Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Endo

Avautukaa tänne!

Recommended Posts

Voitasko palauttaa vanha foorumi takasin?

Juu ei tainnu olla aprillipila :(

foorumin rauha on poissa... (kaikki kyllä tietää miksi)

Kai olet tietoinen, että kun menet jonkun henkilön profiilia katsomaan niin sieltä löytyy Ignore optio. Silloin häiritsevät viestit katoavat kuulemma näkyvistä.

Kai olet tietoinen, että kun menet jonkun henkilön profiilia katsomaan niin sieltä löytyy Ignore optio. Silloin häiritsevät viestit katoavat kuulemma näkyvistä.

Näkyykö ne muiden kirjoittajien lainauksissa? Vai tuleeko väittelyistä monologeja?

Mielenkiinnosta vain, mitenkään kantaa ottamatta Maken ajatuksiin.

Ei hajua kun en voi käyttää kyseistä optiota.

Hallitus/Ylläpito/mode pitäisi aina nähdä kaikki viestit kaikilta henkilöiltä jotta turhat sodat voidaan siivota.

yhdeltä työmaalta puuttui ovi kun ei oltu tilattu ajoissa, eilen tuli työmaa muuten valmiiks ja kun ei oven saapumisesta tienny kukaan koska tulee, kannoin eilen työkaluni pois. Ja autoa ei saa todellakaan työmaan viereen - työkaluja saa kantaa valehtelematta puoltuntia yhteen suuntaan jos riittääkään.

Ovi tulikin sitte eilen ehtoolla ja vitutti hieman että kannoin romut pois - noh, ei siinä, kannoin aamulla ekana kaikki romut takas mitä tarvii kun vihaan työkalujen turhaa raijaamista ja juoksemista vähän väliä autolle jos ei heti vie kaikkea tarvittavaa - eli paskin homma ekana alta pois - viimisenä kannoin oven - vittu vääränkätinen. ei oikeen voinu ku nauraa. oli siellä allaskaapiin asennus myös mutta siihen olis riittäny mun sälä-ämpäri missä akkukoneet yms pikkuhilppeet.

ens kerralla kun toi ovi aikonaan sitte saapuu, luulen että katon jo hallilla ennen kuin edes nostan ovea kyytiin että minkä kätinen se on..

Taas saa kiroa trafin/katsastusasemat.

Alkais olemaan tuo silvia rekisteröintikatsastusta vailla valmis niin pitää tuo alkuperäinen export certificate esittää kuulemma. Vanha omistaja käynyt autolla jo kerran aikasemmin rekisteröintikatsastuksessa jolloin tietenkin esittänyt tuon todistuksen (hylsy tullut). Kuulemma yleinen tapa, että tuo export certificate kerätään talteen ja asiakkaalle annetaan kopio. Aseman pitää säilyttää alkuperäistä vähintään 15v ja sen kuuluu myös laittaa tuo digitaalliseen muotoon.

Tuo asema missä tuo silvian todistus on niin on lopetettu ja jostain syystä ei ole digitoitu.

Nyt sitten viranomaiset selvittää mihin nuo lopettaneen aseman paperit ovat menneet, koska ilman sitä tarvitsen jokun todistuksen japanista auton viimeisestä omistajasta. Mistä hittoa minä tälläisen saan? Auton myyjä japanissa iso viripaja joka vieläkin on voimissaan.

Autovero autosta maksettu eli ilmeisesti tulliinkin on alkuperäistä export certificatea näytetty ja varmaan kopioitu. Mahtaisko se riittää, kerta mun paperikopio ei riitä?

Mielestäni vois kyllä trafi katsoa läpi sormien, koska ei ole todellakaan minun tai vanhan omistajan moka minulla kuitenkin on kopio tuosta ja kauhea nippu auton papereita on valtakirjoja ja paperit auton kuljetuksista ja jopa kuitti auton maksusta japaniin.

Alkais olemaan tuo silvia rekisteröintikatsastusta vailla valmis niin pitää tuo alkuperäinen export certificate esittää kuulemma. Vanha omistaja käynyt autolla jo kerran aikasemmin rekisteröintikatsastuksessa jolloin tietenkin esittänyt tuon todistuksen (hylsy tullut). Kuulemma yleinen tapa, että tuo export certificate kerätään talteen ja asiakkaalle annetaan kopio. Aseman pitää säilyttää alkuperäistä vähintään 15v ja sen kuuluu myös laittaa tuo digitaalliseen muotoon.

