Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
juzzi

RB26 toimiva sytkäpuoli e85?

Recommended Posts

Onko porukalla kokemuksia minkälainen paketti toimii hyvin?

tarkoitus ajaa vajaalla 2bar viinan kanssa jolloin toivottavasti jotain 800hv, pelaako vakio puolat esim HKS Twin peakin kanssa kuinka pitkälle?

Vai kannattaako suoraan siirtyä johonkin vag puoliin tai vastaavaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo itsellä kans kiinnostais että mistä sytkä osista jätkillä on kokemuksia e85 kanssa. Itellä tällä hetkellä rakenteilla e85 käyttöön rb26 ja zuikkiksen vag sytkä on tällä hetkellä ja teho tavote olis toi 700 - 800 mut menee lähemmäs kevättä ennen kun pääsee kokeilemaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on noi vag puolat, komeesti ainakin pelasi viime kesän E85:lla, ahtimina 2860-5:set ja loppukesästä irtosi 592hv/613Nm tatechin penkissä, ahtoja noin 1,7 baaria, eikä ainakaan mitään merkkejä antanut sytkän loppumisesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mulla on noi vag puolat, komeesti ainakin pelasi viime kesän E85:lla, ahtimina 2860-5:set ja loppukesästä irtosi 592hv/613Nm tatechin penkissä, ahtoja noin 1,7 baaria, eikä ainakaan mitään merkkejä antanut sytkän loppumisesta.

Millaset tulpat sulla on käytössä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

VAG/Bosch motorsport puolat vaan. Rasselta löytyy tollasia valmiita sovite levyjä mihin noi saa näppärästi kiinni jos haluaa...

_smaller.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko porukat vaihtanut miten paljon noita E85/rb26? Alkanut kiinnostamaan jos saisi tuon tuolla heräämään aikaisemmin + tietysti vähän potkua lisää.. Onko ollut mitään ongelmia? (Riittääkö muuten: tankissa walbro, välitankki ja 2 walbroa siitä koneelle uusilla linjoilla, vakio puolat, nyt 1,2Bar / 550hp). Uudet suuttimet tuo nyt kuitenkin vaatii..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt kokeiltu 1.4 barin asti riittää ainakin vakio sytkäkamat viinalla. Katsotaan pääsiäisen jälkeen milloin loppuu kesken, vielä ei tosin ole edes kärkiväliä pienennetty bensa ajoista. Ja moottori ohjauksena hks joka toimii vakion rinnalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt on vakio kamat ponnistettu 1.8 bar asti viinalla ilman ongelmia eli yli 700hv ne ainakin riittää viinallakin. Eli turha lähteä koskemaan tehtaan insinöörin suunnittelemiin tuotoksiin jos kerran toimii.

Edit. Nyt kokeiltu 2.2 Bar asti riittää kipinä täysin vakio sytkäkamoilla. Menokin on ihan raikasta.

Edited by juzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eilen tuli testattua että etanolilla, vag-puolilla ja NGK:n BKR8EIX tulpilla vakio kärkivälillä pääsee tonne reiluu 800 hv asti. Sitte kun säädettii kärkiväliä pienemmäksi ni irtosi 870 hv, jolloin pro52 rupes piiputtamaa, eli noilla vag-puolilla ainekin pärjää kohtalaisen pitkälle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johan alkaa olemaa pojilla kovat laitteet! Olisko mitää speksejä/käyriä näyttää? Rispektiä täältä suunnalta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

käyriä ei ole kerinny vielä skannaamaan, ehkä ensviikon alussa.

Kone on ihan "perus" RB26 takokamoilla. Puristukset on 9,0 ja tietty pien ripaus betonia lohkossa pitää paikat suorina :)

Kannessa on Supertechin ylikokovenat ja tuplajouset yms. Kanavien muokkaus on omaa kädenjälkeä.

KKD:n pakosarja kahella 45mm hukkaportilla. Turbo on Holsetin Pro52. Downpipe omaa kädenjälkeä 4" ja loppuputki omatekemä 3,5".

Imupuolella vakio läppärungot ja Greddy kopio plennumi.

Kytkin on Exedyn Hyper Triple.

Lootassa on OS:n hilppeet ja billetti keskipala.

Bensapuolella on pääpumppuina kaks bosch 044:sta ja suuttimina EV14 1200cc (5 bar bensanpaineilla)

Muutoksiahan on vielä varmaan aika paljo, mutta tossa noi tärkeimmät kai lyhykäisyydessää :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
käyriä ei ole kerinny vielä skannaamaan, ehkä ensviikon alussa.

Kone on ihan "perus" RB26 takokamoilla. Puristukset on 9,0 ja tietty pien ripaus betonia lohkossa pitää paikat suorina :)

Kannessa on Supertechin ylikokovenat ja tuplajouset yms. Kanavien muokkaus on omaa kädenjälkeä.

KKD:n pakosarja kahella 45mm hukkaportilla. Turbo on Holsetin Pro52. Downpipe omaa kädenjälkeä 4" ja loppuputki omatekemä 3,5".

Imupuolella vakio läppärungot ja Greddy kopio plennumi.

