pikkuvikaisena 2päivää sitten. Todella paljon laitettu yksilö rahalla rakennettu. Ongelma on varsinkin lämpimänä nykiminen. Varsinkin tasakaasulla ajellessa. Huomasin että aina kun vikas ilmenee' date=' on turbo vielä alipaineella. Pienempi vaihde ja kaasua kunnolla niin vika häviää hetkeksi. Pumppu hörisee koko ajan niiku pitää ( tuotto tällä 600hv asti). Huohotin itteäni ihmetyttää kun letkut vedetty suoraan auton alle että vuotakoot sinne. En ymmärrä miksi? Ja sen verta viel et nykiess bensapaineet putoo. Mittarin mukaa kokoaja noin 3.5bar ja nykiessä melkeen nollaa menee.[/quote']

jos paineet nollaan menee niin mahtaako olla että pumppu lakkaa hurisemasta hetkeksi ja herää uudestaan heti perään??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oisko tää se fuelcut? :D jos nyt vaan katsoisi pumpun sähköt ja mahdolliset moottorin maadoitukset sekä virtalukon pohja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oisko tää se fuelcut? :D jos nyt vaan katsoisi pumpun sähköt ja mahdolliset moottorin maadoitukset sekä virtalukon pohja.

Kuulostaa kyllä pumppu ongelmalta tai jotain muuta feelua bensajärjestelmässä? Paineensäädin, jos pumppu toimii....?

Edited by Weist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli joskus vuotavan dumpin kanssa pieni "nykimis" ongelma juurikin alipaineella juuri ennenku rupes ahtamaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo. Tekeehän tuokin muttei nollaa bensanpaineita. Pumppu fyysisesti tai sähköisesti. Moottorinohjaukseltahan lähtee toi pumpun virrat että sieltä kaivamaan vaan. Säksässä ei olisi eka kerta kun sulakepesäkin olisi väljä..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imusarjan tiiviste?ei oo mitenkään harvinainen ongelma..

edit.ei nyi mutta tyhjäkäynti säätö ei tottele +1000rpm

Edited by @rttu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siis mitä helvettiä nyt? Lopettakaa turhan tarjoaminen. Polttoaine puolella vika jos paineet tippui nollille..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miten on mahdollista että ahdoilla bensan paine riittää ja alipaineella ei?onko mittari ehjä?onko vakio paineen säädin (2-2,6 bar)

Meilläkin noita ongelmia on ollut ja paljon,aina ne on ratkastu.

Meillä huohotin laitettiin isoon pulloon kun tiedittiin 3 pytyssä olevan reilusti ohivuotoa,puski öljyä,mäntä hajalla..

Edit.oisko pumpun sulake pesä sulanut,tai koko bensanpaine skaala reilusti laiha.amis ajeli ilman koko paine ohjain letkua,hyvin pelas,kunnes muuttu öljypolttimeks,"nakutus"

Edited by @rttu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miten on mahdollista että ahdoilla bensan paine riittää ja alipaineella ei?

Veikkaan jotain kontaktihäiriötä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jännä juttu et nyt ku laitoin ton huohottimen tollee ja sit otin paineensäätimeltä alipaineletkun pois ni nyt ei oo nykiny vielä ainakaan 200km ajolla kertaakaan. Nii ja jostai syystä konehuonees haisee bensa ko veättää kunnolla. Ei ainakaa näy mittää vuotoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii ja sitä oon ihmetelly alusta asti et tuppaa tolle öljy maistuu.. eli häviää mutt ei tiputa mistää. Huohotin putkissa ei ollu öljyy eikä ahtoputkissakaa. Polttaakoha tuo sitä. Ja sit et mikäköhä aiheuttaa tota jälkipolttoo putkesaa kauhee pauke välill. Ei kuitenkaa käy rikkaalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei kuitenkaa käy rikkaalla.