Tuo asema missä tuo silvian todistus on niin on lopetettu ja jostain syystä ei ole digitoitu.

Nyt sitten viranomaiset selvittää mihin nuo lopettaneen aseman paperit ovat menneet, koska ilman sitä tarvitsen jokun todistuksen japanista auton viimeisestä omistajasta. Mistä hittoa minä tälläisen saan? Auton myyjä japanissa iso viripaja joka vieläkin on voimissaan.

Autovero autosta maksettu eli ilmeisesti tulliinkin on alkuperäistä export certificatea näytetty ja varmaan kopioitu. Mahtaisko se riittää, kerta mun paperikopio ei riitä?

Mielestäni vois kyllä trafi katsoa läpi sormien, koska ei ole todellakaan minun tai vanhan omistajan moka minulla kuitenkin on kopio tuosta ja kauhea nippu auton papereita on valtakirjoja ja paperit auton kuljetuksista ja jopa kuitti auton maksusta japaniin.

Tuolla konttorilla missä se on käytetty on vielä toinen konttori jäljellä jyväskylässä. Myöskin lopetetun vanhalla omistajalla on uus liike olemassa. Pistä yv:tä jos haluat lisätietoja. Tiedän sen sun silvian historian aika hyvin.

emäntä oli 5 vaille pyramidihuijauksen uhri! tuli kertomaan hienosta jutusta ja sivubisneksestä, jotenkin särähti meikäläisen korvaan 10h työviikko ja 100.000€ vuositulot..sanoin heti että täyttää kaikki pahat huijauksen ennusmerkit ja internet pelasti taas epäonnistumiselta.. esim tässä vähän asiaa amway verkostomarkkinoinnista suomenkielellä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/1902105

sääliksi käy niitä jotka tohon on rahankiilto silmissä mukaan lähteneet.

emäntä oli 5 vaille pyramidihuijauksen uhri! tuli kertomaan hienosta jutusta ja sivubisneksestä, jotenkin särähti meikäläisen korvaan 10h työviikko ja 100.000€ vuositulot..sanoin heti että täyttää kaikki pahat huijauksen ennusmerkit ja internet pelasti taas epäonnistumiselta.. esim tässä vähän asiaa amway verkostomarkkinoinnista suomenkielellä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/1902105

sääliksi käy niitä jotka tohon on rahankiilto silmissä mukaan lähteneet.

Mulla yritti entinen työkaveri saada mua kans tommoseen mukaan. :D Sanoin suoraa että en mä nyt oikein oo kiinnostunut tuollasista jutuista, että ei niillä pääse mihinkään. No se alko heti hehkuttaa et "en mä tiedä mitä sä tarkotat 'tuollasilla' jutuilla, mutta tää on ihan oikeesti hyvin toimiva bisnes missä tienaa helpolla"

10h työviikko ja 100.000€ vuositulot

internet pelasti

200e/h. Tarviiko sitä nyt ees netistä tarkistella? :)

200e/h. Tarviiko sitä nyt ees netistä tarkistella? :)
helpompi oli kirjoittaa googleen: 'amway huijaus' kuin käydä laskemaan tuntipalkkoja, eikä emäntä mua olis uskonu vaikka olisin sille näyttäny mitä lukuja taskulaskimesta, oli se niin hyvin aivopesty. kun niillä on hieno kuvastokin ja nettisivut ja euron kuvat kiiltää silmissä..

Menin käymään ammoisina aikoina eräällä tuttavalla, kun paikalla oli itse Amway -mies. Piirteli paperille palmusaaria ja hymynaamoja. Verkkokauppa oli kuulemma siihen aikaan suurempi mitä amazon.com. Sieltä sai ostaa autoja, kiinteistöjä ja mitä mieleen tuleekaan. Kuuntelin paasauksen (pääsin helpommalla) ja naureskeltiin jälkeenpäin. Olihan koominen esitys :D Puoli vuotta myöhemmin vanha luokkakaveri soitti ja alkoi kauppaamaan Amwayta, melkein käy sääliksi. Melkein. Menee nuo läpi joihinkin edes suhteellisen fiksuina pitämiini ihmisiin näköjään...

Kuulemma yleinen tapa, että tuo export certificate kerätään talteen ja asiakkaalle annetaan kopio. Aseman pitää säilyttää alkuperäistä vähintään 15v ja sen kuuluu myös laittaa tuo digitaalliseen muotoon.

