Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Weist

Vertailuauto

Recommended Posts

Mikä on malli, johon pystyy ECR33 korinmallia vertaamaan viritysmielessä?

Käykö jopa Nismo 400R malli tähän, vai pitääkö tyytyä normi GTR:n tehoihin?

Vai käykö edes neliveto tuohon vertailuun?

Onko kellään kokemusta vielä näistä laillisista virityksistä kun tuo laki on muuttunut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ole käytännön kokemuksia viritetyn ECR33:n leimaamisesta suuremmille tehoille, mutta vahvana hihamutuna sanoisin, ettei käy GT-R vertailuautoksi. Taitaa olla RB25DET GTST tehokkain vertailumalli.

Eikait tuo nyt suurikaan ongelma ole. Vai oletko jotain aivan muuta moottoria kaavaillut joka menee yli +20% tehosäännön vakionakin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei se periaatteessa ole mikään ongelma, mutta säästäisi kyllä paljolta säädöltä kun se tehoraja olisi korkeammalla kuin tuo GTS-t vertailumalli.

Jos muistan oikein, niin alaraja ahtopaineelle oli 0.7 bar, vai muistanko ihan väärin. Täytyy selvitellä kun kerkeää, jos ei joku satu tietämään. Ihan hanurista tuollaiset raja-arvot jos ne on totta.

No käytännössä tuskin sellaisia edes tarkistetaan? Tai dynolappuhan pitää olla, mutta silti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse kysyin voiko verrata r33 getaria 400r:ään ja ei onnistu koska auto katsotaan nismon valmistamaksi koska tyyppikilvessä lukee nismo. Eli 206kw+20% lapuilla joudun leimaamaan, mutta mitäpä sillä on väliä, pääasia että saa auton muutoskatsastettua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toi ahtopainejuttu taitaa olla vähän katsurikohtaista. Ainakin nois mun projekteissa oon törmänny siihen et ne ei sais tippua alkuperäisestä. Ei mitään varsinaista minimipainetta oo ollut. Sit on lopuilta kuitenkin hyväksytty vähän pienemmätkin paineet kuin alkuperäisessä.

Suppiloa vaan pakoputken päähän, jota lyttää pinemmäksi niin kauan et tehot on rajojen sisällä. Toi konsti on toiminut hyvin jos kellon minimi paineilla ei vielä mene rajoihin. Suppilon voi nakata mäkeen dynosetin jälkeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämä keskustelu sattui sopivasti. Juuri tänään soitin yhteen dynoon ja selvittelin tuota muutoskatsastukseen vaadittavan tehonmittauksen liittyviä asioita. Lähinnä sitä, että onko siellä jo paljon tehty ja millä konsteilla on kuristettu, jos on ollut tarve. Aika tyhjänpäiväinen puhelu noin muuten mutta kolahti korvaan kun mainitsi, että siitä tehonmittauksesta tehdään joku erillinen "todistus" johon merkitään miten on kuristetttu, jos on ollut tarve kuristaa tehoja. Omalle kohdalle kun tuo kuristus tulee tarpeelliseksi satavarmasti, en todellakaan lämpene millekkään lapulle missä lukee esim. pakoputkessa 20mm supistuskartio tai ahtimen imupuolella 30mm kuristin.

Eikös sinne konttorille kelpaa nyt ihan normaali dynolappu, josta ilmenee teho, kierrosluku ja ahtopaine käyrät? Näin ainakin olen ymmärtänyt mitä talvella asiaa yhdeltä konttorilta kysyin. Siellä oltiin muutenkin aika kahvilla tästä asiasta, joten tavoite olisi päästä oma kinderi tässä seuraavan kuukauden-puolentoista aikana katsastamaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konttorille kelpaa lappu jossa näkyy teho ja ahtopainekäyrä, ja lisäksi trafilta on tullut alkuvuodesta lomake joka pitää täyttää, ja siihen tulee auton tiedot, merkki malli ja valmistenumero, moottorin numero, tehdyt muutokset, esim ahtimen merkki ja malli, välijäähdyttimen koko, käytetty ahtopaine jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eli 206kw+20% lapuilla joudun leimaamaan' date=' mutta mitäpä sillä on väliä, pääasia että saa auton muutoskatsastettua.[/quote']

No periaatteessa aloitin tämän topicin, koska halusin tietää mikä on se teholuokka jolla saa katsastettua ja ajettua täysin laillisesti ilman mitään kikkailuja.

Vai minkälaiselta kuulostaa nämä ilmoitukset esim. Nettiautossa. "Muutoskatsastettu 300hv tehoille "katupaineilla". Toinen lause kertoo, että niin muuten, tässä on 800hv.

Kyllä mua nauruttaa aina ne lehtien tekstit sun muut ohjelmat, jossa hehkutetaan että tämä on KATUKILVISSÄ 1000hv tehoilla. Jeesus että tekis mieli repiä perse.

Edited by Weist

Share this post


Link to post
Share on other sites
Siis senku hakee poikkeuslupaa' date=' sillähän se mahdollista saada.. :D[/quote']

Jepjep :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No periaatteessa aloitin tämän topicin, koska halusin tietää mikä on se teholuokka jolla saa katsastettua ja ajettua täysin laillisesti ilman mitään kikkailuja.

Vai minkälaiselta kuulostaa nämä ilmoitukset esim. Nettiautossa. "Muutoskatsastettu 300hv tehoille "katupaineilla". Toinen lause kertoo, että niin muuten, tässä on 800hv.

Kyllä mua nauruttaa aina ne lehtien tekstit sun muut ohjelmat, jossa hehkutetaan että tämä on KATUKILVISSÄ 1000hv tehoilla. Jeesus että tekis mieli repiä perse.

Jos vaihdetut osat on rekisteriotteessa niin mikä ongelma tässä nyt on? Ahtopaineelle muuten ei ole alarajaa mutta käytännössä joku 0,3 bar minimi.. Ei kukaan tuu sun ahtopaineita katsastuksen jälkeen tarkastelemaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×