Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
santtu

R33 ongelmia ja kysymyksiä

Recommended Posts

Morjes taas.

Laittelin tossa katsastusta varten takasumaria kiinni ja poikkasin sen sähköantennille tulevan johdon ja otin siitä virran. Nyt sumuvalo toimii. Mutta tuli semmoset ongelmat johdon poikkasun jälkeen että heräte hävisi radiosta ja puhaltimesta. Sekä kello ja puhallin ei toimi ollenkaan. Kokeilin kytkeä johdon takasin. Ei auta asiaa.. Sulakkeet on ehjät. Mistäköhän vika voisi johtua? Ja saako näihin sähkökaavioita jostain? Auto tosiaan on 1995 vm r33 gtst..

Ja sitten toiseen ongelmaan. Nopeusmittari ja kiekkamittari ei toimi. Käytin mittariston kolvattavana kaverilla mutta ei auttanut asiaa. Missä näissä on nopeusmittarin anturi ja kiekkamittari anturi?

Ja kolmas ongelma on hicas.. Katsurin mukaan hicasin sisäpäät on väljät.. Mistäköhän semmoset saa? Sopiiko jonkun perusauton sisäpäät suoraan? Tai löytyykö joltain varsinais-suomesta välyksetöntä hicasia lainaan katsastuksen ajaksi korvausta vastaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tarkastitko myös kontissa akun vierestä sulakkeet?

Jep, kyllä tarkistin. Kaikki ehjiä. Tosiaan melkein kaikista sähkölaitteista hävisi heräte virta kun poikkasin sen antennille tulevan virtajohdon. Olisi pitänyt ryöstää...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yksi vaihtoehto on tietenkin virtalukon pohja, sillä sieltähän tuo herätevirta tulee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sitten toiseen ongelmaan. Nopeusmittari ja kiekkamittari ei toimi. Käytin mittariston kolvattavana kaverilla mutta ei auttanut asiaa. Missä näissä on nopeusmittarin anturi ja kiekkamittari anturi?

Ja kolmas ongelma on hicas.. Katsurin mukaan hicasin sisäpäät on väljät.. Mistäköhän semmoset saa? Sopiiko jonkun perusauton sisäpäät suoraan? Tai löytyykö joltain varsinais-suomesta välyksetöntä hicasia lainaan katsastuksen ajaksi korvausta vastaan?

Taitaa kiekkamittarin signaali tulla eculta ja nopeusmittarin laatikon kyljestä.

Mulla pitäis olla ainakin yksi käyttämätön hicasin sisäpää. Tarkistan vaikka tänään jos muistan. Ei mun mielestä sillon tarvitse koko hicasi-yksikköä vaihtaa... Löytyy kyllä koko hicas-yksikkökin.

Tuskin sinne mitään väljää kannattaa laittaa takaisin kun kerran välyksettömän on laittanut paikalleen...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Taitaa kiekkamittarin signaali tulla eculta ja nopeusmittarin laatikon kyljestä.

Mulla pitäis olla ainakin yksi käyttämätön hicasin sisäpää. Tarkistan vaikka tänään jos muistan. Ei mun mielestä sillon tarvitse koko hicasi-yksikköä vaihtaa... Löytyy kyllä koko hicas-yksikkökin.

Tuskin sinne mitään väljää kannattaa laittaa takaisin kun kerran välyksettömän on laittanut paikalleen...?

Kiekkamittarin päätin kolvata vielä kerran uusiksi ja nyt se toimii mutta näyttää 1000rpm liikaa :D ja löytyykö sulta sitä käyttämätöntä sisäpäätä? Kun ajattelin laittaa tuon hicas eliminator kitin sinne katsastuksen jälkeen. Mutta olisi se tietty hyvä saada hicas välyksettömäksi..

Share this post


Link to post
Share on other sites
löytyykö sulta sitä käyttämätöntä sisäpäätä? Kun ajattelin laittaa tuon hicas eliminator kitin sinne katsastuksen jälkeen. Mutta olisi se tietty hyvä saada hicas välyksettömäksi..
Löytyy 1kpl. Ja hicas yksikkö.

20150508_132233.jpg

20150508_132314.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikä mahtaa olla R33:ssa kun kylmänä toimii hyvin, kylläkin tyhjäkäynnillä laihalla mut ajossa hyvä, ja kun lämpimäks ajaa niin yhtäkkii vetää vaan 5 pytylle tai tuntuu vetävän kun röpöttää ja on helvetin laiska. Tulpat vaihettu ja maffi tuntuu toimivan, eikä alipaineletkuissa mitään vuotoja havaittu pienellä kokeilulla ainakaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Puristuksia mitattu?

Ei ole kyllä, mut vedot tallella kun kone ei vielä täysin lämmin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täältä lähtis äkkiä ääni puolalle = lämpiää, lakkaa toimimasta, Multa löytyis spec 1 puolia 12 kappaletta, tervetuloa sipooseen kokeilemaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Täältä lähtis äkkiä ääni puolalle = lämpiää' date=' lakkaa toimimasta, Multa löytyis spec 1 puolia 12 kappaletta, tervetuloa sipooseen kokeilemaan.[/quote']

Löytyy kyl iteltäki vakiopuolat, harmi vaa jos niistä kun ei hirveen vanhat ole noi nykyset yellow jacketit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Löytyy kyl iteltäki vakiopuolat, harmi vaa jos niistä kun ei hirveen vanhat ole noi nykyset yellow jacketit.

Itellä nuo yellow jacketit rupes lämmetessään pätkimään reippaasti. VAG puolat tuli tilalle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×