Ei varmastikaan käy rikkaalla, jos paineensäätimeltä on letku irti. Hajotat vielä koneesi tuollaisella kokeilulla.

Eikä se bensan haju sieltä konehuoneesta välttämättä tule.

Mikä paineensäädin siellä on, vakio? Sen vaihtamisella lähtisin liikkeelle.

Jotain hämärää kyllä on koko tapauksessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jännää kuitenki että letkun kanssa tyhjä käynnillä n.3bar ja täyskaasull 4.2. Nyt kun letku irti kokoajan 4bar. Malbassin paineensäädin on tuossa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulpat pois ja kameraa sisään,sylinterin seinämien naarmut näkyy selvästi.Ei tarvii sen enempää purkaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistäköhä tuoho orkkis säätimiä saa? Ostettu tuollaisena niin ei tietoa. Ainut vaa et saako tarpeeks ainetta vakiolla. Tuossa kuitenki potkuu yli tuplat vakiosta. Tuossa vielä osalistaa mitä tehty ni jos joku tietäs vähä paremmi. ACL laakerit

Garrett T04/03 hybridi ahdin

3" pakoputki alusta loppuun

Malpassi bensanpaineen säädin

Walbro 250 polttoainepumppu

540cc Sard suuttimet

Iso välijäähy

CA18 kansi CA20 lohko

Zuikkis ECU

Greddy metallinen kannentiiviste

Helix 4 lapanen sintteri kytkin

Vaihdevälin lyhennin

Infinity lukkoperä

AMW:n ahtopaineen säädin.

Koni jäykkyyssäädettävä alustasarja

Nykyisillä ahdoilla 1.1 mitattu 350hv ja jos haluaa kesäksi 1.5 niin vajaa 400hv

Voiko olla kun osilla ajettu ton 5000km että nyt jo kansipahvi paskana kun nyt ruvennu vähä hävittää myö nesteitä, muttei edellenkään tiputa mistään mitään? Auto menee viikon päästä seisontaan ja sit tod.näk puretaan kone ellei muuta syytä löydetä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vuoto viat paikallistettu. Öljypohja vuotaa palkin päälle öljyy ja Vesipumppu vuotaa nestettä. Tohon oli vaihettu 1000km sitten venakopan tiiviste kun se jääny vuotamaa. ois vissii kannattanu samal entise omistaja kahtoo miltä tulpissa näyttää! Kaikki puolat irti ja tulpat lilluu öljyssä niiku myös puolat. nyt kuivasin kaikki öljystä pois ja nyt pitää kahella välill vuotaako sinne öljyy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiukkasithan venakoppien ruuvit myös? Tyyppivika et ne löystyy. Tiiviste itessään ei kovin usein hajoa, kun on paksu kumitiiviste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä just vaihdettiin kansi ja cometic (taas) kun nelosen paineet meni jäähdyttimeen,kuulostaa hiukan siltä et ottaa koneen osiksi ja kattoo vauriot:D

Nyt Hestec ja säätö..

Edited by @rttu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noniin eli nyt sit taas tuli toi pätkintä taas esile ja välillä voimakkaasti.. Sen verta paikallaa kun polki kaasun pohjaan nii kone meinaa sammuu ja noin 1sek sen jälkee ko kaasu painanu ni kuulee kun pumppu meinaa sammuu. Kaasu irti ja tyhjäkäynnille ni pumppu taas jaksaa. Oisko vaa joku virta juttu vai et pumppu yrittää liikaa ni meinaa sammuu? Voiskoha tehä liia suure paineen tankkii. Kuiteski ku sammuttaa ja käynnistää udestaa ni yleensä lähtee pelittää iha nätisti. Kyl on taas mystisii ongelmii :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä oli vastaava juttu viime vuonna,moottorin johtosarjassa oli jotain?aina kun volttimittarin lukemat putos,ei ladannut kunnolla,tuli käyntihäiriöitä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×