Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
TurboPower

Z31 TurboPower projekti

Recommended Posts

Laitetaanpas tänne vähän projektikertomusta talven ajankuluksi ja mitä autolle on tehty ajansaatossa ja missä tällä hetkellä mennään.

Ei pysynyt tämäkään auto vakiona vaikka silloin auton ostettuani niin kuvittelin. :D

Yritän laitella kuvat oikeassa järjestyksessä mitä autolle on tehty. Eli ensimmäiset 2 kuvaa on kun auto on juuri hankittu, ensimmäiset muutokset olivatkin sitten heti vanteet ja putkisto, jarrutkin päivitettiin samalla z32tt satuloilla ja levyillä. Viimeisessä kuvassa zeta nykyisessä ulkomuodossaan poislukien tietenkin nordic run teippaukset.

Mutta nyt niitä kuvia koska kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa vai miten se meni. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juuri ennen tuota 2011 nordic runia päivitettiin sitten jarrut joka nurkkaan, eteen tuli Baer Racingin 330mm laikat Ferodon paloilla ja taakse 300mm laikat PBR:n kevlar paloilla. Samalla tuli laitettua Motulin RBF 600 racing nesteet. Jarrujen jäähtymistä yritettiin parantaa myös vetämälla puskurilta putket pyöränkoteloihin (auttoiko se mitään, ei tietoa). Jarruasiat alkoivat jo olemaan sillä mallilla että oli aika keskittyä muihin asioihin kun nyt auto alkoi pysähtymään jo halutulla tavalla.Moottorin ilmansaantia yritettiin parantaa lisäämälla lämpökilpi syylärin ja ilmansuodattimen väliin koska 2009 nyrrellä käynti osoitti että pidemmissä vedoissa alkoi zeta puutumaan juuri sen takia että suodatin imeskeli lämmintä ilmaa syylärin takana.Sisustan roikkuva kattoverhoilukin uusittiin kabiinin viihtyisyyden vuoksi. :DNäillä eväin lähdettiin ringille 2011 ja kierrosajaksi saatiin 9min 28s.

CIMG1498.JPG

CIMG1495.JPG

CIMG1488.JPG

CIMG1491.JPG

CIMG1501.JPG

CIMG1487.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto kun alkoi olemaan siinä mallissa että se pysähtyy ja menee mutkiinkin ja jopa tulee ulos niistä oli aika keskittyä johonkin muuhun, eli voimaan.Josta päästäänkin tähän hetkeen, vanha vakio vg30et sai väistyä ja tehdä tilaa uudelle, johon lisätään ripaus asennetta. :)Joten auto lähti Hellström Racingille jossa muutokset suoritetaan koska oma kylmä autotalli ei houkuttele tähän vuodenaikaan ruuvailuun.

04022014557.jpg

03022014549.jpg

04022014559.jpg

04022014560.jpg

28012014543.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun kaikki oli sovitettu oli vuorossa muutamien osien siirtäminen uuteen moottoriin, muutamilla lisäyksillä höystettynä. :)

04022014563.jpg

07022014566.jpg

07022014568.jpg

07022014569.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moro! Meidän porukoilla on kaks tuommosta -87 turboa. Kimmo haluais toiseen voimaa lisää. Minkälaista ahdinta tuonne mahtuu? Suuttimet tietenkin, z powerlastu, välijäähdytin, mutta askarruttaa paljonko tuonne uskaltaa panna ahtoja vakio-osille. Kytkin tietenkin tulee vahvempi automaattisesti ja bensapumppu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helpointa on varmasti laittaa tuonne t3/4 ahdin, ja noilla vireillä ei tarvi vielä vakio osien kestävyyksiä miettiä jos kone muuten vaan on kunnossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

askarruttaa paljonko tuonne uskaltaa panna ahtoja vakio-osille..
240TKm ajettu avaamaton kone, on vieläkin ehjä, 1,8bar helposti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×