Kytkin on Exedyn Hyper Triple.

Lootassa on OS:n hilppeet ja billetti keskipala.

Bensapuolella on pääpumppuina kaks bosch 044:sta ja suuttimina EV14 1200cc (5 bar bensanpaineilla)

Muutoksiahan on vielä varmaan aika paljo, mutta tossa noi tärkeimmät kai lyhykäisyydessää :)

Onko miten paksu kansinahka? Sulla vissiin 9.0:1 puristeiset männät? Hyvin vissiin ilmeisesti riittänyt nuo 1200cc suuttimet vajaaseen 900heppaan kun etanolilla irronnut..

Asiasta aivan toiseen, mihin asti RB26 vakio nokat piisaa ennenkuin alkavat olee rajoittava tekijä tehoja nostettaessa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomein 1,5mm paksu tiiviste. Koneesta on plaanattu jo ilmesesti sen verran monta kertaa tasoa, että männät ois tullu liian lähelle kantta jos ois laittanu 1,1mm paksun tiivisteen ja sellanen on nyt sitte ylimääräsenä hyllyssä ku kerkesin jo tilata :)

Joo CP:n 9,0:1 puristeiset männät.

En oo logista kattonu vielä mikä on ollu suuttimien maksimi DC, mutta kyllä noi varmaan jo aika tapissaa on.

Tohon vakio nokka asiaa en osaa sanoa kun sellasia ei tossa omassa autossa oo ikinä ollu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asiasta aivan toiseen, mihin asti RB26 vakio nokat piisaa ennenkuin alkavat olee rajoittava tekijä tehoja nostettaessa?

760hv on tänään jarrutettu vakionokilla juzzi varmaan kertoo lisempää kun ehtii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

j

Joo eilen mitattiin dynodynamicsin 4wd penkissä 760hv ja 830nm 2.2 Bar. Nokat laittaa hanttiin, varmaan toisilla nokilla tulis Se +100hv lisää. Tosin nyt on erittäin siististi toimiva paketti joka käy tyhjää tasaisesti alle 1000rpm ja vaihteisto on jo nyt limitillä niin varmaan joutuu miettimään mitä ostaa seuraavaksi

Paketti pää piirteittäin:

-Hks-männät

-Hks veivit

-vakionokat

-Hks-kansipahvi

-Vakio sytkä

-kiinaplenumi

-2000cc ev14

-2x044

-Holset pro52

Alkaa vetää ennen 4000 ja vetoa riittää rajarille yli 8000.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joo eilen mitattiin dynodynamicsin 4wd penkissä 760hv ja 830nm 2.2 Bar. Nokat laittaa hanttiin, varmaan toisilla nokilla tulis Se +100hv lisää. Tosin nyt on erittäin siististi toimiva paketti joka käy tyhjää tasaisesti alle 1000rpm ja vaihteisto on jo nyt limitillä niin varmaan joutuu miettimään mitä ostaa seuraavaksi

Paketti pää piirteittäin:

-Hks-männät

-Hks veivit

-vakionokat

-Hks-kansipahvi

-Vakio sytkä

-kiinaplenumi

-2000cc ev14

-2x044

-Holset pro52

Alkaa vetää ennen 4000 ja vetoa riittää rajarille yli 8000.

millä kierroksilla täydet ahdot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennen 4000 alkaa spoolaa ja 4500 jälkeen aukee portti pikku vaihteilla 5000rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ennen 4000 alkaa spoolaa ja 4500 jälkeen aukee portti pikku vaihteilla 5000rpm

Itellä tulossa HX50 ahdin RB26, niin siks vähän kiinnostaa millasia voimia täällä on saatu sekä miten ahtimet on heräilly.

Onko mikä pakosarja ja hukkis sulla? Itse haluisin sellasen setupin et sais mahollisimman aikasin vaan ahtimen heräämään ja keräämään täydet paineet. Kaikkihan vaikuttaa lopulta kaikkeen, sen tiedän jo kyllä, setupit on hyvin yksilökohtaisia.

Pakosarja ja hukkiksen lähöt varmaan vaikuttaa eniten? Sekä säädettävillä nokkapyörillä pääsee vähän passailee?

Viisaammat kertokoot..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Säädettävillä nokkapyörillä saa lähes tonnin alempaa heräämään,kun tietää mitä tekee.Pakosarjan putkien halkaisija vaikuttaa heräämiseen,muotoilu ym..

Ilokaasu paukku 2000rpm kohdille ni laakista hereillä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko tuohon nokkien säätämiseen mitään nyrkkisääntöä, jolla voisi kokeilla? Mulla on vakio RB26, jossa Garrett GT2860R-9 ahtimet ja käyrä 1.3bar ahdoilla tämän näköinen. Mun mielestä se voisi heräillä vähän aiemminkin, eli voisiko siihen nokkia säätämällä vaikuttaa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hienot käyrät! pakko sanoa vaikkei haluais mutta on tuo 52 aika hemmetin suorituskykyinen möhkäle. tai syy miksei haluais on sen fyysinen massiivisuus, järjettömän kookas paketti ja rumakin vielä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×