Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
nikov

laajakaista nissaniin

Recommended Posts

Eli laajakaistan ostoa oon tässä harkinnu, pystyykö sen tohon downpipeen laittamaan ton kapeakaistan tilalle vai pitääkö olla jossain kauempana turbosta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt ihan ekana, kun sulla uuden auton kanssa tulee paljon kysymyksiä mieleen niinkäytä hyvä mies hiukan aikaa ja hakua. Laajakaistoista on ollut paljon juttua.

Sen verran voisin tohon sun kyssäriis kiteyttää että sen voi laittaa orkkispaikalle niinkuin esmes mulla on ollut siinä. Tosin kuparisen lämpökilven kanssa ja mun huussi on muutenkin vaan pintaviritetty joten lämpökuorma ei varmasti ole niitä pahimpia.

Liki vakiossa varmasti pelittää orkkispaikalla. Kovempiin laitteisiin vois laittaa pitemmälle downpipeen.

Sit vielä semmoinen vinkki että tulevaisuudessa vältyt (ehkä) murheilta kyseisen vehkeen kanssa kun hommaat vaikka innovaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miksi?

Esim seokset tulevat jälessä, eli mittari ei näytä heti seossuhdetta kun kaasun laittaa pohjaan. Lisäksi noissa plx on ollu paljon vikoja ja jotkut näyttää jotain ihan muuta ku mitä pitäs.

Kannattaa vaa säästää siihe innovateen, ei mee rahat hukkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

itsellani on ollut AEM uego nyt jonkun 12tkm (kaytettyna ostin paljon lie ajettu ennen sita)kaytossa ilman ongelmia , oisko joku 20 senttia turbolta. tai max 30. orggiksen paikalla, laitoin vain sen kapean signaalin menemaan orkkiksen molempiin johtoihin kun samaahan ne pitas samassa putkessa nayttaa. uus anturi on joku 90e niin ei nyt niin paha jos hajoaa vaikka parin-3 vuoden valein kun miettii mita muita kustannuksia on.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Esim seokset tulevat jälessä, eli mittari ei näytä heti seossuhdetta kun kaasun laittaa pohjaan. Lisäksi noissa plx on ollu paljon vikoja ja jotkut näyttää jotain ihan muuta ku mitä pitäs.

Kannattaa vaa säästää siihe innovateen, ei mee rahat hukkaan.

Lähde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kumpaa suosittelette ? AEM:in Uego vai Plx:n DM-6+SM-AFR? Molemmista varmaan yhtähelppo vetää kapeakaista signaali eculle ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kumpaa suosittelette ? AEM:in Uego vai Plx:n DM-6+SM-AFR? Molemmista varmaan yhtähelppo vetää kapeakaista signaali eculle ?

Itsellä AEM ja toiminut moitteettomasti :) tosin nytkun tuli nistune niin ei tykkää tehdä sen kanssa yhteistyötä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainakin mulla toiminut moiteetta tuo plx-dm6, tai aina kun on ollut mukamas "lambdassa häikkää" niin syy on aina ollut jossain muualla kuin itse laajakaistassa. Noin 20cm pakopesästä ollut anturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iteselläkin tuo plx on ja kaverilla volvossa niin ihan hyvin on aina pelannu. tosin tuo anturin paikka ratkasee aika paljon. itse suosittelen plx:ää :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itsellä ja kaverilla on plx DM-5 ja molemmilla on näytöstä afr toiminto rikki. Näyttää vain lambda arvoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitenkäs tuo kierrosluku näyttö, tarviiko siihen jonkun erillisen moduulin vai mites se menee ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on kans PLX. Jos meinaa käyttää PLX:n Kiwiä ja iMFD:tä kannattaa varmistaa, että ODB väylä on riittävän nopea. Omassa autossa saatava kierroslukudata on lagaa ja seoksissakin on pieni viive.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Innovate on toiminut jo monta vuotta ja siihen saa aika hienojakin näyttömittareita, esim. viisarimallisia.

PLX oli jossain vertailussa tarkkuudeltaan huonoin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mihinkä se vedetään tohon plx:ään , vai tarviiko se jonkun erillisen moduulin, että saa kierrosluvun siis näkymään ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eikös noi aikalailla samaa Boschin laajakaistaa käytä. Ihmettelen vaan, että miten tarkkuudessa voi olla suuria eroja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viiveistä kun puhutaan, niin huomasin selkeän eron laajakaistan näytön reagointi nopeudessa.

Paikka siirtyi noin 50 cm vielä taaemmas edellisestä, eli noin 20 cm päähän katista.

Kovilla pakolämmöillä olevissa autoissa, en laittaisi sitä anturia vakiopaikalle, eikä sitä siihen suositellakkaan. Omassa kesti Boschin anturi downpipen alamutkassa noin 3 vuotta, eikä kilometrejä tullut hirveästi. Nyt siis kauempana ja lämpösuoja vielä välissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×