Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
joopajoo111

Skyline R34 GT projekti + kilvitys

Recommended Posts

Mä olen enimmäkseen tyytynyt seuraamaan mitä topickissa tapahtuu, mutta nyt pitää kommentoida, että laita ihmeessä sinne vapariin suhinaa ja vihellystä ilman sitä kulkua. Mä ainakin ihan oikeasti haluan nähdä tuollaisen auton, koska en ole moiseen törmännyt kuin internetissä.

eikös helpommalla selviä kun siirtelet muistitikulle kaikkia turboautojen ääniä, kiihdytysauton ääniä jne, sitten vedät kaiutin johdot pohjasta läpi ja jotkut kaiuttimet auton alle huutamaan. vois olla komeen kuulosta kun livut torin läpi ja kuuluu jotkut ken blockin gymghana äänet autosta:D

kyllä mä taas epäilen jonkun asteen trollia tässä, muutama klubilainen nauraa partaansa joopajoo nimimerkin takana, tai sit joopajoo on btcf:ltä tuttu TareJR joka on siirtynyt bemareista nissaneihin. siinä yksi monista topikeista: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=257448&highlight=kolinaa+muuta mukavaa iltalukemista.. paras oli moottorinvaihtotopik mutta se on poistettu ilmeisesti kun ei löytynyt enää, ilmeisesti tappanut nauruun liikaa immeisiä;D

eikös helpommalla selviä kun siirtelet muistitikulle kaikkia turboautojen ääniä, kiihdytysauton ääniä jne, sitten vedät kaiutin johdot pohjasta läpi ja jotkut kaiuttimet auton alle huutamaan. vois olla komeen kuulosta kun livut torin läpi ja kuuluu jotkut ken blockin gymghana äänet autosta:D

kyllä mä taas epäilen jonkun asteen trollia tässä, muutama klubilainen nauraa partaansa joopajoo nimimerkin takana, tai sit joopajoo on btcf:ltä tuttu TareJR joka on siirtynyt bemareista nissaneihin.

Eiköhän ne tehnyt tota Pimp my ridesissa monta vuotta sitten:D

Tän vois kohta siirtää jo tonne "hymyä peliin"- topikkiin luettavaksi ;D Luin tästä pari sivua, josko olis jotain mielenkiintosta ja ajankohtaista löytynyt kilvittämisestä / projektista. Tai oikeestaan pelkästään kilvittämisestä, koska PROJEKTItopikki ei ole projektitopikki ilman KUVIA. Osaan mä lukee muutakin kun Aku Ankkaa ja keskustelua asioista on toki luonnollista käydä kirjaimin, mutta musta projektitopikista on tarkoitus selvitä jotain muutakin kun että "mulla on skyline", jolloin ne kuvat työn alla olevista ongelmista ja ratkaisuista olis vähän niinkun se homman idea.

Tän vois kohta siirtää jo tonne "hymyä peliin"- topikkiin luettavaksi ;D Luin tästä pari sivua, josko olis jotain mielenkiintosta ja ajankohtaista löytynyt kilvittämisestä / projektista. Tai oikeestaan pelkästään kilvittämisestä, koska PROJEKTItopikki ei ole projektitopikki ilman KUVIA. Osaan mä lukee muutakin kun Aku Ankkaa ja keskustelua asioista on toki luonnollista käydä kirjaimin, mutta musta projektitopikista on tarkoitus selvitä jotain muutakin kun että "mulla on skyline", jolloin ne kuvat työn alla olevista ongelmista ja ratkaisuista olis vähän niinkun se homman idea.

Joo ja kilvittämisestähä täs oli alunperin puhe, nyt puhutaan jo hukkiksen + screamerin + dumpin laittamisesta vapariin :D

19sivua tarinaa eikä edes vielä kilvissä.

joo ja kilvittämisestähä täs oli alunperin puhe, nyt puhutaan jo hukkiksen + screamerin + dumpin laittamisesta vapariin :D

19sivua tarinaa eikä edes vielä kilvissä.

:D:D:d

Pisteltiin valot nätimmin sisään ja tiivisteeksi jotain letkua ja nyt hyväksy. Nyt se ois sit leimassa ja kilvet tulee heti kun veropäätös ilmestyy.

