Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
nizmo_

sunny n14 turbo

Recommended Posts

juu elikkäs itellä ollut projektina tuollanen ihan perus n14 sunny. moottorina p10 primerasta peräsin oleva ga16de johon rakentelin turbon.

nyt olis tarkotus alkaa selvittämään millanen homma tuo olis leimata ? ilman vtt mittausta. onko mitään mahdollisuuksia ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuossa olis muutama kuva autosta.... eli koppahhan on tehty aika lähelle vastaamaan gtr-i:tä 20130517_172705_zps1dbd7d8f.jpg

20130613_210207_zps65e612be.jpg

20130509_204033_zps42a96973.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä se ikävä kyllä niin menee, että vähäpäästöinen koppa & omavalmistemoottori -> VTT kutsuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mielenkiintoinen projekti. Mikä pakosarja ja ahdin tässä on? Mottorinohjaus?

Mulla on n13 korinen sunny ga16de turbolla, megasquirt ohjaa bensan/sytytyksen.

Edited by eepo

Share this post


Link to post
Share on other sites

itse tein pakosarjan. ahdin oli t25 garretti mutta alkoi öljua laskemaan läpi joten uusi tulossa finn turbon kautta. moottorin ohjaus vielä vakio miten rakensit tuon megan voisit mullekkin rakentaa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

20130619_172632_zps9d142fb3.jpg

tuollaset männät vaihdoin koneeseen ja ainakin toistaseks kestäneet samalla vaihdoin myös uudet alakerran laakerit

20130307_164045_zps2a1e9331.jpg tuossa on pakosarja tosin saumat ei tuossa kuvassa siistitty :D

20130304_195744_zpsec4cf88a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kyllä se ikävä kyllä niin menee, että vähäpäästöinen koppa & omavalmistemoottori -> VTT kutsuu.

no mites jos ottaisi vaikka vähäpäästösen sx:n koneen nii olisiko pakko käydä vtt:llä ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
no mites jos ottaisi vaikka vähäpäästösen sx:n koneen nii olisiko pakko käydä vtt:llä ?

Kyllä kun koppa on vähäpäästöinen.

BTW: Mistä meinasit löytää "ei vähäpäästöisen" sx:n koneen ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

no itsellä ollut kolme s13:sta ja kaikki olleet vähäpäästösiä joten eikös moottorikin ole pakko olla ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
no itsellä ollut kolme s13:sta ja kaikki olleet vähäpäästösiä joten eikös moottorikin ole pakko olla ?

Lopetetaan tähän paskan jauhaminen. Kyllä ne on vähäpäästöisiä, mutta swappaaminen ei onnistu ilman vtt:n testejä. Tästäkin on tällä forumille neuvottu/väännetty, niin monta kertaa että usko vanhempia ja viisaampia. Jos kori olisi ollut EI vähäpäästöinen olisi projekti ollut helpompi toteuttaa esimerkiksi katilla, penkkitodistuksella ja päästölapulla.

Jos vielä epäilyttää, että kaikki mitä netissä kirjoitetaan ei ole totta, niin A-katsastukselle kun menet ja kysyt niin saat raakaa faktaa (Myös soittamalla, mutta pyydää mustaa valkoiselle).

Share this post


Link to post
Share on other sites
no mites jos ottaisi vaikka vähäpäästösen sx:n koneen nii olisiko pakko käydä vtt:llä ?

Jos vaihdat samat päästövaatimukset täyttävän S13:n CA18DET moottorin kaikkine päästöihin vaikuttavine laitteineen, niin pykälien mukaan onnistuu ilman VTT:n testejä. N14 GTI:ssä on 105kW, ja S13:ssa 124kW. Teho saa lisääntyä 20%, eli 105 x 1,2 = 126kW on raja. -Tietty jarrut sun muut alustan osat täytyy vaihtaa vastaamaan GTI-mallia.

S14:n SR20DET menee tehorajasta yli, ellei N14 GTI-R:ää voi käyttää vertailumallina.

