Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
_sipa_

audi a4 1.8T ei pysy käynnissä?

Recommended Posts

jeps eli semmonen ongelma että kylmänä ei ole tyhjäkäyntiä ollenkaan, ei lähde etes käyntiin jos ei anna vähän kaasua. nytten teki myös sitä että kun vähän lämpes niin alko kierrokset seilamaan 1500 ja 2500 kierroksen välillä ja meno oli nykivää. mikähän vois olla vikana? muija tankas parilla kympillä 95sta mutta eikai tuo siittä voi johtua, sen jälkeen kuitenki tankattu 98:a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: audi a4 1.8T ei pysy käynnissä?

Ei tuon ysifemman tankkaus pitäisi haitata jos tosiaan vaan vähän laitettu.

Oletko imupuolta tsekkaillu? Kuulostaisi sen puolen vialta ja tietääkseni nuo vagilaiset tekee juuri tuollaista jos imupuoli falskaa. Ainakin mitä olen lukenut/

Edit: Nopealla guugletuksella löytyi, että tyhjäkäyntimoottori ja kaasuläppä olisi myös syytä tarkistaa noilla oireilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: audi a4 1.8T ei pysy käynnissä?

Audi... ensimmäinen toimenpide vikakoodien luku. Toisena vois olla ahtoputkiston vuototestin teko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: audi a4 1.8T ei pysy käynnissä?

ahtovuoto, puola ym... vikakoodit lukuu..

Onko minkä ikäinen onko sähkökaasulla? Sähkökaasuvehkeissä noita kaasuläppiä mennyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: audi a4 1.8T ei pysy käynnissä?

juu tosiaan vm98, en kerenny sen kummemmin kattomaan ku oli koulutukseen meno mutta teki myös että kävi kolmella ja täristi aika paljon, pitää käydä ahtoputkisto läpi. onko nuissa maffia? vai onko se jollaki mappi anturilla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: audi a4 1.8T ei pysy käynnissä?

Jos täristi ja kävi kolmella niin tarkista puolat ja tulpat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: audi a4 1.8T ei pysy käynnissä?

pitää lukea vikakoodit illalla ku kaverilla vag com löytyypi, ja vika muuten myös poistui kun hieman lämpeni n. 6km matkalla. ajosta kun nakkaa vaihteen vapaalle niin kierrokset kävi siellä 500 pinnassa ja tasottu sitten normaaliin 900 kierrokseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: audi a4 1.8T ei pysy käynnissä?

maffi noissa on sekin voi olla vikana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: audi a4 1.8T ei pysy käynnissä?

AGU-mottiin maksoi maffi aikoinaan ~350€ ja muihin 1.8T malleihin ~90€ ja vissiin näillä on tapana syödä niitä aika-ajoin. By-passin koiriminen yleensä kans aiheuttaa kaikenlaista päänvaivaa et se kannattaa vaihtaa Forgen mäntämalliin jo varuudeks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: audi a4 1.8T ei pysy käynnissä?

Entäs tyyppivika huohotinventtiili? Antaa vikakoodin "imupuolella vuoto tai järjestelmä liian laihalla" tms.

Ei kyllä yleensä heikennä kun just sen verran, että seilaa ja röpöttelee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: audi a4 1.8T ei pysy käynnissä?

Bypassin kannattaa korvata tt:n bypassilla kestää ja maksaa pikkasen vähemmän kuin joku bling bling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: audi a4 1.8T ei pysy käynnissä?

Yksi mikä alkuun kannattaa putsata on kaasuläppä/sen kotelo, noissahan tyhjäkäynti säätyy kaasuläpässä olevalla moottorilla vaikka olisi vaijeri kaasu. Siihen läpän ympärille kertyy sitä mustaa mönjää ja se pieni moottori ei jaksa kunnolla käännellä läppää ja aiheuttaa kierrosten heittelyä. Kylmänä yleensä esiintyy vielä pahempana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: audi a4 1.8T ei pysy käynnissä?

joo tuossako nyt pikasesti tutkin niin tosiaan siinä kaasuläpässä liikku kierrosten mukaan semmonen lipare,ilmeisesti juurikin tuo moottori. se liikku siinä edes takasi nostaen/laskien kierroksia. ilmanputsarin kotelon päällä on joku poksi (maf?) johon tuli liittimet molemmista päistä, repäsin toisen irti niin sammu (onko tämä muuten sytkän vahvisti, tuli yht äkkiä mieleen?) sen jälkeen ku starttasin uudestaan, kierrosten seilaaminen loppu. huotin on vähän aikaa sitten vaihdettu sinne imusarjan alle sis. sen z putken ja joku venttiili siinä oli myös.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: audi a4 1.8T ei pysy käynnissä?

jeps, vikakoodit luettu ja kaasuläpän asentotunnistin sökönä, samoten lambda. pitää huomenna irrotella ja putsata näin ens alkuun jos auttas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: audi a4 1.8T ei pysy käynnissä?

Kannattaa viel koittaa putsaa se läppä, se moottori mikä sitä liikuttaa antaa jousen voimasta periksi jos jumittaa antaa väärää tietoa, halpa kokeilla nyt vielä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: audi a4 1.8T ei pysy käynnissä?

Kannattaa viel koittaa putsaa se läppä, se moottori mikä sitä liikuttaa antaa jousen voimasta periksi jos jumittaa antaa väärää tietoa, halpa kokeilla nyt vielä...

juu sitä tuossa vähän meinasinki...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×