Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Abdu

Mistä RPS kytkin SR:ään?

Recommended Posts

Eli kuka myy UUSIA rps massalevyjä/koko pakettia sr20detin perään?

Edited by Abdu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla käytetty edullisesti. Levy exedyn valmistama eli ns. Vakio joita löytyy vaikka motonetistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miksi pitää olla nimenomaan RPS? Omat kokemukset RPS:n massasta että 15tkm ajon jälkeen levy loppu ja asetelma kulunut niin että tarvitsi koneistaa uudestaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ainakin hyviä kokemuksia RPS:n kytkimestä. En ois muuten vaihtamassa, mut toi poljinvoima on aika raju. Vanhalla ajettu n.20tkm ja yli puolet levyä jälellä. Mitäs kytkimiä sulla on ollu Petu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mulla ainakin hyviä kokemuksia RPS:n kytkimestä. En ois muuten vaihtamassa, mut toi poljinvoima on aika raju. Vanhalla ajettu n.20tkm ja yli puolet levyä jälellä.

Mä en nyt tuota kestoa sanoisi mitenkään hyväksi. 40-50tkm ja levy täysin loppu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mulla ainakin hyviä kokemuksia RPS:n kytkimestä. En ois muuten vaihtamassa, mut toi poljinvoima on aika raju. Vanhalla ajettu n.20tkm ja yli puolet levyä jälellä. Mitäs kytkimiä sulla on ollu Petu?

RPS Max Clutch Street massalevyllä oli se mikä kesti sen 15tkm, järkyttävän jäykkä ja huono kestoltaan. Sen jälkeen oli ACT Xtreme 6-lapainen sintteri, huomattavasti mukavamman tuntuinen, levyn kesto ei tuossakaan mikään huippu tosin ollut mutta asetelma oli ok ja selvisi levyn vaihdolla, tosin pintaa olisi ollut vielä mutta vaihdoin varmuudeksi. Nykyisin kaksilevyinen A'pexi/Exedy käytössä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No toi levyn kuluneisuus oli arvio kun en oo uutta tollasta nähny. Ja toi kilsamäärä oli semmonen minimissään arvio, kun ei toi auto oo mulla uudesta asti ollu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä lähtisin kyllä (ja aikoinaan lähdinkin) act extreme massaan. Ei ole niin jäykkä kuin rps, vaan kohtalaisen järkevä käytöltään. Tottakai jäykempi kuin vakio, sehän on selvä - ei tälläkään hirveän pitkiä liikennevaloja viitsi kytkintä painaa. Kokeilin helixiä sintterinä, rps:ää ja jotain kolmatta mitä en enää muista. Selvästi mukavin kaikista näistä. Sintteriin en enää lähtis, kamala, vaikka mitä kuka väittäis.

Act ollu alla nyt x vuotta ja varmasti 30-40tkm eikä vielä ole luistellut. En toki ole kurkannut paljonko levyä on jäljellä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ollut molempia sekä act että rps massakytkimiä bpu säksissä eikä mitään valittamista. En huomannut kumpaakaan erityisen jäykäksi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sulla on varmaan ollu sitä uudempaa erää joka ei oo poljinvoimaltaan ollenkaan paha..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×