Ainoa, minkä perusteella voivat swapin kieltää on se, että RWD:n moottori laitetaan FWD-autoon. Tästä on joskus AKE:lta kysytty, ja kuuleman mukaan vetotavan muutos vaikuttaa hiukkaspäästöihin, eikä ilman VTT:n testejä voida moista hyväksyä..

Lisäksi SR20DET-swapissa etuvedon SR-laatikko ei sovi takaveto-SR:n lohkoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aiheeseen liittyen yksi 100nx liikkui 200sx:n ca18det:llä muutama vuosi takaperin, olikohan auto leimattu tekniikalle?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aiheeseen liittyen yksi 100nx liikkui 200sx:n ca18det:llä muutama vuosi takaperin, olikohan auto leimattu tekniikalle?

Jos en väärin muista niin oli vuosimallia -90 ja ei-vähäpäästöinen. Tällöinhän tuossa ei ole ongelmaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maanantaina saan mustaa valkoselle niin otan kuvan papereista ja laitan tänne niin ei jää kenellekkään epäselväksi. puhuivat konttorilla kun soitin niin juuri nuin kuin jylppy puhui katsotaan nyt vielä että mitä kirjottelevat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
itse tein pakosarjan. ahdin oli t25 garretti mutta alkoi öljua laskemaan läpi joten uusi tulossa finn turbon kautta. moottorin ohjaus vielä vakio miten rakensit tuon megan voisit mullekkin rakentaa :D

Megasquirtin kasaus ei ole vaikea homma jos kolvi pysyy hyvin käsissä ja on mielenkiintoa lukea manuaalia, kärsivällisyyttä kyllä tarvii olla. Sytytyksen ohjaus omaa virranjakajaa käyttäen onnistuu kun jakajassa olevasta reikälevystä peittää yhden ylimääräsen reiän, sen pienimmän. Virranjakajassa on optinen anturi joka on yhteensopiva käytettäväksi megan kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
onko sulla minkä kokoset suuttimet tuon megan kanssa ?

Sr20det 370cc suuttimet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teitkö itse suutinkiskon ? Kun katselin tuolta ebaystä nii sieltä sais suoraan sellasta kiskoo mihin käy nuo sr koneen suuttimet..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teitkö itse suutinkiskon ? Kun katselin tuolta ebaystä nii sieltä sais suoraan sellasta kiskoo mihin käy nuo sr koneen suuttimet..

Juu ebaysta määkin ton suutinkiskon hommasin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maanantaina saan mustaa valkoselle niin otan kuvan papereista ja laitan tänne niin ei jää kenellekkään epäselväksi. puhuivat konttorilla kun soitin niin juuri nuin kuin jylppy puhui katsotaan nyt vielä että mitä kirjottelevat.

Miten kävi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

juuri nuin kuin jylppy tuossa jo kertoikin eli tuolla moottorilla ei saa ilman vtt:tä leimalle. mutta vaihtamalla vähäpäästöisestä peräisin tehorajan puitteissa olevan moottorin leimaaminen onnistuu !! toki jarrut ja alusta pitää olla mallisarjan tehokkaimasta, eli gti:stä tai gti-r:stä. Eli leimalle moottori vaihtoon tai pakosarja ja ahdin irti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gti on se mihin verrataan, gti-r on eri mallisarjaa joten ei kelpaa verrokiksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Siistit vanteet! Mikä merkki, minkä kokoiset/ leveys??
vastaan nyt kun löytyy ulkomuistista: Barzetta Volante

7x17 ET35, joskus olin ostamassa tuollaisia.

kivan näköinen koppa tuo on, vois harkita rnn14 talviautoksi kyllä.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vastaan nyt kun löytyy ulkomuistista: Barzetta Volante

7x17 ET35, joskus olin ostamassa tuollaisia.

kivan näköinen koppa tuo on, vois harkita rnn14 talviautoksi kyllä.

juurikin nuo. tosin halppis vanteethan nuo on mutta omasta mielestä käyvät ihan hyvin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×