Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
joopajoo111

Skyline R34 GT projekti + kilvitys

Recommended Posts

Veikkaisin ekaa vaihtoehtoa koska mä en kuulunut alunperinkään honda clubiin, ainoastaan preludepowerin foorumeita käytin. Ihan yksityisenä ihmisenä ostin sen auton jonka olen aina halunnut, vaparista viis kun se kone ei merkitse mulle loppepeleissä paljoakaan vaikka virityksistä olenkin kysellyt puhtaasta mielenkiinnosta + jos vaikka samat kikat toimis tähän kun hondaankin kun japseja ovat molemmat.

Mä halusin kirjottaa projektia ja kysellä aiheeseen liittyviä asioita, mutta samantien alkoi järjetön jyystäminen vain sen takia että moottori on vapari, vaikkei mun projektini edes keskity moottoriin ollenkaan vaan puhtaasti kilpien väliin saamiseen ja käyttöautoksi puhtaan kesäauton sijasta.

Back on topic:

Renkaat pääsee pyörimään vapaasti kun ne on suorassa tai vähän käännettynä, mutta sitten kun kääntää tarpeeksi niin ottaa reilusti kiinni. Spacerit maksoi 30€ kappale, ostin siis 2x 25mm, 2x 3mm ja sovitteet 71,5 -> 66,1 ja hinnaksi tuli 90€.

Edited by joopajoo111

Sä et usko yhtään mitään mitä sulle sanotaan. Ihan perus asioistakin vänkäät vastaan. Toivoen että pääsisit helpomalla ja halvemmalla? Ilmeisesti et ihan loppuun asti suunitellut tuota budjettia vai olenko ymmärtänyt väärin?

Kai mä saan vääntää jos kukaan ei koskaan perustele väitteitään kunnolla? Tai jos jossain muualla joku toinen kertoo muuta? Mulla on budjettia kyllä hoitaa auto kilpiin, mutta kun jo vanteet on, niin en niitä rupea vaihtelemaan ellei sitten joku päikseen tule tosta kotiovelta vaihtamaan.

Ei aina tarvi ottaa nokkiinsa heti, vaan voisi perustella miksi jokin asia on näin eikä niin kuin minä sen ymmärrän.

Veikkaisin ekaa vaihtoehtoa koska mä en kuulunut alunperinkään honda clubiin, ainoastaan preludepowerin foorumeita käytin. Ihan yksityisenä ihmisenä ostin sen auton jonka olen aina halunnut, vaparista viis kun se kone ei merkitse mulle loppepeleissä paljoakaan vaikka virityksistä olenkin kysellyt puhtaasta mielenkiinnosta + jos vaikka samat kikat toimis tähän kun hondaankin kun japseja ovat molemmat.

Mä halusin kirjottaa projektia ja kysellä aiheeseen liittyviä asioita, mutta samantien alkoi järjetön jyystäminen vain sen takia että moottori on vapari, vaikkei mun projektini edes keskity moottoriin ollenkaan vaan puhtaasti kilpien väliin saamiseen ja käyttöautoksi puhtaan kesäauton sijasta.

Back on topic:

Renkaat pääsee pyörimään vapaasti kun ne on suorassa tai vähän käännettynä, mutta sitten kun kääntää tarpeeksi niin ottaa reilusti kiinni. Spacerit maksoi 30€ kappale, ostin siis 2x 25mm, 2x 3mm ja sovitteet 71,5 -> 66,1 ja hinnaksi tuli 90€.

Eiköhän tuo vapariudesta vittuilu lopetettu jo muutama sivu sitten, loppu on vaan pään seinaan hakkaamista. Sitäpaitsi kokoajan em. asian tuot itse esille.

Yritän vielä...

Joopajoo, kuvittele itsellesi tilanne jossa kaverisi tulee kysymään sulta jotain asiaa josta ei tiedä oikein mitään. Sitten kun vastaat hänelle, hän alkaa välittömästi vänkäämään/kyseenalaistamaan. Tämä siitäkin huolimatta ettei hän tosiaan tiedä asiaa. Kuulostaako motivoivalta auttaa tällaista kaveria? Niin, ei varmaan monesta muustakaan.

ihan kippurassa täällä nauran mutta meinaatko siis laittaa eteen 25mm spacerit ja taakse et mitään? vai tuleeko taakse nuo 3mm paksut niin ei näytä niin paljon leikkuupuimurilta?

ensinnäkin kerroppa miten minä tuon asian esille jos esim edellisellä kaverilla tuokki itse taas aloitti siitä vääntämään:

" no olet ainakin päässyt haistelemaan palavan kumin tuoksua skylinelläsi.. "

@xenon

Mä kyseenalaistan, ei se ole vänkäämistä. Tilanne on aivan eri jos kaveri kysyisi kasvotusten neuvoa, mutta nyt mä olen koneen ääressä josta voin muutamassa hetkessä googlata muita foorumeita läpi josta löytyy aivan päinvastaisia asioita kuin mitä te kerrotte. Ja heti kun mä sanon asiasta, niin alkaa huutelu. Sit mun pitäisi niinkun päättää ketä uskoa kun te ette perustele asioita ollenkaan vaan vittuilette heti siinä toivossa että mä uskoisin teitä, kun taas toisaalla kerrotaan muuta.

