Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Xenon

Kimppatilaus? Stagea WC34 tuulilasit

Recommended Posts

Onko Stagea-harrastajia vailla uutta tuulilasia?

Oman projektini kanssa oon miettinyt miten tuulilasin kanssa tekisin. Vanha on sökö ja uusia ei löydy ihan joka paikasta.

Selvittelin jo aikaisemmin Kuttilan Autolasilta millainen projekti lasin teettäminen olisi. Aloituskustannukset (muotin teko alkuperäisestä) on melko kallis yksin maksaa, mutta valmiin lasin hinta ei tämän jälkeen ihan mahdoton olisi.

Sain joskus vuosi sitten tällaisia hintasuuntia Kuttilasta:

-Muotin teko 700e luokkia, kertahinta lasien valmistusmäärästä riippumatta

-Lasi noin 300-400e riippuen mitä siihen haluaa (tuolloin kysyin lämmitettävää lasia, sen hinta oli tuota yläpäätä)

Koska tuota muotin hintaa ei viitsisi oikein yksin lähteä maksamaan, selvitän tässä olisiko muita lähdössä kuluja jakamaan. Facebookin puolella tästä jo puhetta oli mutta kerätään tähän tarkemmin.

Itselleni riittäisi että kokoon saataisiin 4 henkeä, mutta toki enempi parempi.

Ilmoitelkaa tähän jos olette tosimielellä kiinnostuneita lasiostoksista, kerätään nimiä kokooon:

1. Xenon

2. Bourne

3. Pete-

4. (Vihis ehkä)

Edited by Xenon

Saako nissanilta vielä laseja tohon?

Viimeisimmän tiedon mukaan saa, kallista vaan on.

Täälläkin yksi kiinnostunut. Marmorin reilu 800e hinta ei oikein innosta. Siihen vielä asennus päälle.

Nyt on asiaa selvitetty Kuttilan Autolasin kanssa. Hintarakenteet joko ovat hieman muuttuneet tai sitten muistin vanhat aivan päin honkia... Mutta ainakin osittain hyvään suuntaan.

(kaikki alla mainitut hinnat alv24)

Muotin teko, yksityiskohdat ja hinta:

Muottia varten tarvitaan irrallinen ehjä tai muotoonsa tuettu tuulilasi. Itseltäni löytyy suunnilleen ryhdissään oleva lasi jota saan helposti tuettua sovittamalla sitä auton tällä hetkellä avonaiseen lasiaukkoon. Voin myös toimittaa lasin Kuttilaan jollain aikataululla.

Hinnan muistin aiemmin väärin. Itse lasiosuuden muotittamisen hinta on lasin mallista ja koosta riippuen 400-500e. Tämä sisältää siis muotin valmistuksineen sillä ehdolla että tuulilasin reunoihin ei tule silkkipainoa vaan mustat "kehykset" tehdään primerilla. Tämän myötä lasin reunukseen ei saada alkuperäisen kaltaista "rasterointia" vaan reunan väriraja on terävä.

Silkkipainon muotitushinta on mielestäni suhteettoman kallis, se yksin (itse lasin muotituksen päälle) maksaisi 500-600e. Itselleni ainakin tuo primer-kehys riittää hyvin, eroa ei valmiissa lasissa huomaa ellei vartavasten katso.

Lasin valmistus, yksityiskohdat ja hinta:

Lasi valmistetaan muotin pohjalta. Siihen on mahdollista saada esim. yläreunan tummennus ja värisävyyn käsittääkseni on mahdollista myös vaikuttaa. Tuo yläreunan tummennus ainakin onnistuu kuulemma ilman lisähintaa.

Perusmallin tuulilasin hinta on lasin mallista ja koosta riippuen 300-400e. Kuten aiemmin puhuin, myös lämmitettävä lasi on mahdollista tehdä. Tähän on kaksi vaihtoehtoa tarjolla: "näkyvillä" lämmityslangoilla varustettu malli (sopii pääasiassa kilpureihin) tuo lasin hintaan lisää noin 150e, ja "näkymättömillä" lämmityslangoilla (sopii täysin tieliikenteeseen) lisähinta lasin päälle noin 250e.

Toimitusaika koko ruljanssille on työtilanteesta ja lasin "hankaluudesta" riippuen 3-6 viikkoa.

Miltä tällainen setti kuulostaisi? Itseäni ainakin kiinnostaa kovasti. Neljällä hengellä muotituksen ja peruslasin kokonaishinnaksi tulisi alimmillaan 400, ylimmillään 525 euroa. Lasikohtaiset "lisävarusteet" saa kukin päättää itse.

Kuulostaa kyllä hyvältä. Tietysti ei haittaisi jos sais vielä lisää porukkaa mukaan jakamaan kustannuksia. Kuinkas kiire muilla on? Itellä on katsastus edessä muistaakseni huhtikuussa, eli ennen sitä pitäis saada ehjä lasi kun halkeama juuri kuskin näkökentässä. Ja primer-kehys riittää mullekin.

