Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Endo

Avautukaa tänne!

Recommended Posts

Suomen jalkapalloa en edes lähe veikkaamaan, koska se on nii arpaonnea et osuu.

Täh, tuoltahan saa uskomattomia kertoimia. Nimimerkillä HJK:n pari viimistä kotitappiota kertoimilla 9.5 ja 10.0 kotiin. :D

Täh, tuoltahan saa uskomattomia kertoimia. Nimimerkillä HJK:n pari viimistä kotitappiota kertoimilla 9.5 ja 10.0 kotiin. :D

Jotenki jääny tosta suomen jalkapallosta huono maku suuhu :D "varmoja" joukkueita heitelly hyvillä kertoimilla, mut aina kosahtaa pariin väärään. Toinen on naisten tennis mikä ei ikinä onnistu.

"varmoja" joukkueita heitelly hyvillä kertoimilla, mut aina kosahtaa pariin väärään.

Joo, varmoja ei kyl pysty koittaa suomipotkupallossa, ne ei vaan pidä. :D

Joo, varmoja ei kyl pysty koittaa suomipotkupallossa, ne ei vaan pidä. :D

jep, tänään pistin jalkapallokupongin vetää ja laitoin tosin mm. suomi - valkovenäjä 1 , eli kyl sen suomen pitäs sentää toi voittaa :D

jep, tänään pistin jalkapallokupongin vetää ja laitoin tosin mm. suomi - valkovenäjä 1 , eli kyl sen suomen pitäs sentää toi voittaa :D

Suomi pettää, kakkonen. :D

En mitenkään pidä tavasta millä demonaz kertoi kouluttavansa eläimiään, mutta ainakin kertoi tekevänsä sen oikeassa kohdassa. Koiralle tai ylipäätänsä eläimelle on turha raivota, antaa isän kädestä tai mitään muutakaan jos epämiellyttävä asia on tapahtunut aikasemmin eikä nimen omaan verekseltään.

Joo mikäs Mun "tapa" kouluttaa eläimiäni on??? En missää kohtaa ole maininnut miten niitä koulutan. >:(

Meillä on ollut useita kymmeniä koiria kerrallaan ja monta olen kouluttanut jäljestämään, itsepuolustukseen yms... Parhaillaankin on talossa aivan pätevä työkoira. Sopii jäljestämään, etsimään tavaroita/ihmisiä, vartioimaan, suojelupuolustus ja käy käskystä kiinni. On käytetty Rajavartiolaitoksen, palolaitoksen ja poliisinkin apuna. Et kyl mä väittäsin et edes vähän jotain koiran kouluttamisesta tietäisin ;D

joo kyl se niin on et ei sais mennä rankasee jos aikaa on menny rikkeestä. Jos verekseltää saa kiinni niin kunno selkäsauna.

En tuonut julki kuin että toi ei ole ihailuni aihe. Enkä missään vaiheessa kyseenalaistanut metodejasi. Jotkut koirat nyt vaan koulutetaan eri tavalla mutta se että niitä ei mätkitä menemään tai uiteta paskassa tunteja sen jälkeen kun teko tapahtunut.

Joku ahdasmielisistä naapureista laittanu lapun postiluukun päälle että pitäisi hommata kuonokopat. Joku vissiin oikeesti mennyt laittaa käden aidan välistä tai sitten kuvittelee lopettavansa koirien ilmoittamisen kuonokopilla. Onnea hänelle, tulisi naamatusten keskustelemaan niin voisimme tehdä jonkun ratkaisun asian tiimoilta, mutta hyvin paha neuvotella nimettömän kirjeen kanssa.. :D

Joku ahdasmielisistä naapureista laittanu lapun postiluukun päälle että pitäisi hommata kuonokopat. Joku vissiin oikeesti mennyt laittaa käden aidan välistä tai sitten kuvittelee lopettavansa koirien ilmoittamisen kuonokopilla. Onnea hänelle, tulisi naamatusten keskustelemaan niin voisimme tehdä jonkun ratkaisun asian tiimoilta, mutta hyvin paha neuvotella nimettömän kirjeen kanssa.. :D

Itteäni ärsytti kun koirani kerran jostain syystä oli saanut päähänsä ulvoa yhden päivän aikana häiritsevästi mitä ei ollu koskaan aikaisemmin tehnyt niin asiasta minulle ilmoitti herra, jolle tää mein seinänaapuri oli käynyt valittamassa asiaa. Ihmettelin siinä sitten huuli pyöreenä että jaa mitä..Arvostaisin kans hyvin paljon sitä, että olis rohkeutta tulla sanomaan ihan itse ja kasvotusten. Miten ne kuvittelee mun puuttuvan asiaan ellen itse edes tiedä siitä..munattomia ihmisiä :rolleyes:

ajoin almeran vanteen paskaks ja nisti tuli vittuilemaan ku vaihoin varapyörää, perus perjantai...