Mulla ainakin konttori otti silloin vain kopion tuosta export certificastesta ja mulla on alkuperäinen vielä tallella.

Konttorinhan pitää lähettää tuo Trafiin, jossa se digitoidaan ja sieltä kyllä pitäisi löytyä. Tainnut tehdä konttori veemäisen virheen :/

Tuo riippuu kuulemma konttorista jossain ottavat kopion, kun taas jossain alkuperäisen. Kuulemma jos ei ole mennyt katsastuksesta läpi niin ei välttämättä ole lähtenyt digitoitavaksi mutta sen pitäisi jostain silti löytyä jostain. Lupasivat nyt selvittää asiaa pari päivää trafin poikkeuslupa äijä oli jo sen kuulonen, että oli myötymässä siihen, että jos tuo kopio riittäisi mutta silti sanoi, että tarvis alkuperäisen.

Mahtaisko tälläisessä tapauksessa joku "omistussuhteen varmentaminen" riittää eli 2 todistaa allekirjoittais paperin, että olen auton ostanut. Tämä kuulemma riittää kun katsuri halusi selvityksen vaihtomoottorin alkuperästä.

Jos et suomesta saa tuota paperia niin kasittaakseni voit japanin autoministeriosta tai joku tuommoinen tilata sen ilmeisesti, itsekkin kylla vain luin tuon jostakin foorumilta, lieko jopa taalta ? Niittenkin taytyy niita sailytella jokunen vuosi. Tuossa on joku linkki joka lupaa 300e lla hankkia alkuperasen sielta ministerosta, tieda sitten miten luotettava. http://www.batfa.com/deregistrationpaper.htm Varmaan googlesta loytyy jonkinverran juttua myos

Mulla ainakin konttori otti silloin vain kopion tuosta export certificastesta ja mulla on alkuperäinen vielä tallella.

Konttorinhan pitää lähettää tuo Trafiin, jossa se digitoidaan ja sieltä kyllä pitäisi löytyä. Tainnut tehdä konttori veemäisen virheen :/

Eurooppalaiset maastavienti todistukset kerataan talteen ja lahetetaan sinne digitointiin, mutta sitten euroopan ulkopuolisista otetaan kopio. Nain ainakin viimekesana sanoi kun kavin englannin paperia takaisin kun ei kelvannut valot kun olin itse tehny perkele.

Kiitos erittäin paljon! paypallin kautta ohjaa eli kyllä sen puolesta luulisi olevan suhteellisen luotettava pitää vielä googletella ja selvitellä asiaa tarkemmin.

Kiitos erittäin paljon! paypallin kautta ohjaa eli kyllä sen puolesta luulisi olevan suhteellisen luotettava pitää vielä googletella ja selvitellä asiaa tarkemmin.

Katsastuskonttorin leimalla varustettu kopio riittää tässä tapauksessa. Ei sitä tarvitse alkaa Japanista tilaamaan.

helpompi oli kirjoittaa googleen: 'amway huijaus' kuin käydä laskemaan tuntipalkkoja, eikä emäntä mua olis uskonu vaikka olisin sille näyttäny mitä lukuja taskulaskimesta, oli se niin hyvin aivopesty. kun niillä on hieno kuvastokin ja nettisivut ja euron kuvat kiiltää silmissä..
Mutsi ollut nyt pari vuotta mukana amwayssä. Ei sillä rikastumaan pääse todellakaan jos et ole sitä viemässä uuteen maahan tms että saat varmasti ison määrän jengiä allesi. Käsittääkseni 400-600€/kk se saa nyt. Itse toki käyttää leijonanosan vielä tuosta kaupan omiin tuotteisiin. Eipä ole ainakaan puoleen vuoteen duuniakaan sen eteen tehnyt joten käytännössä vähän ylimääräistä rahaa + ilmaiset ostokset tietyllä summalla niin eihän sekään huono ole.

persekarva ku tää foorumin haku ei enää löydä vanhoista viesteistä mitään, vain päivitetyistä, meni ihan pilalle koko DATSUN FACEBOOK FORUM

Nohnoh, kyllä se siitä pikkuhiljaa muuttuu sulavammaksi ja sujuvammaksi kun lapsentaudit saadaan pois.

Katsastuskonttorin leimalla varustettu kopio riittää tässä tapauksessa. Ei sitä tarvitse alkaa Japanista tilaamaan.

Tarkoitat siis, että katsastuskonttori lyö leimansa tuohon mun kopioon?