Montako meitä olis noinku niinku nyt? Vähä rupes kyrsii kon pihalla lunta ja stageassa ei leimaa!! :E

Neljä on kimpassa mukana käsittääkseni, ellei muutoksia ole tullut.

Yritän ensi viikon aikana saada tuon oman lasini tuettua muottikuntoon ja toimittaa sen Kuttilaan, jotta homma saadaan eteenpäin.

Ennalta kysellen, onko kaikilla raha valmiina tähän, vai onko odotettavissa että rahojen kokoon saamisessa kestää?

ei kestä mulla ainakaan.

Pitäs varmaan tilaa ne tingelit tangelit tohon lasiin:

Nissan 727520V010 MOULDING 78.63

Nissan 727250V000 MOULDING 81.83

Nissan G271689900 SEALER 9.73

Nissan 727140P005 CLIP 2.46

Nissan 727170V500 12.96

Noni, mallilasi viety Kuttilaan tänään, homma etenee.

Lasin sävy on oletuksena sama kuin alkuperäisessä (ainakin mun lasissa) eli vihreä. Muut värit on tapauksesta riippuen mahdollista järjestää mutta tämän hintaa en selvittänyt tarkemmin.

Pari tarkentavaa juttua tuli vastaan joihin tarvitsen kaikilta osallistujilta vastauksen:

-Lasin yläreunan tummennus: tummennuksesta tulee tummempi kuin Nissanin alkuperäisestä. Tämän voi joko ottaa tai olla ottamatta yksittäistasolla, lisähintaa siitä ei tule. Itse meinasin tämän ottaa, miten muut?

-"katumallin" lämmityslangat. Kävi ilmi että mikäli tämä optio halutaan, se pitäisi ottaa vähintään kolmeen lasiin aloituskustannusten vuoksi. Itse olen ottamassa kisamallin lämmityksen joten en osallistu tuohon kolmikkoon. Käytännössä teidän kaikkien muiden pitäisi ottaa tuo että homma toimisi, tai sitten ei kenenkään. Miten on?

Ei pitäs olla ongelmia rahojen kanssa. Jos jotain tulee niin maks viikko ni kasassa.

Itelle ihan vaan kaks väri ikkuna ko ei oo ees nappia tuolle lämmitykselle.

Mitä eroa on katumallin ja kisamallin lämmityslangoilla ? Mulle kelpais kyllä lämpölangat mutta selviän ilmankin. Tummennus ehdoton.

Mitä eroa on katumallin ja kisamallin lämmityslangoilla ? Mulle kelpais kyllä lämpölangat mutta selviän ilmankin. Tummennus ehdoton.

Katumallin langat on käsittääkseni sellaiset kuin esim. monissa Fordeissa on, joita ei näe ellei tarkkaan katso. Nämä sopii varmasti katsastusmiehelle.

Kisamallin langat on näkyvät, ikäänkuin ohuita rautalankoja vierekkäin lasin vaakasuunnassa (ei niin huomattavat kuin normaalit takalasin langat mutta yhtälailla näkyvät). Itse veikkaan ettei katsastuksessa katsota hyvällä tällaisia, eivätkä he kauppaa näitä katuautoihin siitä johtuen.

Koitin löytää kuvaa malliksi muttei tunnu löytyvän... :-\

Katumallin langat on käsittääkseni sellaiset kuin esim. monissa Fordeissa on, joita ei näe ellei tarkkaan katso. Nämä sopii varmasti katsastusmiehelle.

Kisamallin langat on näkyvät, ikäänkuin ohuita rautalankoja vierekkäin lasin vaakasuunnassa (ei niin huomattavat kuin normaalit takalasin langat mutta yhtälailla näkyvät). Itse veikkaan ettei katsastuksessa katsota hyvällä tällaisia, eivätkä he kauppaa näitä katuautoihin siitä johtuen.

Koitin löytää kuvaa malliksi muttei tunnu löytyvän... :-\

Selvennys riittää kiitos :) Olishan se huippua olla lämmitettävä etufönäri !

Mukana. Mulle lasi kisamallin lämmityksellä, sen hinta oli 500e + muotin osuus.

Mukana. Onko mitään arviota millon lasit ois valmiina? Pitää nimittäin jonkulainen kuljetus keksiä tolle lasille.

Hiukan tuon rahan kanssa ongelmia nyt ko isä nukku pois vähän aikaa sitten, mutta yritän hommata mahdollisimman nopeesti kasaan.

Kokkolassa asustan minä. Jos sen noin edullisesti saa OEM-lookkina niin kyllähän sen mielellään sijoittaa :)

Kokkolassa asustan minä. Jos sen noin edullisesti saa OEM-lookkina niin kyllähän sen mielellään sijoittaa :)

ois vissii ihan kiva kun tilasin ne jo :D

Alkaa olla valmista.

Ens kuun lopussa noin alkavat olemaan hakuvalmiina.

Eli pian siis täytyisi saada rahaakin,

Ketkä näitä siis on edelleen ottamassa ?

Xenon nyt ainankin :)

Ja minä. Tarviiko siihen asennukseen siis jotain tiivisteitä yms? Ja jos tarvii, niin onko joku tilaamassa niitä jostain?

???