Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Tellu

Uusi Vbulletin foorumi! Mahdolliset virheet ja ongelmat - TÄMÄ VANHA TOPIKKI LUKITTU

Recommended Posts

Minkätakia forum muutettiin uuteen kuosiin?

Tämä toimii paremmin nyt toistaiseksi. Jos joku haluaa punaisen teeman takaisin, se on mahdollista valita sivuston alareunasta kohdasta Default Style > DNSF Red v1.

Ja tuosta app:n mainitsemasta default stylen vierestä löytyy myös kielen vaihto englantiin, joten jos ärsyttää toi suomi/englanti sekamelska niin voi vaihtaa täysin englantiin. Vähän outohan tämä alkuun on, mut kattellaa.

Mites viestien muokkaus/poisto onko niihin laitettu joku aikaraja kuin vaikka pakkiksella?

Rupesko muille tulemaan roskapostia sähköpostiin heti uuden salasanan haun jälkeen? Tuli heti viime yönä 50 roskapostia ja alko melkeinpä heti uuden salasanan haun jälkeen. Vai onko vaan sattumaa :P

Sama homma mullakin mutta tuli ennen uuden salasanan hakua jo.

Viestin pituus pitää olla vähintään 10 merkkiä -> hölmö jos haluan upata myytävää kohdettani.

Sekä

Jos muokkaan viestin otsikkoa -> se ei muutu boardilla, mutta itse viestissä muuttuu.

toi haku on kyllä ihan hanurista, esim laitat rb26 hauksi, niin ei löydä mitään, laitat rb26dett niin löytää. ja yritin pikaiseen etsiä omaa myynti-ilmoitusta, kirjoitin hakuun focal, ei löydä ollenkaan!

itsellä ei ainakaan näy kuvat topikeissa vaan ne pitää erikseen linkistä avata?

Hmm. Onko tää aprillipila vai ihan oikeasti muuttuiko foorumin käyttis :D? No jokatapauksessa, miksi se nyt vilkuttaa että mulla on 128 lukematonta yksityisviestiä vaikka kaikki on luettu?

No jokatapauksessa, miksi se nyt vilkuttaa että mulla on 128 lukematonta yksityisviestiä vaikka kaikki on luettu?

Vanhat luetut viestit vanhalta foorumilta näkyy uusina lukemattomina viesteinä täällä uudella puolella. Foorumin "päivitystyökalu" ei osannut merkata niitä luetuiksi.

Näyttää ne uusina ennen kuin ne luetaan läpi, tai merkataan luetuiksi.

osaisko joku antaa vinkkiä profiilikuvan laittoon? tulee kokoajan "Upload of file failed." koneelta yritän kuvaa laittaa, edes 99x63pix jpg ei kelpaa..

En tiedä muista, mutta foorumin uusiutumisviestin jälkeen sähköpostiin paukkunut n.100 roskamailia/pv. Viimeisen 10w aikana varmaan yhteensä tullut noin vähän. Tietysti voi olla ihan täyttä sattumaakin.

En tiedä muista, mutta foorumin uusiutumisviestin jälkeen sähköpostiin paukkunut n.100 roskamailia/pv. Viimeisen 10w aikana varmaan yhteensä tullut noin vähän. Tietysti voi olla ihan täyttä sattumaakin.
reilu 100 viestiä tullut tänään..

missä ne lukuisat uudet hymiöt on?

Vanhassa foorumissa oli etusivun alalaidassa se viimeisimmät viestit -osio. Se oli yksi suurimmista asioista, joka erotti positiivisesti tämän foorumin muista. Näki heti, mitkä olivat kuumia puheenaiheita ja tapetilla. Eipä taida saada enää sitä ominaisuutta takaisin?

Vanhassa foorumissa oli etusivun alalaidassa se viimeisimmät viestit -osio. Se oli yksi suurimmista asioista, joka erotti positiivisesti tämän foorumin muista. Näki heti, mitkä olivat kuumia puheenaiheita ja tapetilla. Eipä taida saada enää sitä ominaisuutta takaisin?

Just olin kirjottamassa samaa. Se oli omalle kohdalle tärkeä ja positiivinen asia.

Toinen juttu on että miks mulla lukee "Senior member" nickin alla , vaikka oon mielestäni tähän asti ollut klubilainen?

EDIT: Mitä vit*ua nyt siinä lukeekin klubilainen, huutokauppa osiosta löytyvässä viestissä luki äsken senior member :D

Noh, toivottavast tähän vielä joskus tottuu, onhan tää aika outo muutos kun tottu edelliseen foorumiin joka kelpas kyllä itelle vallan hyvin. Kunha kaikki saadaan toimimaan täällä ja valmiiks ni kaipa tääkin ihan jees on..

Just olin kirjottamassa samaa. Se oli omalle kohdalle tärkeä ja positiivinen asia.