@tuokki

Tulee vaan eteen noi 25mm. Jos vaikuttaa että näyttää ihan karmeelta niin tilaan sitten taaksekkin. Mutta ajatus olis että voisi laittaa noi 3mm palat taakse sitten jos ei eteen nuo sovikkaan.

ihan kippurassa täällä nauran mutta meinaatko siis laittaa eteen 25mm spacerit ja taakse et mitään? vai tuleeko taakse nuo 3mm paksut niin ei näytä niin paljon leikkuupuimurilta?

Ja ulkonäöstä jaetaan rekisteröintikatsastuksessa pisteitä minkä verran? Turhaa länkyttämistä.

@xenon

Mä kyseenalaistan, ei se ole vänkäämistä. Tilanne on aivan eri jos kaveri kysyisi kasvotusten neuvoa, mutta nyt mä olen koneen ääressä josta voin muutamassa hetkessä googlata muita foorumeita läpi josta löytyy aivan päinvastaisia asioita kuin mitä te kerrotte. Ja heti kun mä sanon asiasta, niin alkaa huutelu. Sit mun pitäisi niinkun päättää ketä uskoa kun te ette perustele asioita ollenkaan vaan vittuilette heti siinä toivossa että mä uskoisin teitä, kun taas toisaalla kerrotaan muuta.

No mikset tyydy sitten muiden foorumien tietoihin, miksi niihin tarvii ne perustelut kaivat täältä jos muilla foorumeilla se tehdään paremmin?

Joopajoo111, nyt saat mahdollisuuden sisäistää koko topickin. Lue oikein ajatuksella ja opi. Sivuuta trollailut, osoita että olet niin järkevä kuin itsellesi annat ymmärtää.

Aihe on lukittu toistaiseksi. Avaan kun tilanne rauhoittuu. Uuden vastaavan aloittamisesta seuraa toimenpiteitä.

Mä jo oletin ettei tää aukeis ollenkaan, mutta uppaillaan nyt tännekkin kun kerta ihmiset käyny tuolla toisaallakin lukemassa.

Maanantaina olis katsastus, leimavaloille haettu ryöstöliittimet ja ne asennellaan tänään. Painonpudotus tapahtuu myös tänään.

Raidetangonpäät ja koiranluut menee vaihtoon.

Hyvin vääntää, kumia en vielä polta kun uudet nastat alla.

Eipä tässä muuta, kilvet helmikuussa. Hml k1 ainoo paikka mihin kannattaa viedä leimalle, muut paikat täynnä osaamattomia pellejä.

Tosin ei missään ymmärretty sitä faktaa että noihin orkkis xenoneihin ei pesureita eikä automaattista korkeudensäätöä tarvitse.

Pesulaite on pakollinen, jos ajoneuvo on käyttöönotettu 1.10.2000 jälkeen, tai jos kaasupurkausvalaisimet ovat jälkiasenteiset.

Automaattinen ajovalojen korkeussäätö on pakollinen, jos ajoneuvo on käyttöönotettu 1.10.2000 jälkeen.

Autohan on ensirekisteröity 1.2.1999

Ainoa "ongelma" tällä hetkellä on erikoinen palaneen kumin haju moottorin käynnistäessä ja lämmetessä, oletettavasti tulee hihnoista jotka meneekin vaihtoon heti kun ehtii.

Edited by joopajoo111

Sunhan piti pysyy niissä muissa foorumeissa missä jengi on mukavempia ja auttaa sua? :)

Ei vissii hirveesti tullukaan sitä apua?

Mitä implikoit tuolla vaparin väännöllä?

Mielestäni sinulla ei ole hirveästi pelimerkkejä huudella muita osaamattomiksi pelleiksi :D

Hyvä että ne valot olet saanut vaihdettua ja uskoit mitä sinulle sanottiin niistä :)

Vinkuuko hihna(t) onko tieto koska jakopää on vaihdettu?

Hyvä että autossa on ensirekisteröinnistä jotkut laput tallella. Joskus on joutunut vääntää konttorilla noista.

Joo jätkä tuli takasin tänne, ei tainnu siellä skylineownersissakaan osata perustella vastauksia sulle :D Tai sitten vihdoinkin älysi että jos kumminkin auto pitää olla sen maan säädösten mukanen missä se katsastetaan.

Subline on ihan oikeassa, joopajoolla ole paljoa varaa huudella kuka on osaamaton, saatika pelle.