En tuonut julki kuin että toi ei ole ihailuni aihe. Enkä missään vaiheessa kyseenalaistanut metodejasi. Jotkut koirat nyt vaan koulutetaan eri tavalla mutta se että niitä ei mätkitä menemään tai uiteta paskassa tunteja sen jälkeen kun teko tapahtunut

En mä todellakaan pahoinpitele koiriani enkä hyväksy sitä muiltakaan niinkuin väität. Ehkä mun ulos anti on vähän huonoa kun sä luulet et mun mielest koiria hakataan kun annetaan "selkäsaunaa". Herkille koirille riittää ku vaan ees murahtaa kun rike tapahtuu... Kovempi päisille yleensä joutuu sanomalehdellä läppäsee (eimitenkää täysillä) takapuolelle. Enkä mä mitenkää kannata sitä kuonoa paskaan upottamista niinkuin väität. Ihme olettamusta ja asioiden vääristelyä joka asiassa>:(

Se et jos koira yällä paskantaa sisälle ei välttämättä ole ees koiran vika. Vaan ihmisen. Ruoka annettu väärään aikaan, väärää ruokaa, ulkoilutettu koiraa väärään aikaan tai liian vähän...Jne... Siihen voi olla lukemattomia syitä. Ja sit aamulla syytetään koiraa ja tungetaan kuonoa paskaan yms... Ihmisen lärvi ennemmi siihe paskaan pitäs laittaa ;)

Eilen piti hakea honda cr 125. no olihan se 125 runko, mutta moottori oli lykätty 80 kuutioisesta sinne ja sen oli näkönenkin. Hieman korpesi 3h 30min ajoreissut tuon takia.

Sen kerran ku haluais tilata kaikkea kivaa ja mahdollisesti projekti etenisi johonkin niin joka saakelin kohdassa lukee "out of stock" -_- no, sentää jotai sieltä on tulossa...

Prkl... laitoin muka katin korvaus putken tilalle 3" vaimentimet että sais vähän ääniä pienemälle niin mitä sitä paskaa, tuntuu että kumisee entistä enemmän satasen vauhissa ku ennen :/ noh, kai sitä yhen mantorpin reissun käyttää korvatulppiaki...

Voi ristus että pistää vihaksi isännöitsijän touhu vanhassa kämpässä. Oon siis jo muuttanut pois kuun vaihteessa, mutta vuokravakuusrahoja tuntuu olevan pikkasen hankala saada takaisin. Kyseessä on kohtuu isokokoinen isännöintiyritys joka hoitaa tuon kämpän vuokrausta ja muuttaessa kuntotarkastukset yms.

Soittelin toukokuun lopussa että kämppä olis tyhjillään ja isännöitsijä lupasi käydä tekemässä kuntotarkastuksen. Mmeni viikko muuttopäivästä ja soittelin perään että jokos tarkastus olis tehtynä. Sitten jätkä sanoi että "joo kävin jo pari päivää sitten tekemässä tarkastuksen ja sielä oli vähän jälkiä lattiassa (vitun vanha muovimatto jossa oli jo ennestään väriläiskiä) ja kaapit likaisia". No aha, ei sitten voinut mulle soittaa asiasta heti? Tyyppi kyllä myönsi että lattiassa oli jälkiä jo ennestään mutta nyt niitä oli tullut lisää. Noh tyyppi sitten sanoi että mun pitäisi joko itse käydä vielä siivoamassa tai sitten hän joutuu tilaamaan siivouksen.

