Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
anttu

Mazda RX-8

Recommended Posts

Pitäs uus auto hommailla ja tommoset Mazdat ruvennu kiinnostaa. Kyselisinkin onko jollain kokemusta tommosista noin 100-150tkm ajetuista peleistä? Ei kovin hyvin löydy tietoa suomen kielellä ja tonne Mazdago:llekin pitäs liittyä jäseneksi et sais jotain tietoo.. Lähinnä kaipaisin tietoa kestävyydestä/luotettavuudesta ja mitä kannattaisi ottaa huomioon jos menee katsomaan? Mutta ihan kaikki tieto on tervetullutta..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mazda RX-8

eikös näissä pitäny tehdä joku suuri remontti noissa kilometreissä joka maksaa miljoonan? näin muistelisin. voin olla väärässä ja hyvin suurella todennäköisyydellä olenkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mazda RX-8

Perus wankkeli ongelmathan näissäkin taitaa olla. Aika monta ollut nettiautossakin mottivikaisena myynnissä..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mazda RX-8

Yhtä tommosta koe ajaneena voin sanoo et hemmetin hyvän tuntunen peli ajaa jotenkin istui mun käteen.

Wankelissahan on vaan nää omat kikkansa et kastelee tulpat törkeen helposti, ei saa polkee yhtään ennenkuin on mosa täysin lämmin ja yleisesti luotettavuus ongelmat. Ite en kyllä ostais tommosta 150 tkm ajettua jos ei oo koneremonttia tehty. Toi on vähän semmonen auto et siitä pitää käyttäjän tietää ja ymmärtää jotta pysyy kunnossa. Paljon ajettuina voi olla ollu huolimattomia omistajia välissä. Itellä loppui innostus tohon autoon kun 30tkm mittarissa oli siinä RX-8 jolla ajoin ja tehot täysin kateissa, ihmeellistä kilinää piti ja savutti polkiessa. Tässäkin laitteessa oli taustalla hieman kyseenalainen käyttäjä tämmöselle autolle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mazda RX-8

Tossa kaverilla kyseisestä vehkeestä kone irrallaan,uutta tai vähemmän ajettua konetta tilalle,kuulemma 160000 tkm ja kone auki..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mazda RX-8

Pitäs uus auto hommailla ja tommoset Mazdat ruvennu kiinnostaa. Kyselisinkin onko jollain kokemusta tommosista noin 100-150tkm ajetuista peleistä? Ei kovin hyvin löydy tietoa suomen kielellä ja tonne Mazdago:llekin pitäs liittyä jäseneksi et sais jotain tietoo.. Lähinnä kaipaisin tietoa kestävyydestä/luotettavuudesta ja mitä kannattaisi ottaa huomioon jos menee katsomaan? Mutta ihan kaikki tieto on tervetullutta..

apex tiivisteet pitää vaihtaa n. 100 tonnin välein ja siinä samassa kaikki muutkin tiivisteet. Maksaa noin tonnin plus työt jos teettää.

Suosittelen teettämään jos ei ole aiempaa kokemusta Wankelista.

Öljyähän ne syö ja polttaakin, mutta kuuluu asiaan. Siitä lempinimi öljyvatkain.

Eli öljyt kannattaa tarkistaa parin tankillisen välein ja varmasti joutuu vähän lisäämäänkin.

Itsellä oli aikanaan rx-7 ja voin kertoa että kyllä wankkelin luonne on tosi mukava :)

Ainakin tuo 7 pölläytti aina pienen öljy pilven kun kylmänä käynnisti (omassa tehty remppa ammattilaisella) mutta kuuluu kuulemma asiaan.

Jos rx.ää tekee mieli ja rempat on tehty ja/tai on osaamista tai massia teettää remppa siihen, niin miksipä ei. Hauskoja wehkeitä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mazda RX-8

Yks vaihtoehto on ostaa Briteistä auto josta nappaa koneen talteen ja myy loput osat. Highpower versioita saa täältä 3000 euroon jolloin ajettu ~50 000 mailia. Suomessa on pyörinyt suht järki rahaan konevikaisia ja kone on suht helppo vaihtaa.

Jollei vääränkätisyys haittaa verottaa ja ajelee meneen. Syksyllä ajelin yhden RX8 Suomeen, meni Yli-Sipilälle liukuri aihioksi. On yllättävänkin mukava ajeltava.

IMAG0027.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mazda RX-8

Mulla tuollane alle 100tkm ajettu rx8 n.vuoden verran oli ennenku kyllästyin siihen.. Talvella tosi mukava peli ajella mutta kesällä ei niinkään.. On aikamoinen kierros kone tuo wankel, minkäänlaista alavääntöä ei löydy. Öljyä syö ku kakstahti ja bensaa samoten. Tulpat, puolat ja tulpanjohdot vaihtamalla parempiin pääs eroon heikosta käynnistymisestä.

Kaikenlisäks vielä aika neitimäinen auto. :) Naiselle sopis hyvin. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×