Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Janppa88

P11 gt ja pari mystistä muuttujaa

Recommended Posts

Terveppä terve; Pihalle tuli hommailtua tommonen vähän massasta erottuvammin maalailtu GT primera *kuvaa tulossa kunhan ehtii pestä ja fiksata* Ja ja siinä nyt muutama semmonen pieni vianpoikanen kummittelee;

Ensinnäkin Käsijarru/jarruvalo palaa mittarissa kokoajan *jarrut jumissa? onko näissä tunnistimia?* Saako näistä -97 vikakoodeja ulos? ***korjattu, anturin piuha irronnut/hapettunut liitin

Ja toisekseen ajossa kuuluu 50-60 ja 100 --> nopeuksissa semmonen jumputus, koitan siitä vielä videoo saada, mutta se on semmonen tasanen "Tump tump tump tump" Noissa tietyissä nopeuksissa, ja vauhdin noustessa sataan ääni on semmosta vähän vinkuvaa samalla; Itsellä pieni kutina että vetari/laakeri? Mutta ei viittis turhaa pajalle viedä ennenkun tietää mitä lähtee tutkimaan ja mistä. Ja tosisaan ääni kuuluu veto päällä ja veto poissa, sekä kytkin pohjassa.

Auto tuli mulle iisalmen suunnalta ja on ollut millon missäkin *mitä historiatietoja kattelin* mutta jos joku tunnistaa entisekseen jcf-495 niin huudelkaas mitä tolle on vuosien varrella tehty.

Edited by Janppa88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensinnäkin Käsijarru/jarruvalo palaa mittarissa kokoajan *jarrut jumissa? onko näissä tunnistimia?* Saako näistä -97 vikakoodeja ulos?

Kato nyt ekana, onko jarrunestettä riittävästi pääsylinterin säiliössä. Tuo valo palaa, jos nestettä on liian vähän.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itsellä säksässä oli taipunut se kytkin sieltä käsijarrukahvan juuresta, Kato se, ota vaikka piuha irti niin pitäisi sammua

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo sen kävin, on jälkikäteen maalattu, 4 eri sävyä tuntus värissä olevan, turkoosi, kultanen, vaaleensininen ja punertavaa sävyä. se valo palo sen takia että oli jarrunestesäiliöstä anturin johto irti, :) Enään tuo jumputus vika.

SRi:nä ne sitä kauppas mutta runkonumero täsmää GT:seen, ja varusteet, moottori on 110kw SR20DE yms :) Taakke joutuu levyt ja palat vaihtaan mut ei ton juminan lisäks oo mitään kummallista. Halvallakin sain sen ostettua.

Edited by Janppa88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saman tarkistin minäkin FASTilla, aito GT se on.

Saiko viimeisimmästä pyyntihinnasta vielä alennusta, ei se kyllä semmoisenaankaan kilometreihinsä nähden enää kallis ollut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

renkaissa runkovika voi tehdä tommosen äänen. Toinen kannattaa katsoa ettei se värinän vaimennuskumi ole vetarissa irti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saman tarkistin minäkin FASTilla, aito GT se on.

Saiko viimeisimmästä pyyntihinnasta vielä alennusta, ei se kyllä semmoisenaankaan kilometreihinsä nähden enää kallis ollut.

Lopullinen kauppahinta oli 900eur käteisellä kaksilla renkailla. Leimaa ensi keväälle, ja yleiskunto siisti ja ruosteeton ajokm 258 025 kotipihaan ajettuna. Hintaansa nähden Löytö kun noista 300k ajetuista pyydetään 1500++ ja tässä ei ole oikeestaan muutakuin pikkunäprää "vikana" eli kulutusosien vaihtoa lähinnä. Tänään vaihtelin tulpat ja ilmansuodattimen sekä öljyt laitteeseen.

, Vielä pitäisi vain alumiimit hommata talvipyörille niin olis nätti, orggis GT:n 15" alut olis varmaan komiat. :) ja ehkä toi madallussarja vaihtaa vakio alustaan. ei oo ihan mun makunen toi sarja, mut ei se ihan pahakaan ole.

renkaissa runkovika voi tehdä tommosen äänen. Toinen kannattaa katsoa ettei se värinän vaimennuskumi ole vetarissa irti.

huomenna menee nosturille, ilmottelen tänne josko vikaa löytyy niin tiedetään jatkossa jos jollekkin ilmenee.