Kävin sitten vielä pyörähtämässä kämpällä ja koitin muutaman tunnin hinkkailla sitä vitun muovimattoa mutta tuloksetta. Huonekalujen kohdalla sielä täällä on jotain painaumia mitkä on värjäytynyt kellertäväksi ja jotain random tummia jälkiä mitkä ei hinkkaamalla lähde pois. Mun mielestä ei oo mitenkään perusteltua yrittää rahastaa siivouksella kun kyseessä ei todellakaan oo mikään uusi kämppä eikä tuossa lattiassa ole noiden väriläiskien lisäksi esim. reikiä. Niin ja ne kaapit.. Joo olihan sielä pari leivänmurua jossain keittiön yläkaapin nurkassa kun oikeen etsi. Haiskahtaa nyt vähän siltä että tyyppi koittaa kepillä jäätä jos vaikka saisi meikäläisen laskuun siivottua tai pintaremontoitua tuon paskan. Takuusummakin on senverran iso että ei kiinnostaisi enää päivääkään odotella saataviaan takaisin. En tiedä miten tässä pitäisi menetellä jos vielä erimielisyydet jatkuu tai muuten tyyppi aikailee vakuuden palauttamisen kanssa.. Eniten vituttaa tuo kommunikointi tai oikeastaan sen puute. Itse joutuu joka asiassa soittelemaan perään (hyvällä tuurilla joskus tyypin jopa tavoittaa) ja paikanpäällä kun käy niin joutuu juttelemaan jonkun asiasta tietämättömän sihteerin kanssa.

Voi ristus että pistää vihaksi isännöitsijän touhu vanhassa kämpässä. Oon siis jo muuttanut pois kuun vaihteessa, mutta vuokravakuusrahoja tuntuu olevan pikkasen hankala saada takaisin. Kyseessä on kohtuu isokokoinen isännöintiyritys joka hoitaa tuon kämpän vuokrausta ja muuttaessa kuntotarkastukset yms.

Soittelin toukokuun lopussa että kämppä olis tyhjillään ja isännöitsijä lupasi käydä tekemässä kuntotarkastuksen. Mmeni viikko muuttopäivästä ja soittelin perään että jokos tarkastus olis tehtynä. Sitten jätkä sanoi että "joo kävin jo pari päivää sitten tekemässä tarkastuksen ja sielä oli vähän jälkiä lattiassa (vitun vanha muovimatto jossa oli jo ennestään väriläiskiä) ja kaapit likaisia". No aha, ei sitten voinut mulle soittaa asiasta heti? Tyyppi kyllä myönsi että lattiassa oli jälkiä jo ennestään mutta nyt niitä oli tullut lisää. Noh tyyppi sitten sanoi että mun pitäisi joko itse käydä vielä siivoamassa tai sitten hän joutuu tilaamaan siivouksen.

Kävin sitten vielä pyörähtämässä kämpällä ja koitin muutaman tunnin hinkkailla sitä vitun muovimattoa mutta tuloksetta. Huonekalujen kohdalla sielä täällä on jotain painaumia mitkä on värjäytynyt kellertäväksi ja jotain random tummia jälkiä mitkä ei hinkkaamalla lähde pois. Mun mielestä ei oo mitenkään perusteltua yrittää rahastaa siivouksella kun kyseessä ei todellakaan oo mikään uusi kämppä eikä tuossa lattiassa ole noiden väriläiskien lisäksi esim. reikiä. Niin ja ne kaapit.. Joo olihan sielä pari leivänmurua jossain keittiön yläkaapin nurkassa kun oikeen etsi. Haiskahtaa nyt vähän siltä että tyyppi koittaa kepillä jäätä jos vaikka saisi meikäläisen laskuun siivottua tai pintaremontoitua tuon paskan. Takuusummakin on senverran iso että ei kiinnostaisi enää päivääkään odotella saataviaan takaisin. En tiedä miten tässä pitäisi menetellä jos vielä erimielisyydet jatkuu tai muuten tyyppi aikailee vakuuden palauttamisen kanssa.. Eniten vituttaa tuo kommunikointi tai oikeastaan sen puute. Itse joutuu joka asiassa soittelemaan perään (hyvällä tuurilla joskus tyypin jopa tavoittaa) ja paikanpäällä kun käy niin joutuu juttelemaan jonkun asiasta tietämättömän sihteerin kanssa.

Ilmainen vinkki kuvaa asunto ennen muuttoa ja muuton jälkeen, kun olet siivonnut. Vuokranantajalla ei ole perusteita pitkittää vakuuden palauttamista, vaan se tulee tehdä viipymättä. Normaalia esimerkiksi muovimaton kulumista ei voida laittaa vuokralaisen piikkiin.

http://www.taloussanomat.fi/asuminen/2011/08/13/tasta-tulee-riita-vuokralaisen-kanssa/201111098/310

http://www.taloussanomat.fi/asuminen/2010/10/30/ala-mene-tahan-lankaan-vuokralainen/201015093/310

Eipähä oo iha vähäänaikaan ajaessa noin kuuma tullu. Itellä on töihi matkaa n. 10km ja tänää sit ku tulin ni sato kokoajan. Itellä tietenki takaset iha sliksit, ni mukava ol 90km/h ajella ku kokoajan ol vesiliirrossa. Jumalauta et pelotti :D

Nyt oon sit aamun katellu et minne veis auton renkaide vaihatuksee tänne Joensuuhu. Senverra nuuka oon et Vianorille ei kehtais viedä ku tuntuu et kallein paikka on täällä Joensuussa, 80€ renkaide vaihto.