Mielenkiintosta että tänne on ilmestynyt muuta porukkaa hihhuloimaan ja nauramaan. On kyllä kummallista porukkaa, mitään ei saa tehdä koska ei kukaan muukaan ole tehnyt ja on helpompaa näin ja päläpäläpälä.

Nyt oikeesti jo... Jos teitä ei kiinnosta tehdä niinkun oon ite ajatellut niin selvä, ostakaa suoraan turbolla jos ei jaksa nähdä vaivaa tai räpeltää. Ei sitä silti tarvi tulla tänne huuteleen ja nauramaan.

Ihan vakavissani olen tätä laittamassa niinkun oon puhunut. Kuvia ei ole kun en jaksa tuolla loskapaskakelissä kuvata ulkona samalla kun räpellän muutenkin ahtaassa tilassa ton kanssa, kesällä ois ollu eri juttu kun ois ulkona voinu tehdä.

Ja oon mä ny jotain pistänyt, en ihan kaikesta mutta kuitenkin. Mitä iloa mun olis vaikka teille pistää kuva tyhjästä jäähdyttimen nestesäiliöstä "jäähtäri kadottaa nesteet, höhhööö".

Alkaa taas tää vitutuskynnys nousta ja pikkuhiljaa mietinkin että minkä ikästä porukkaa siellä nimimerkkien takana oikein on...

laitahan kuvat niistä leimavaloista!

Ja toki koko autostakaan ei olisi paha yks rävellys saada.

No mitenkäs jos skipataan noi turhat jorinat dumpeista ja muusta ja siirrytään oikeaan asiaan, tuliko siitä motista mitattua puristukset ja siitä jäähdyttimestä se kaasumittaus?

Ja usko pois joopajoo, kyllä täällä ihan jo iältään aikuisia ihmisiä suurin osa on.. Jos näin konkreettisesti mietin niin onko autofoorumeilla nyt muutenkaan ylenpalttisesti alaikäsiä lojumassa? muutamaa poikkeusta lukuunottamatta..

Ehdittiin valitettavasti purkaa jo valot pois, mietin kuvan ottamista mutta se jäi kun puhelimesta loppu akku :/

Samoilla omega b:n lampuilla meni mutta ängettiin ne siis puskurin ja lokarin taakse. Jouduttiin tuhoomaan vilkut noista omegan valoista että mahtu sinne sisään.

Auto on nyt siis alkuperäsen GT:n näkönen, kaikki räpellykset revitty helvettiin.

Autosta ei tullut mitattua puristuksia kun en naapuria saanut kiinni ja kaasumittauksen käyn tekemässä heti kun keksin taas sen jäähdytin puljun nimen täällä hämeenlinnassa.

Puristukset mittaan heti kun naapurilta saan pyydettyä mittaria lainaan, vähän hitaasti pääsee etenemään välillä kun ei aikataulut natsaa aina.

Nesteitä olen seurannut eikä ole enää vuotanut tai kadonnut mihinkään, veikkaan että alunperin ollut kierto vajaa ja ottanut ilmaa sen risan letkun kautta mukaan.

Mielenkiinnosta kysyn mitä moottoriöljyä olette käyttäneet? Toki paha verrata ellei jollain muulla ole vaparia mutta kuitenkin. Ehdottivat motonetissä 5w30 jota ei ollut hyllyssä joten antoivat 5w40 jota kaatelin jo hieman koneeseen.

Samalla nimettömänä vihjeenä tuli niistä mahdollisista domo-kunin lampuista, eli saattas olla honda accord type-r orkkis xenon, siitä vanhempi koppasesta 2000 oisko ollu.

Täytyy koittaa ettiä jostain kyseisen menopelin xenonit.

Niin, no joidenkin tekstiä kun lukee niin vaikuttais jääneen se uhmaikä väliin nuorempana. Mutta juu, ei siitä sen enempää

Pisteltiin valot nätimmin sisään ja tiivisteeksi jotain letkua ja nyt hyväksy. Nyt se ois sit leimassa ja kilvet tulee heti kun veropäätös ilmestyy.

