Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
JiiKee

S14 ahto / seos ongelma. Neuvoja kaivataan!

Recommended Posts

Eli s14 blacktop ja ongelmia ahtamisen kanssa. Seokset tasakaasulla optimaaliset.

Talven aikana vct systeemi poistettiin ja tilalle tuli säädettävät pyörät.

Auto oli sitä ennen säädetty zuikilla ja toimi hyvin.

Nyt ajaa vaikka mäkeen isolla vaihteella ja painaa kaasua, niin ahdot heti tapissa ja alkaa nykii vastaan vaikka kierroksia ei olisi juuri mitään. Tasakaasulla kun kiihdyttää , niin menee tasasesti. Mutta periaatteessa täyskaasulla ei pysty kiihdyttämään, kun nykii vastaan, aivan ku heittäs fuelcuttia / tukehtuis. Ja kummallista myös että tyhjäkäynnillä kun kaasuttelee, niin kikattelee filtterin kautta aika kovin.

Voisko olla ahtoputkissa vuotoa ? Maffi ?

Kummallista vaan, kun nokkapyörien vaihdon jälkeen alkoi tekemään. Auto siis seissyt eikä sillä ajettu juuri mitään. Kaasun kun päästää, niin paukuttelee koko ajan mutta kaasun kanssa ei.

Jako kohdillaan. Käy tyhjäkäyntiä nätisti.

Autossa aem laajakaista seoksille. Walbron pumppu.

Hks ssqv.

Edited by JiiKee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Säädin sytkää, nyt jo toimii huomattavasti paremmin :) kellään tietoo, kun näissähän pitää ottaa kaasuläpän töpseli irti, että menee "timing modeen" niin nyt kun paremmissa säädöissä, niin tarviiko töpseli taas ottaa irti kun säätää loput !? Vai jatkanko kääntämistä vaan ? Mikä toi timing moden idea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Säädin sytkää' date=' nyt jo toimii huomattavasti paremmin :) kellään tietoo, kun näissähän pitää ottaa kaasuläpän töpseli irti, että menee "timing modeen" niin nyt kun paremmissa säädöissä, niin tarviiko töpseli taas ottaa irti kun säätää loput !? Vai jatkanko kääntämistä vaan ? Mikä toi timing moden idea ?[/quote']

Ennakon mekaaninen säätö aina timing modessa, ja säädön jälkeen liitin takaisin paikalleen.

ECU säätää ennakkoa koko ajan tilanteen mukaan, timing modessa ennakko pysyy paikallaan ns. perusennakossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Osaisiko täällä viisaammat auttaa? Auto on s14a, mutta poikkeuksellisesti sr20det RedTop.

Auto kävi Zuikilla säädössä ja siellä saatiin pelaamaan. Tulin kotiin ja kävin ajelemassa pienen lenkin niin auto alko rötäämään 4000rpm tietämissä ja aavistuksen ennen rajotinta lähti taas vetämään. Vika ylty entisestään ja nyt auto hukkuu bensaan ei meinaa saada käyntiin millään, kun kastelee tulpat.

Auto tehny mystisen parantumisen pariin kertaan ja ruvennut pelamaan, kestänyt jopa ajaa muutaman kilometrin lenkin ongelmitta, mutta vikaa palaa takaisin heti, kun ehtii elätellä toiveita auton toipumisesta. Seokset pysyy hetkellisesti kurissa, mutta vika kun alkaa tulla päälle niin menee seokset 9,5-10,5AFR

Autossa on Sard 700cc suuttimet, kiinamallinen bensapaineen säädin, vag puolat, z32maf, BC Stage 3 nokat säädettävillä pyörillä ja NisTune

Vikaa koitettu metsästää seuraavasti:

- Kokeiltu 3 eri tulppa sarjaa

- Toisia puolia testattu

- MAF mitattu irtaallaan sekä auton pyöriessä, mittausten perusteella toimiva

- Lambda anturi vaihettu

- moottorinlämpötila anturi vaihdettu

- Ahtovuodot tarkastettu

- Sytytys tarkastettu

- Jako kohdallaan

- Suuttimet tarkastettu ettei vuoda läpi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere!

Osaisiko täällä viisaammat auttaa? Auto on s14a, mutta poikkeuksellisesti sr20det RedTop.

Auto kävi Zuikilla säädössä ja siellä saatiin pelaamaan. Tulin kotiin ja kävin ajelemassa pienen lenkin niin auto alko rötäämään 4000rpm tietämissä ja aavistuksen ennen rajotinta lähti taas vetämään. Vika ylty entisestään ja nyt auto hukkuu bensaan ei meinaa saada käyntiin millään, kun kastelee tulpat.

Auto tehny mystisen parantumisen pariin kertaan ja ruvennut pelamaan, kestänyt jopa ajaa muutaman kilometrin lenkin ongelmitta, mutta vikaa palaa takaisin heti, kun ehtii elätellä toiveita auton toipumisesta. Seokset pysyy hetkellisesti kurissa, mutta vika kun alkaa tulla päälle niin menee seokset 9,5-10,5AFR

Autossa on Sard 700cc suuttimet, kiinamallinen bensapaineen säädin, vag puolat, z32maf, BC Stage 3 nokat säädettävillä pyörillä ja NisTune

Vikaa koitettu metsästää seuraavasti:

- Kokeiltu 3 eri tulppa sarjaa

- Toisia puolia testattu

- MAF mitattu irtaallaan sekä auton pyöriessä, mittausten perusteella toimiva

- Lambda anturi vaihettu

- moottorinlämpötila anturi vaihdettu

- Ahtovuodot tarkastettu

- Sytytys tarkastettu

- Jako kohdallaan

- Suuttimet tarkastettu ettei vuoda läpi

Ootko polttoaineen painetta tarkistanut? Jos säädössä on toiminut ongelmitta ja nyt yks kaks alkanut käymään älyttömän rikkaalla niin vois olla polttoaine puolellakin ongelma. Painetta liikaa / paluulinja tukossa tms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ootko polttoaineen painetta tarkistanut? Jos säädössä on toiminut ongelmitta ja nyt yks kaks alkanut käymään älyttömän rikkaalla niin vois olla polttoaine puolellakin ongelma. Painetta liikaa / paluulinja tukossa tms.

Joo polttoaineen paineet on tarkastettu ja koitettu eri säätimillä, mutta ei vaikutusta.

Tuota paluulinjaa en oo käyny läpi. Pitää se seuraavaks tutkia, erittäin hyvä vinkki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo polttoaineen paineet on tarkastettu ja koitettu eri säätimillä, mutta ei vaikutusta.

Tuota paluulinjaa en oo käyny läpi. Pitää se seuraavaks tutkia, erittäin hyvä vinkki.

Eipä se paluukaa pitäs sitte olla tukossa jos paineet pysyy siinä mihin on säädetty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×