Edited by Janppa88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nonniin, vastataas nyt tähän :) Sieltä löyty välystä oikean puolen vetarista... eli metsästys alkakoon että mistä löytää sisemmän murroksen, koska ulompi ei naputa niin ei kai se vika siinä silloin ole. Ja toinen takajarrusatula vuotaa hivenen, mietin että vaihtaako koko paskan vai pelkän männän siihen tiivisteineen.

Jollakulla tätä lukevalla jos on tarjota jompaa kumpaa ehjää purkuosaa niin heittäkää Hep yyvellä, teen vielä erikseen osto ilmon.

Edited by Janppa88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitenkäs tuota kun vaihtaa etupyörän laakereita niin joutuuko vaihtaan abs anturit samalla, vai mahtuuko prässäämään niitä hajottamatta irti? Kattelin vaan et anturit maksaa hunajaa, yli 100eur kpl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oookke, anturin piuhat varmaan joutuu konehouneest irrotteleen et saa prässiin noi navat. :) Laitoin tilaukseen briteistä rosteri sarjaa, niin onko porukalla mitään hajua et onko jotain esim "motonet" vaimenninta jonka taakse viittis pistää ilman ettei pää hajoo matka ajossa :D

tarkotuksena olis vähän cat back tyylinen ratkasu rakennella

Edited by Janppa88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaikka Simonsin vaimentimilla saa aikaiseksi ihan hyviä pudjetti ratkaisuja.. joku väliresonaattori/vaimennin + takavaimennin = ei leviä pää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D aika hervottoman kokonen toi kiinanrööri vaikka ilmotuksesa sanottiin että passaa vakio kattiin, paketissa luki oikeen nätisti jp performance, ja firma näyttäs olevan briteistä.. anyway, meinasin rakennella sen cat-back putken alkuperäsiä muotoja kunnioittaen, mutta iski tenkkapoo että minkälainen välipönttö sinne pitäis laittaa että sais ne kaikista korkeimmat ja räikeimmät äänet pois sieltä, toki budjettuputkella ei varmasti saa niin tasasta murinaa kun etsin... ideana olis pitää se putken koko samana mitä tuo rosteriputki/pakosarja on, eli kaiketi 2½" *en kerenny vielä mittaan tota rosteriosaa* tässä vielä esimakua siitä uudesta rööristä:

http://aijaa.com/mtheCY <-- tosi siistit saumat on, ja muutenkin fiksusti tehty putki, suht paksua rosteria, ei kevyimmästä päästä mutta ei ainakaan pitäs rämistä kovin herkästi. Simonssin pönttöjä pitäny vahvimpana taakse laitettavaks, noi motonetin "rosteri" pöntöt on niin ohkasta materiaalia että varmasti kumisee kuin peltitynnyri subikotelona :D

http://aijaa.com/DAQOyp <-- siinä viimesintä projektia, oikean puolen vetarin vaihto.

Edited by Janppa88

Share this post


Link to post
Share on other sites

=) sitten. mistäs tämmöseen gt:hen löytää pakosarjan pultit? :D ja saako noita jotenkin avattua ilman että katkee lohkoon?

muokataan senverran et jos jollakin on kohtuu hintaan tietotaitoo keski-suomen läheisyydessä irrotukseen passelit kamat niin huudelkaa hep.

ja senverran muoksia vielä että auttaako mitään jos koneen laulattaa lämpöseks ennenku rupee availeen?

EDIT:

Ja vastaan itselleni :D Ebaysta tuli tilattua 20e toimitettuna ovelle pakosarjan pinnapultit ja mutterit.

Edited by Janppa88

Share this post


Link to post
Share on other sites

=) Juttelen taas itseni kanssa; päädyin tilaamaan Ebayn kautta saksasta FOX merkkisen catback putkiston, katsotaan onko mistään kotosin. Ainakin youtuben videioista löyty pari pätkää eikä kuulostanut hullummalta. Kallishan toi putki on mut ei kai sitä hyvää halvalla saa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, satuin bongaa tän ihan vahingossa ja täällä siis auton nykyinen omistaja 😁 en tiedä tuletteko koskaan näkemään tätä mutta olis kiva kuulla että mitä kaikkea teit Primeralle omistukses aikana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×