Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
2HunttiSäxä

Vedet Turbolle?

Recommended Posts

Väittäisin tuossa kuvassa tuon lohkoon menevän letkun olevan tyhjennys propun paikalla. Ei siis vakio paikassa joka on vähän ylempänä ja lähtösuunta laatikkoon päin. Kuvassa ylemmän vesiletkun puristusliitoksen kohdalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Väittäisin tuossa kuvassa tuon lohkoon menevän letkun olevan tyhjennys propun paikalla. Ei siis vakio paikassa joka on vähän ylempänä ja lähtösuunta laatikkoon päin. Kuvassa ylemmän vesiletkun puristusliitoksen kohdalla.

Just huomasin, että toihan on RB, eikä CA ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

eikös toi imusarjan puoli kuitenki kierrä tosta minkä kuvan laitoin ekana? ku mulla on siinä letku tulpattuna ja toi palikka tossa toisellapuolella kans tulpattu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
eikös toi imusarjan puoli kuitenki kierrä tosta minkä kuvan laitoin ekana? ku mulla on siinä letku tulpattuna ja toi palikka tossa toisellapuolella kans tulpattu.

Tuosta imusarjasta turbolle ja turbosta lohkoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ne letkut/putket tiedä kumpi on meno tai paluu. Laitat toisen puolen turbosta lohkoon ja toisen puolen sinne imusarjan taakse, jonka jälkeen homma on kunnossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mut jos oikee haluaa vakioksi sen niin turbon korin puolen liitos menee lohkoon ja lohkon puolen liitos imusarjan alle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no mulla on holsetti 35superi tulos ni ei kovin vakio tuu :D mietin tässä lähinnä että kummasta tulee vesi ja kumpaan paluu lähinnä jossai luin että imusarjaan paluu ku se on korkeimmalla ja lämminvesi nousis sinne, tiiä sitte pitääkö paikaansa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mites holsettiin on merkattu meno ja paluu? Entä miten se motti on voinut toimia vesilinjat tulpattuna, jos se letkujen järjestys olisi noin tarkka mitä yrität sanoa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tottakai se toimii, siis lähinnä kiinnostas tietää että tuleeko lohkosta vai sieltä imusarjan takaa kylmempää vettä turbolle vai onko mitään väliä kuhan kiertää... ja onhan garretin sivuillaki joku kuva miten pitäs laittaa meno alempaan ja poisto ylempään koska lämmin nousee ylöspäin ja siten jäähdyttää viel ku auto sammutettu? ei siinä vissiin oo mitään merkattu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha. Olen aina ollu käsityksessä, että turbon keskiosa tulee olla öljylinja pystysuorassa. Syöttö ylhäältä ja paluu alhaallta, luonnollisesti. Tällöin vesilinjat ovat pakosti vaakasuoraan. Vielä samaan käsitykseen on jäänyt hatara muistikuva jostain pienestä asteluvusta mitä keksiö korkeintaan voi olla kallellaan, jotta se öljy poistuu sieltä laakereista joutuisasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllähän tossakin öljylinjat on pystysuorassa. Vedet tulee kylkiin kiinni..

Share this post


Link to post
Share on other sites

niii mutta veden meno alempana ku veden poistuminen... holsetissa ku on 4 reikää vedelle ja 2 öljylle ni aattelin laittaa sen öljyn pystysuoraan ja sit toiselle puolelle 1 alempaan ja toiselle ylempään vedet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×