Mielenkiintosta että tänne on ilmestynyt muuta porukkaa hihhuloimaan ja nauramaan. On kyllä kummallista porukkaa, mitään ei saa tehdä koska ei kukaan muukaan ole tehnyt ja on helpompaa näin ja päläpäläpälä.

Nyt oikeesti jo... Jos teitä ei kiinnosta tehdä niinkun oon ite ajatellut niin selvä, ostakaa suoraan turbolla jos ei jaksa nähdä vaivaa tai räpeltää. Ei sitä silti tarvi tulla tänne huuteleen ja nauramaan.

Ihan vakavissani olen tätä laittamassa niinkun oon puhunut. Kuvia ei ole kun en jaksa tuolla loskapaskakelissä kuvata ulkona samalla kun räpellän muutenkin ahtaassa tilassa ton kanssa, kesällä ois ollu eri juttu kun ois ulkona voinu tehdä.

Ja oon mä ny jotain pistänyt, en ihan kaikesta mutta kuitenkin. Mitä iloa mun olis vaikka teille pistää kuva tyhjästä jäähdyttimen nestesäiliöstä "jäähtäri kadottaa nesteet, höhhööö".

Alkaa taas tää vitutuskynnys nousta ja pikkuhiljaa mietinkin että minkä ikästä porukkaa siellä nimimerkkien takana oikein on...

Onnea leiman johdosta. Pistäs tosiaan kuva leimavaloista, niistä ei o koskaa liikaa kuvia.

Täällä muuten huutelee nuorekas komea 29v karvanaama.

Nyt sit vakavammin: On hyvä että joskus tehdään hommat eri tavalla ku muut ja seurataan omia unelmia, mutta se ei tarkota sitä etteikö kannattaisi viisaampien neuvoja kuunnella, tääl on oikeesti asiansa osaavaa sakkia ollu sulle neuvoja jakamassa, kuten joku sulle hyvin valottikin, on tääl osalla sakkia varmaan jopa omasta mielestä jo liikaakin asiantuntemusta leimaushommeleista ja uskon että ovat saaneet tapella niiden suhteen enemmän ku haluaisivat. Eikä varmasti oo moottorinvaihdotkaan / täydet rempatkaan ihan tuntemattomia.

Ymmärrän miksi asiallisemmillakin jätkillä rupee vituttamaan, kun ensin kyselet jotain asiaa, se sulle neuvotaan ja seuraavaksi pähkäilet eri asioita, sitten kyselet samaa uudelleen, ei siinä enää oikein jaksa asiallisesti toistaa sitä mikä on sanottu jo edellisellä sivulla kahdesti.

Eli nyt kuten Kremilin tuossa sanoi: Tarkista oikeasti ne puristukset ja se jäähdyttimen kaasumittaus. Asiat tärkeysjärjestykseen. Tokihan se unelma-auton saaminen pistää pään pyörälle, mut koitetaan silti olla johdonmukaisia ja vaikka haluat tehdä hommat miten itse haluat, niin hyviä neuvoja kannattaa silti kuunnella ja koittaa sisäistää edes ne tärkeimmät pointit sieltä.

Kohta 31. Minkäköhän on Herran ikä jos saa kysyä?

Et voi oikeesti olla tosissasi ton blowoff patentin kanssa...variksetkin nauraa puissa.

Pistä vaikka joku naurettavan iso pörinäputkisto, jolla huononnat vaparin tehoja, mutta älä nyt tuollaista...

Valmistajan öljysuositus löytyy varmasti manuaalista. Talvikäytössä kun on, niin jotain notkeempaa, varmaan tuo 5w40 on ok tai sitten jopa 0W40.

Jäähdytinpalvelu M. Vuorinen Oy

http://www.jaahdytinpalvelu.fi tonne oon ainakin joskus vieny..

5w30 voi olla vähän lirua tohon mottiin, mutta laadukas 5w40 on todella hyvää.. 10w40 ne jossain suosittelee mutta se on jo aika vanhaa öljyä..

Miksi sinne pitää öljyä lisätä :o

. 10w40 ne jossain suosittelee mutta se on jo aika vanhaa öljyä..

