Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Endo

Avautukaa tänne!

Recommended Posts

RB26 N1 öljypumppu päätti heittää lusikan nurkkaan sen jälkeen kun autoon vaihdoin tulpat pihalla ja sitten uusilla tulpilla käyntiin niin ei nosta paineita enää. Muutama kymmenen sekuntia se ehti käydä tyhjää ennenku tajusin että ei paineet nouse. Startilla hetken sitten vielä pyörittelin turbon öljyntulo irti jos olis mystisesti 2 eri öpainemittaria seonnu mutta eipä tullut letkusta mitään että selvä peli taitaa olla... Kyllä mä nyt vielä sen ymmärrän jos noita hajoilee radalla ja isoilla kierroksilla mutta että tyhjäkäynnillä / startatessa. R33 kampura pitkällä pumpun vedolla + Atin dampperi on myös autossa.

Onni onnettomuudessa taitaa nyt olla toivottavasti se että ei ois laakerit ottanu itteensä vielä tuosta idlellä pyörimisestä. Plus pumppu toimivana oli ollut käynnissä juuri hetkee ennen.

Ainut järkisyy tähän on varmaan se että tuo pumppu on ollut ihan hajoamispisteessä ja melkeen halki jo valmiiks ja sitten kylmillä öljyillä startissa levähtäny sitten kunnolla. Johan mä tuolla ehdin melkeen 400 kilsaa taas ajella tälle vuodelle :D

Hyvä että hajosi tyhjäkäynnillä ja huomasit nopeasti. Paljonko oli pumpulla kilsoja? Itse huomasin risan n1 pumpun koneremontin yhteydessä, siinä oli täystuho mulla lähellä kun sisempi ratas oli jo halki.

RB26 N1 öljypumppu päätti heittää lusikan nurkkaan sen jälkeen kun autoon vaihdoin tulpat pihalla ja sitten uusilla tulpilla käyntiin niin ei nosta paineita enää. Muutama kymmenen sekuntia se ehti käydä tyhjää ennenku tajusin että ei paineet nouse. Startilla hetken sitten vielä pyörittelin turbon öljyntulo irti jos olis mystisesti 2 eri öpainemittaria seonnu mutta eipä tullut letkusta mitään että selvä peli taitaa olla... Kyllä mä nyt vielä sen ymmärrän jos noita hajoilee radalla ja isoilla kierroksilla mutta että tyhjäkäynnillä / startatessa. R33 kampura pitkällä pumpun vedolla + Atin dampperi on myös autossa.

Onni onnettomuudessa taitaa nyt olla toivottavasti se että ei ois laakerit ottanu itteensä vielä tuosta idlellä pyörimisestä. Plus pumppu toimivana oli ollut käynnissä juuri hetkee ennen.

Ainut järkisyy tähän on varmaan se että tuo pumppu on ollut ihan hajoamispisteessä ja melkeen halki jo valmiiks ja sitten kylmillä öljyillä startissa levähtäny sitten kunnolla. Johan mä tuolla ehdin melkeen 400 kilsaa taas ajella tälle vuodelle :D

Hyvä että hajosi tyhjäkäynnillä ja huomasit nopeasti. Paljonko oli pumpulla kilsoja? Itse huomasin risan n1 pumpun koneremontin yhteydessä, siinä oli täystuho mulla lähellä kun sisempi ratas oli jo halki.

Kilsoista ei täyttä varmuutta, veikkaisin kuitenkin reippaasti alle 20tkm. Edellisellä omistajalla oli orggispumppu hajonnut aikanaan penkissä ( 2008 ) ja sen täystuhon jälkeen laittanut r33 kampuran ja dampperin ja n1 pumpun. Itellä auto ollut 3 vuotta ja kilsoja alle tuhat...

Edit: niin tai ei tuon edellisen omistajan kertomista osista mitään varmuutta ole, nythän se selviää kun tuon avaa kunhan ehtii.

Kilsoista ei täyttä varmuutta, veikkaisin kuitenkin reippaasti alle 20tkm. Edellisellä omistajalla oli orggispumppu hajonnut aikanaan penkissä ( 2008 ) ja sen täystuhon jälkeen laittanut r33 kampuran ja dampperin ja n1 pumpun. Itellä auto ollut 3 vuotta ja kilsoja alle tuhat...