Kuvitellakseni tuo on ihan yleinen hinta kyseiselle operaatiolle omilla renkailla näissä isommissa putiikeissa.. Mutta jos tien toisella puolella saat 40euroon ja toisella 80e niin monikaan ei jää varmaan miettimään. Tosin siellä missä maksaa 80e, pitäisi olla asiantuntija, uudet työkalut ja lyömäpainoja ei ole vain harjattu teräsharjalla puhtaaksi vaan käytetään uusia, ja jos oikein tiedän niin pari isointa putiikkia vaihtaa venttiilit joka ikinen kerta.. Mutta jos vuotavat venttiilit, ja jäljet vanteissa ei haittaa niin anna mennä vaan! Eikä saa unohtaa paskaksi tunkattua helmalinjaa.. Hieman ehkä patoutumia.. :D

Vitjake, en tiedä mihin pitäisi laittaa tää mutta eilen tajusin safkiksella katsoo rekisteriotetta, no viimenen päivähän leimaa voimassa, no ei mitään kuin auton paikallisen a-katsastuksen pihaan jonoon ja hakemaan myöhemmin. Leimahan sinne oli tullu, pari huomautusta jarruvalosta ja rekisterikilven valosta.. Myös inssi kertoi kuinka turvavyö on nirhautunut, mutta kaikki katsottuani en ole vieläkään löytänyt, no eipä se mitään toimenpiteitä velvoittanutkaan mutta silti vähän hassulta tuntuu.. Onneksi tuli katsottua, muuten ajettaisiin tänäänkin myöhäsillä musteilla..

Eipähä oo iha vähäänaikaan ajaessa noin kuuma tullu. Itellä on töihi matkaa n. 10km ja tänää sit ku tulin ni sato kokoajan.

Ite ajoin tänää pyörällä kaatosateessa 6km töihin eikä muuten ollut mukavaa eikä siellä töissäkään. Onneks takastulo matkalla ei satanu kun vähän alkumatkasta.

Kauhealla kiireellä tänään golfia kuntoon (ruosteiden maalausta), kun yksi heppu lupaili tulla hakemaan ja kovin uhkaili samalla ostaa ja hintakin oli sovittu no ilmoitti sitten että tuli yllättäen mutkia matkaan, että ei pääse ainakaan hetkeen. Yllätys nettiauto.

Sitten posti hukannut yhden aika tärkeän kirjekuoren johonkin piti jo eilen olla perillä, mutta ei näkynyt tänäänkään.

Kauhealla kiireellä tänään golfia kuntoon (ruosteiden maalausta), kun yksi heppu lupaili tulla hakemaan ja kovin uhkaili samalla ostaa ja hintakin oli sovittu no ilmoitti sitten että tuli yllättäen mutkia matkaan, että ei pääse ainakaan hetkeen. Yllätys nettiauto.

Sitten posti hukannut yhden aika tärkeän kirjekuoren johonkin piti jo eilen olla perillä, mutta ei näkynyt tänäänkään.

Etkö vieläkään tolla määrällä autoja myyneenä ole oppinut?

kele.. purin kotaria hieman lisää ja mitä enempi purkaa, sen enempi löytyy sanomista.. takalinkun laakerit vaihtoon stefojen kera.. halbaa :P

kele.. purin kotaria hieman lisää ja mitä enempi purkaa, sen enempi löytyy sanomista.. takalinkun laakerit vaihtoon stefojen kera.. halbaa :P

Kulutus osia ;) asenna nipat et voi pikkusen pistää rasvaa ni ei tarvii vaihdella nii usein.

Vittu!

Ostin uuden webcamin ja asentelin sitä ja siitä lähtien ollu kone ihan sekaisin. Latasin creativen sivuilta viimeisimmät softat ja siitähän se riemu repesi. Pari kertaa käynnistäny uudelleen ja vikasietotilan kautta tehny järjestelmän palautuksen jolloin kaikki palautunu normaaliksi.

Ajanu spyware ohjelman, virusohjelman ja poistin kaikki viimeaikaiset ohjelmat Ccleanerilla jos nyt alkais toimimaan