Miksi sinne pitää öljyä lisätä :o

Vanhaa öljyä? :D

Jospa öljynpinta on alhaalla?

lue 19 sivua taakse päin niin ehkä ymmärrät miksi kysyn moisia.. Ja vakiokuntoinen vapaastihengittävä nissani ei kuluta öljyä kyllä normaalisti öljynvaihto välillä..

Vanha öljy.. no siis vanhaa teknologiaa, useinmiten myös mineraalipohjaista. Tarkotettu tyyliin 80-90 luvun perusautoihin, vähän uudempiin diisseleihinkin.. puhutaan sitten perusöljystä eikä esim esteripohjaisista..

lue 19 sivua taakse päin niin ehkä ymmärrät miksi kysyn moisia.. Ja vakiokuntoinen vapaastihengittävä nissani ei kuluta öljyä kyllä normaalisti öljynvaihto välillä..

Kyllä mä sun pointin käsitän. En vaan nyt edes joopajoon tapauksessa usko, että öljyä palaa putkessa tai valuu maahan litratolkulla hänen sitä näkemättä, tosin kaikki on ollut tähänkin mennessä mahdollista.

pahvivika vieläkin selvittämättä ja jos hukkaa öljyä niin hauska yhteensattuma.. Mutta odotellaan mitä mieltä Jooppis on tästä.

Siis edellinen kaveri "tehnyt" öljynvaihdon, ota siitä selkoa. Öljynpinta ollut hieman vajaa täysi kun sen jo ostaessa katsoin ja nyt ajattelin varuiksi ostaa ja lisätä pikkasen josko sitten ei oliskaan öljyjä vaihdettu.

Tosin tää uusikin öljy oli semmosta paskasentummanruskeeta että voi ollakkin että on vaihdettu mutta jätetty sitten sen enempiä tarkastamatta öljypinnan taso kun ymmärsin että vaihtanut just ennenkun mulle myi.

Semmosen 2-3dl lisäsin niin nousi normaalitasolle, täytyy kuitenkin seurata varuiksi kun uusi auto (mulle) kuitenkin kyseessä.

Muuten kattosin manuaalista muttakun en sellasta omista, ei tullut auton mukana eikä saa tilaamallakaan (maahantuoja), ellei sitten ebay tms.

Putkeksi mulla on tulossa toi minkä sain auton mukana, 2,5 tai 2,75" putki jossa 4" ulostulo. Jos se pitää ihan järkyttävää mökää niin vaihdan sitten jonkun järkevämmän.

Vakioputken ääni ei vaan kuullosta järkevältä mun korvaan vaikka naapurin mielestä onkin normaalin kuulonen kutoskoneeksi.

Otetaas budjetointi tähän väliin eli rahaa mennyt autoon leimattuna ennen veroja n. 6000€ jos nyt oikein laskeskelin.

Netistä löytyy service manual, ihan vaikka kotieläimille luettavaksi. Löytyy myös suorat linkit skyline osion puolella.

Ei mun mielestä, pitäiskö siinä sit lukea? Käyn katsomassa noi paperit läpi.

EDIT: Ei ole manintaa tommosesta. Tiedä sitten pitäskö olla vai ei.

Btw, meinas katsuri laittaa nettotehoksi 280kw papereihin. Mietin et oisko pitänyt ottaa sellasenaan :)

Edited by joopajoo111

K1-katsastus tiiriö, hämeenlinna. Käy sieltä kysymässä :D Oli kattonut täältä foorumilta löytyvästä PDF:stä jonka lähetin sille niistä mitoista ton tehon R34 GT-R:n kohdalta ja oli päätellyt että 280ps on 280kw ja vetänyt sen ton auton tietoihin. Lähetti muuten tulliin saman tehon, saas nähdä mitä käy vaikka lupas korjata asian...

Oli ihmetellyt että miten helvetissa on 2 litrasesta vaparikoneesta revitty tommoset tehot... :D:D:D

Miks ihmeessä et ottanu tota lukua... Ois ollu aika vapaat kädet rb20detin kanssa tulevaisuudessa.. 380hp saa kumminkin jo vähän ahdintakin katsoo uudestaan.

ja hieman pienellä kusetuksella oisit voinu jopa saada hyväksytysti rb26:n leimattua sinne keulilla nykyisillakin teelautasilla niitten jarrusatuloitten välissä