Kannattaa nyt ainakin ne hihnat tarkistaa ja kokeilla onko kuinka löysät. Jos on kulahtaneet niin kannattaa ne vaihtaa.

Kunhan vitutti helvetisti aiemmin, nyt on parempi olo taas kun pääsi vetämään pitkää lenkkiä skyllellä ja laneja vetämään.

Jos nyt vihdoin onnistus tää aiheessa pysyminen ja mä lopetan kanssa ylimääräsen perseilyn, ok?

Jakohihna oletettavasti vaihdettu 105tkm kohdalla, sellanen sininen lirpake löytyy kuskin oven saranapäädystä. Lyön kuvaa kunhan laneilta pääsen.

Noi pikkuhihnat näyttäs olevan huonossa hapessa, yksi niistä kulahtanut ja kitisee. Yksi tuttu mekaanikko kaatoi vettä päälle ja todensi ettei ollut siis jakohihna.

Kokeilin noita service manuaaleja lukaista enkä löytänyt niistä mikä mahtaa se kiristin olla noille pikkuhihnoille.

Auraukset täytyy säädättää nyt uudelleen kun raidetangonpäät vaihdan, kuulemma nissan almera n16 on samat ja niinhän ne olikin, säästyi siinäkin 70€.

Renkaat ei siis ota kiinni, 25mm lätyt poistettiin ja laiteltiin ne 3mm jotka riitti just ja just.

Noita valoja en ole vielä asennellut, pitäisi kahtella tässä tänään miten ne kelpaa kiinni.

Ja siis tolla väännöllä meinasin että kulkee ihan kivasti lämä tiskissä verraten muutamaan toiseen pari litraseen myllyyn. Ihan tarpeeksi toistaiseksi.

Taasko alkaa samojen tyyppien huutelu täällä? Mikä siinä on ettei voi pitää mölyjä mahassaan jossei ole mitään sanottavaa. Jos tämä jatkuu voidaan seuraavaksi jakaa henkilökohtaisia pelikieltoja.

Komppaan Pasia. Ainoa ongelma tässä topicissa on Kremilin, SubLine ja Turbodatsuni.

Aika hyvin kärjistit asian, joopajoon sanomisilla ei ilmeisesti sitten ollut mitään tekemistä sen asian kanssa että tää topic on laitettu jo kertaalleen lukkoon.

Lopetetaan nyt sitten toisen provoaminen joka meni yhdeltä ja toiselta yli. Pyritään neuvomaan ja auttamaan. Niin saa mies autonsa kilpiin.

Hienosti taas minut nostettiin pöydälle kun asiallisesti epäilin että voisiko se palaneen kumin käry tulla muualta..

kannattaa melkein avata jakopään koppa jos ne apulaiteremmit näyttää huonolta.. Yleensä ne vaihdetaan ainakin jakopään yhteydessä..

Jooh elikkäs nyt asentelin noita ryöstöliittimiä ja näyttäisi ainakin noi primeran valot pelaavan mutta seuraavaksi havaitsin ongelman korkeudensäätömoottorien kanssa.

Primerassa moottoriin menee 6 johtoa kun kyllikissä vain 3. Mahtaneekohan toi miten sitten toimia kun eri määrä piuhoja tossa?

Vai onko merkitystä jos vie primeran valoilla ja ottaa korjauskehotuksen korkeudensäädöstä kun se kumminkin toimii noilla omilla valoilla?

Sitten tarvis avata toi vasemmna puolen orkkis valo kun on ton parkin lasi irti siellä sisällä. Menee hermot kun se pyörii siellä ja näyttää rumalta.

Tiistaina olisi kuitenkin tarkotus viedä rekisteröintikatsastukseen, huomenna uudestaan kulmien säätö.

Eipä tässä muuta, lamppua alotan uunittelemaan ->

Onko siinä maili mittari kerran se on briteistä tullut tai jonkin sortin convertteri?

Ei kannata luottaa niihin lappuihin ihan täysin siinä mielessä että jos ei olekkaan sitä jakopää remppaa tehty niin se tulee kalliiksi jos se hihna sietä katkeaa.

Eli kannataa tarkistaa. Jos hihna vinkuu niin se on todennäkösesti syy siihen miksi haisee "kumi"

Kilometrimittari ihan. Siellä siis semmonen pikkuhihna vinkuu, eli ei varmaankaan vakavaa jos semmonen katkeaa, toki mä ne vaihdan kun löyty paikka mistä tilata.

Ja eipä sillä jakohihnalla niin kamalasti väliä ole kun olen jo päättänyt että rb25det tulee vaihtumaan tuonne kun töihin pääsee, kattelin hintoja niin ei ollut kun n. 2000€ kaikkineen päivineen.

Mutta joo, otan noista lätkistä kuvia huomenna tai tänään illemmalla jos saisin ton lampun auki ensin...