Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
nissan200sx

Käynnistys vaikeuksia

Recommended Posts

Eikö ca18det saa ilmaa,vai mitä vaikeuksia kun käynnistyy huononlaisesti,sitten kun painaa vähän kaasua niin lähtee paremmin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jääkö käyntiin jos kaasun vapauttaa käynnistyksen jälkeen? Onko tehty jotain muutoksia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lainataan topikkia kun itselläni samanlaisia ongelmia.. Konerempan jälkeen (jota ennen auto seissyt vajaa parivuotta tallissa), joka tehtiin viime talven aikana, auto käynnistyy erittäin huonosti.. Saa sahata käyntiin varmaan kymmenkunta sekuntia. Sit ku käynnistyy nii sammuu/meinaa sammua jos vähänkään koskee kaasuun. Kun antaa hetken aikaa käydä tyhjäkäynnillä niin tämän jälkeen auto toimii normaalisti ja koneen lämmettyä lähtee myös hyvin käyntiin. Vain siis tuo ensimmäinen käynnistys kylmällä koneella tuottaa päänvaivaa.. Mistä voisi johtua moinen? Bensapuolen ongelmia kenties?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jääkö käyntiin jos kaasun vapauttaa käynnistyksen jälkeen? Onko tehty jotain muutoksia?

Kyllä jää käyntiin. Aamulla yön yli seistyä lähtee juuri ja juuri käyntiin(joskus ei tarvi sahata ja joskus tarvii startata pidempään ja painaa kaasua,niin käynnistyy) kierrokset vähän yli 1000rpm. n.parinkymmenen sekun. kuluttua

kiekat nousee n.1500rpm josta sitten lämmetessä laskee nafti 1000rpm. - Moottorirempan jälkeinen ilmiö!

- Muutoksia on vain uusi turbo.Kun kone oli auki,niin tietysti uudet laakerit,tiivisteet ja kansihuolto.

Edited by nissan200sx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lainataan topikkia kun itselläni samanlaisia ongelmia.. Konerempan jälkeen (jota ennen auto seissyt vajaa parivuotta tallissa), joka tehtiin viime talven aikana, auto käynnistyy erittäin huonosti.. Saa sahata käyntiin varmaan kymmenkunta sekuntia. Sit ku käynnistyy nii sammuu/meinaa sammua jos vähänkään koskee kaasuun. Kun antaa hetken aikaa käydä tyhjäkäynnillä niin tämän jälkeen auto toimii normaalisti ja koneen lämmettyä lähtee myös hyvin käyntiin. Vain siis tuo ensimmäinen käynnistys kylmällä koneella tuottaa päänvaivaa.. Mistä voisi johtua moinen? Bensapuolen ongelmia kenties?

Lämpötila-anturi? Kannattaa nyt ekana mitata se, halpa tsekkaus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lainataan tätä topiccia kun itsellä kanssa käynnistymisen kanssa ongelmia.

Kylmänä käynnistyy hyvin, mutta kun auto on seissyt hetken aikaa ja on puolilämmin niin joutuu auttamaan käyntiin kaasua painamalla.

Toinen ongelma minkä mikä voisi liittyä samaan hommaan on seuraavan lainen. Kun lähtee ajamaan ja jälleen kun moottori on puolilämmin niin välillä kesken ajon tasakaasulla ajettaessa loppuu veto kokonaan. Kun pysähtyy niin moottori ei sammu vaan kierrokset seilaavat noin 500-1000rpm välillä. tätä kestää ehkä maksimissaan 20s ja sen jälkeen toimii taas normaalisti. Välillä tuo sama homma on ihan muutaman sekunnin pituinen ja huomaa ajossa kun veto loppuu.

Puutuminen ajossa alkoi viime kesänä ja talven jälkeen ongelma oli poissa kuukauden verran kun alkoi taas tällä viikolla.

Talvella tuli putsailtua liittimiä ja luulin sen auttaneen ongelmaan mutta ei vissiin auttanutkaan. Sen huomion tein nyt kun tuli talvella laajakaistamittari asennettua niin kun tätä puutumista tapahtuu niin seos vetää silloin laihalle. Ajossa laajakaistamittarin mukaan päästöt mielestäni ihan normaalit paitsi silloin kuin vikaa esiintyy. Moottorin lämpöanturi on vaihdettu uuteen ja vielä ihan nissanin orkkis anturiin.

Kertokaas nyt mistä voisi alkaa lähtee vikaa ettimään tai jos on ollut samoja ongelmia. Specseistä sen verran että:

-walbro 255 ja 444cc suuttimet

-RB maf

-zuikin lastu

Koodeja en ole vielä koittamut lukea, lukasen ne kun vain kerkiän, aloitetaan jo spekulointi hyvissä ajoin :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jotenkin edelleen kallistuisin sen lämpötila-anturin puoleen, ehkä siellä on jotain häikkää yhdistämisen kanssa. Itsellä joskus vuonna kanto muistaakseni teki vastaavanlaista puutumista kesken matkan ja ropailin liittimiä, niin vika poistui, eikä koskaan palannut. Edelleen sama anturi on paikallaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×