Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Mikco

s14 Sammui ajosta

Recommended Posts

Maadoituspisteet tsekattu, kipinän todettu tulevan ja bensaa saa. Tulpat vaihdettu. Kastelee ne kuitenkin aina startatessa. Akku oli yön irti. Kaikki sähkölaitteet toimivat. Silloin tällöin on auton saanut lupaamaan ottamalla bensapumpun sulaketta pois käynnistettäessä (?). Sulakkeet katsottu kuskin jalkatilasta sekä konehuoneesta. Kaikki liitokset vaikuttaisi olevan kiinni ja ehjiä. Ja tosiaan kipinä tulee jokaiseen sylinteriin, mutta kastelee silti tulpat.

Edited by Mikco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pahimmassa tapauksessa oikari maffin piuhoissa on voinut tehdä damagea ECUun :(

Itse kurkkaisin ihan ekaksi consultilla maffin signaalin ym. että näyttää järkeviä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viasta selvitty säikähdyksellä.

Edited by Mikco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uusi kysymys. Auto sammuu silloin tällöin kun ykkösellä kiihdyttää reippaammin.

Kaasuläppä on vaihdettu almeran 60mm ja vesireiät tulpattu. Kylmärikastusjärjestelmä on niin ikään poissa käytöstä. Tyhjäkäyntimoottorin ja ahtoputken välinen letku on tulpattu kun luulin että kiinan imusarjassa on erilainen rakenne. Autossa olikin vain imuvuoto.

Epäilisin että johtuu tuosta tulppaamisesta. Osaako joku nyt esittää sen mutua varmemmaksi. On meinaan tällä hetkellä toinen pää erityisen hankalassa paikassa melkein imusarjan alla. Ennemmin ei ole tuollaista ongelmaa esiintynyt. En täysin ymmärrä tuon "huohotuksen" merkitystä. Miksei tyhjäkäyntiasetuksella oleva läppä riitä ilmansaanniksi? Luulisi auton sammuvan nyt tyhjäkäynnilläkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siis sammuu miten? Reippaassa vedossa 5000rpm taulussa ja auto sammuu? :D Vai reippaan kiihdytyksen jälkeiseen kytkimen pohjaanpainallukseen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uusi kysymys. Auto sammuu silloin tällöin kun ykkösellä kiihdyttää reippaammin.

Kaasuläppä on vaihdettu almeran 60mm ja vesireiät tulpattu. Kylmärikastusjärjestelmä on niin ikään poissa käytöstä. Tyhjäkäyntimoottorin ja ahtoputken välinen letku on tulpattu kun luulin että kiinan imusarjassa on erilainen rakenne. Autossa olikin vain imuvuoto.

Epäilisin että johtuu tuosta tulppaamisesta. Osaako joku nyt esittää sen mutua varmemmaksi. On meinaan tällä hetkellä toinen pää erityisen hankalassa paikassa melkein imusarjan alla. Ennemmin ei ole tuollaista ongelmaa esiintynyt. En täysin ymmärrä tuon "huohotuksen" merkitystä. Miksei tyhjäkäyntiasetuksella oleva läppä riitä ilmansaanniksi? Luulisi auton sammuvan nyt tyhjäkäynnilläkin.

Kyllähän se nyt taitaa olla niin että johtuu melko varmasti tuosta että olet sen tyhjäkäyntimoottorin disabloinut. Läpän rakoselleen jättäminen kyllä pitää sen tyhjäkäynnillä, mutta tyhjäkäyntiventtiili tekee muutakin kun on vain reikä imusarjassa, muutenhan siinä olisi vain reikä imusarjassa, eikö? ;) venttiili säätelee ilmamäärää tarpeen mukaan, jota vaijeritoiminen kaasuläppä ei tee, sähköläppävehkeissä ei välttämättä enää ole erillistä tyhjäkäyntiventtiliä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okei, ite kans olin tämän kannalla. Liian monta muuttujaa vaan kun letkuja piti katkoa/muuttaa/jatkaa eri koolla ja liittimet oli pyörivät kartiotekeleet ja tuo imusarjan laipan vuoto aiheutti vielä edellä mainittuja toimia.

Juu kaasu pohjas esim 5000 ja kytkin pohjaan niin sammuu varmasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×