Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
tkay

Suositeltava kytkinpaketti katukäyttöön?

Recommended Posts

Millaista kytkinsettiä suositellaan tällä hetkellä noin 350 hevosvoimaiselle TT:lle katukäyttöön, kun hintakatto on noin 500 euroa? Autossa on tällä hetkellä ilmeisesti lähinnä driftaukseen tarkoitettu Sachsin sintterikytkin ja kevennetty vauhtipyörä ja tavanomaisessa ajossa kytkin on hyvin ronkeli käytettävä ja saattaa leikata luistattamisella kiinni. Ehdotuksia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on tuollainen laikka kiinni fidanzan paineasetelman ja orkkis vauhtipyörän kanssa, tosi tyytyväinen ollut. Tuntuma on kuin vakiolla ajaisi. :)

E: Ei näköjään suostunut laittamaan linkkiä suoraan tuotteeseen, eli osanumero 3000409

Edited by Api(na)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on JWT Heavy Duty Street (TT) ja Fidanzan vauhtipyörä. Hyvin toiminu kohta 10v eikä käyttö vakiosta eroa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tällainen Topline tarttui eBaystä mukaan. Saapa nähdä, miten käy...

Ei näköjään tosiaan anna linkittää suoraan. TOPLINE Racing Stage 2 Clutch Kit 90-96 Fits Nissan 300ZX Turbo (VG30DETT) oli kyseessä

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okei... Siis ostit sitten ebay kytkimen sachsin tilalle?

Kattelin noita sachsin kytkimiä ja ei näyttänyt olevan ku yhtä mallia ja ilmoittavat että oem kaltainen tatsi olis siinä vielä....

Voihan tietty olla että sulla toi kytkin on tiensä päässä, mut hirveesti en noita "ebay" osia tuossa kohtaa suosisi.

Mulla on clutchmastersin fx400 ja niiden vauhtipyörä.

Toimii ihan mainiosti, hiukan ärhäkämpi varmaankin kun oem , mutta saa ollakkin.

Edited by Zetor

Share this post


Link to post
Share on other sites

En tiedä. Aikaisempi omistaja muisteli, että merkki voisi olla Sachs, mutta saattaa toki olla muukin. Kilpakytkin, joka ei oikeastaan kestä tavanomaista ajelua lainkaan ja perusliikenteessä kuulemma leikannut pariin otteeseen kiinni. Ärtsyltä kyllä tuntui ja jutisi pahasti kun yritti tavanomaista pehmeää lähtöä. Jotenkin tuntuu, että nuo kytkinpaketit on sekä ebayssa, että noilla netin tarvikeliikkeillä aika pitkälti samankaltaisia. Tuleepahan testattua..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onneks näissä on helppo ottaa loota irti ja vaihtaa kytkin. :P Kannattaa samalla myös vaihtaa kestävämpi pivot ball ellei ole jo vaihdettu, muuten saattaa käydä niin kuin mulle et hetken pääst tippuu kytkin haarukka kun orkkis ei kestä järeämpää paineasetelmaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan nosturilla ja vaihdelaatikko nostimella, sitten jos vielä sattuu olemaan katittomat dp:t niin homma sujuu kuin tanssi :) Ekalla kerralla tosin kävi sellainen hupsis et jäi ottamatta öljyt pois lootasta ennen kuin irroitin kardaanin niin syliinhän ne sieltä tuli. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×