Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Pasi

Coiloverien huolto

Recommended Posts

Tehdäänpä topicki, että tietoa leviäisi muillekin.

Olisi yksi sarja Tein Flexejä, jotka kaipaa huoltoa. Printsportti näitä huoltaa, mutta hinta oli mielestäni kova (100-170e/kpl) perushuollolle, ei tiedä ennenkuin avaavat. Voi maksaa extraakin. Noilla rahoilla alkaa saada jo uuttakin vastaavaa sarjaa. Onko porukalla tiedossa muita ammattimaisia paikkoja näiden huollolle? Lähinnä pääkaupunkiseutu hakusessa, mutta voidaan kauemmaksikin toki lähettää. Tähän voisi listata firmoja ja mitä merkkejä huoltavat.

Kysyin M-PRO RACING / AST Suomi (Klaukkala), mutta he huoltavat vain edustamiaan merkkejä: AST, Moton ja MCS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topi Service on yks. En tiedä mitä huoltaa tai mitä maksaa mutta osaa asiansa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

käsiä levittivät:

rallyrace kerava

rallysystems kellokoski

firma mikä oli koeistanut mamasanin bc:t heiän raportissaan, ei kerkeä nyt kaivaa firman nimeä, voi lukee sieltä topicista

m-pro/ast

öö, muutama muu pk seudulta ja pari maa kunnista, kaikki levittivät käsiään, printsport on ainoa joka huoltaa.

Itellä tein super street, uusi setti +1100e, jos siihen laskee 4 iskarille huollon á 150e niin jää se aika kauas tosta alkuperäisestä, plus jos edfc on jo hankittu se ei käy muihin..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kirjoitinkin vastaavasta setistä, en samasta. Muilta merkeiltä siis saa huokeammalta aikalailla samaa. Mitä EDFC:hen tulee siihenkin ollaan puuhaamassa adapteria, joten kävisi muihinkin merkkeihin. Mainio vekotin muuten.

Nokottelin hintaa, koska arviohaarukka oli noin suuri ja voi vielä nousta jos onkin jotain muuta vakavampaa pulmaa. Ymmärrän, että näkemättä on paha arvioida, mutta myös asiakkaan näkökulmasta on huimaa ettei oikeasti tiedä mihin hinta voi nousta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämmönen voisi olla oma ehdotukseni, purkaa ja putsaa ne iskarit irralleen. Lähetä sinne ja laita lappu messiin missä lukee että purkamisen jälkeen hinta-arvio, tai jotain vastaavaa, ei kai ne siitä pelkästä purusta montaa kymppiä ota..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuosta AST-suspensionista, eli ilmeisesti nykyisellään M-PRO:sta vihje: Jos omistat jonkin Aragostan aikoinaan valmistaman alustasarjan (esim. st.Boeso), niin huollattaminen tuolla pitäisi onnistua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä, ja moni muukin, kunnes mainitsee sanan twintube.. Haluaisin tietää jos jollain olisi omakohtainen kokemus..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerrotaanko sieltä/mistään mitää syytä mikseivät koske tiettyihin merkkeihin?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kerrotaanko sieltä/mistään mitää syytä mikseivät koske tiettyihin merkkeihin?

Eivät ole perustelleet mistään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kysyitkö Teiskoselta? On virallinen Teinin jakelija, ettei tarvi kilpailijoiden puolelta kysyä.

Johtuuko kaasun täyttämisen ongelma venttiilin puutteesta? Sellaisen saa hitsattua runkoon. Voi olla että silti on ongelma twintuben kanssa?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kysyitkö Teiskoselta? On virallinen Teinin jakelija, ettei tarvi kilpailijoiden puolelta kysyä.

Johtuuko kaasun täyttämisen ongelma venttiilin puutteesta? Sellaisen saa hitsattua runkoon. Voi olla että silti on ongelma twintuben kanssa?

+1

Tarkennetaan sen verran että hän on nimenomaan Tein:n Motorsport diileri. Siellä olen käyttänyt omia vaimentajia pariin otteeseen ja perushuolto on ollut asiallisen hintainen, vaikka olisi tarvinnut jotain tiivisteitä tms. vähän uusiakkin. Kyseessä tosin Monotubet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on KBEE:n halppis coilit. Niissä ruvennut yläpään stefa vuotamaan. Purin ne atomeiksi, eikä ole mitää rakettitiedettä. Alapäässä ilmamäntä ja ylhäällä öljyt. Lähinnä mietityttää, että paljonko öljyä pitää laittaa? Onko kellää hajua, että tuleeko piripintaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mulla on KBEE:n halppis coilit. Niissä ruvennut yläpään stefa vuotamaan. Purin ne atomeiksi, eikä ole mitää rakettitiedettä. Alapäässä ilmamäntä ja ylhäällä öljyt. Lähinnä mietityttää, että paljonko öljyä pitää laittaa? Onko kellää hajua, että tuleeko piripintaan..

oliko minkälainen stefa? mistä hommasit uuden? mulla vaikeuksia löytää toyosporttien takatolppiin stefa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huomenna vasta käyn kyselemässä. Ajattelin aloittaa metsästyksen paikallisista laakeriliikkeistä. Voin laittaa kuvan myöhemmin millaisista kyse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×