Toinen juttu on että miks mulla lukee "Senior member" nickin alla , vaikka oon mielestäni tähän asti ollut klubilainen?

EDIT: Mitä vit*ua nyt siinä lukeekin klubilainen, huutokauppa osiosta löytyvässä viestissä lukee senior member :D

Noh, toivottavast tähän vielä joskus tottuu, onhan tää aika outo muutos kun tottu edelliseen foorumiin joka kelpas kyllä itelle vallan hyvin. Kunha kaikki saadaan toimimaan täällä ja valmiiks ni kaipa tääkin ihan jees on..

Joo, mulla kans luki Senior, ennen kuin tein ekan postin uudella palvelimella.

Yritin hakea omia kirjoitettuja viestejäni, joita näyttäisi olevan hieman vajaa 600, mutta näytti vain ja ainoastaan tuon ylemmän viestini. Täytyy katsoa, saako niitä kaivettua jotain muuta kautta esille...

Ja heti toinen huomio!!! Tässä quickreply tilassa ei ole esikatselu -mahdollisuutta...

Edit: Aaah... tämäkin ärsyttävä piirre löytyy nyt näemmä tästäkin foorumista: Ei näy koko lainattua viestiketjua, vaan ainoastaan se viesti, mitä on lainattu... No, taitaa helpottaa foorumin kuormitusta...

Juma!! Nyt, kun kikkailin tuolla omassa profiilisivussani, niin huomasin, miksi mua kokoajan oksettaa, ja ahdistaa olla näillä sivuilla. Tää näyttää ihan joltain helleevvetin feispuukilta. Yäk. #Humour

Noniin ja taas uusi puute. Tai puute ja puute... En löydä tuota fontin muuttamis työkalua. (Tuon hashtaghuomourin olisin vain paksuntanut ja laittanut vinoon Twitter-tyyliin).

Joku ryssänkone tainnu taas aktivoitua, mullakin on alkanu tänään tulla spämmiä kauheeta tahtia.

Tosin ihan eri eemailiin, mitä tällä foorumilla on, että taitaa mennä sattuman piikkiin sen suhteen.

Mene omiin asetuksiin, sieltä Yleiset Asetukset ja sieltä kohta Message Editor Interface. Laita siihen Enhanced Interface, niin saat vähän enemmän vaihtoehtoja vastausten muokkaamiseen.

Omat huomiot. Osa tullut jo mainittua, mutta mainitaan nyt uudesti, jotta ylläpito osaa priorisoida oikein. ;)

-foorumin etusivun uudet viestit takas!

-en tajua miten päsee uuteen viestiin. Huomasin, että itse ketjussa on "view first unread", mutta kyllä toi pitäisi olla jo ennen kun on viestiketjussa.

-tosiaan kuvat olisi hyvä saada isoiksi takaisin. Taas se sama käytettävyys eli turhat klikkaukset pois.

Toivotaan, että jatkossa saadaa jotain uusia hyviä ominaisuuksia.

Mulla ei ole tullut mitään spämmiä. Lieko teillä joku troijalainen?

-en tajua miten päsee uuteen viestiin. Huomasin, että itse ketjussa on "view first unread", mutta kyllä toi pitäisi olla jo ennen kun on viestiketjussa.

Avaa ketju tosta ikonista:

firstnew.png

Muiden uudistusten kanssa oppii elämään, mutta toivoisin tummempaa ulkoasua. Varsinkin nyt on ongelmia kun pari päivää sitten operoitiin silmää. On silmä hivenen valoherkkä.

Avaa ketju tosta ikonista:

firstnew.png

Voinee johtua tosiaan siitä, että on noi luetut ja lukemattomat jotenkin sekaisin. Tuosta menee aina ekaan viestiin. Ja etusivulta linkki menee viimeiseen, kun mun mielestä pitäisi mennä ensimmäiseen uuteen.

Mulla ollut tapana yksityisviesteissä pitää postilaatikko siistinä ja karsia vanhat viestit poies, että maksimissaan viimeisen 30pv YV:tä pitänyt vaan talles. Nyt tonne postilaatikkoon tuli tyyliin kaikki viimeisen 5vuoden YV:t. Saisko noita mitenkään helposti karsittua, et jäis vain viimeisen kuukauden YV:tä ja muut poies vai joudunko yksitellen näpysteleen?

Mulla ollut tapana yksityisviesteissä pitää postilaatikko siistinä ja karsia vanhat viestit poies, että maksimissaan viimeisen 30pv YV:tä pitänyt vaan talles. Nyt tonne postilaatikkoon tuli tyyliin kaikki viimeisen 5vuoden YV:t. Saisko noita mitenkään helposti karsittua, et jäis vain viimeisen kuukauden YV:tä ja muut poies vai joudunko yksitellen näpysteleen?

mulla oli ja jotain 480 viestiä... yritin niitä poistella ja sainkin sen 80 poistettua, mutta 400 niitä jäi eikä ne poistu?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this