Edit: niin tai ei tuon edellisen omistajan kertomista osista mitään varmuutta ole, nythän se selviää kun tuon avaa kunhan ehtii.

hieno harrastus vai mitä? Mulla on sit muuten ehjä orkkispumppu tos hyllys mut sisempi ratas halki, siihen reimaxin ratassetti niin pitäs kestää paremmin, toi pumppu 81mm rattaalla vs n1 77mm

Tänäänpä sitten bongasin todella pienen painauman Zetan kuskin oven takaosasta, joka on tullut 100 % varmasti toisen auton ovesta ja tämän viikon aikana. Yllättäen ei mitään käryä syyllisestä. Mukavasti se näkyy kun aurinkoa vasten katselee ja pakkohan se on siis korjauttaa. Toivottavasti tuota pääsee oikomaan tikulla sisäpuolelta jotta ei mene maalaushommiksi. Parkkipaikkavakuutus kyllä löytyy, mutta 150 euron omavastuu ei taas kiinnosta.

Kohta alan pysäköimään kahden ruudun keskelle ja viritän keilat sekä nauhat ympärille.

Tänäänpä sitten bongasin todella pienen painauman Zetan kuskin oven takaosasta, joka on tullut 100 % varmasti toisen auton ovesta ja tämän viikon aikana. Yllättäen ei mitään käryä syyllisestä. Mukavasti se näkyy kun aurinkoa vasten katselee ja pakkohan se on siis korjauttaa. Toivottavasti tuota pääsee oikomaan tikulla sisäpuolelta jotta ei mene maalaushommiksi. Parkkipaikkavakuutus kyllä löytyy, mutta 150 euron omavastuu ei taas kiinnosta.

Kohta alan pysäköimään kahden ruudun keskelle ja viritän keilat sekä nauhat ympärille.

auto dent firma hoitaa muistaakseni noita hintaan 79€ (pienet kolhut) Melkosiakin kolhuja oon nähnyt ku pojat veivaa suoraksi ilman että ei maalaushommiksi ole mennyt. Hinnasta en vanno mut tollasta muistelisin että oli jossai vaiheessa (ellei ollut sitte jonkinsortin tarjous kun meillä duunissa ulkoistettuna tuolle firmalle nuo. Koripuoli on eri toimipisteessä.)

auto dent firma hoitaa muistaakseni noita hintaan 79€ (pienet kolhut) Melkosiakin kolhuja oon nähnyt ku pojat veivaa suoraksi ilman että ei maalaushommiksi ole mennyt. Hinnasta en vanno mut tollasta muistelisin että oli jossai vaiheessa (ellei ollut sitte jonkinsortin tarjous kun meillä duunissa ulkoistettuna tuolle firmalle nuo. Koripuoli on eri toimipisteessä.)
tuo 79 hinta on varmaan just tasan pelkän lommon oikasulle, ite purat ovipahvit, vesisulut, lasit ja lasinnostimet pois tieltä.. jos lommo ei ole terävä niin ei ole itsekään vaikea oikaista, KEVYESTI painaa lommoa sisältäpäin samalla kun ulkopuolelta teipatun vasaran kanssa naputtelee lommon reunoilta niin se hetken päästä tulee nätisti ulos, ja lopuksi myllyllä pinnasta mahdolliset naarmut pois. joku saatanan akka kans kolautti ovella mun buimurin takaoveen ja katos salamana paikalta, pitäs ottaa työnalle mut järkky homma purkaa takaovi tyhjäks ni ei ole toistaseks kiinnostanu.

Lommon korjaamisista on pakko sanoa:

Jos korjautatte pieniä lommoja jollain muulla, niin varmistakaa, että se lommon korjaaja/oikaisija korjaa ne lommot PDR tekniikalla (Paintless Dent Removal, eli lommon korjaus ilman maalausta).

Aivan tolkuton rahallinen säästö niille jotka korjauttavat ja ajan säästö itse korjaajalle.

Itse PDR tekniikkaa jo muutaman vuoden harjoitelleena osaan itsekin jotenkuten suoristaa kolhuja.

Ja pakko siitä tosin on sanoa, että ei sitä aivan helpolla opi.

AutoDent on hyvinkin tuttu firma ja erittäin hyväksi havaittu! Toivottavasti tuonne oven taakse vaan saa koukun (PDR) kun tuo lommo on aivan takaosassa...

Joulukuussa crossissa lipat, olkapää sijoiltaan. Tänään ekaa kertaa ajamassa - lipat ja sama olkapää taas sijoiltaan.. ttu..... Sama olkapää leikattu 2011 samasta syystä.

Ei vittu tuu taas mitään. Veli oli käymässä niin päätettiin yhdessä täytellä veroilmotuksia netissä. Veli sitte kaato mehulasin mun uudehkoon läppäriin. Hetken päästä minä kaadoin koko perkeleen mehukannun pöydälle ja lattialle, siinä kastu kaikki paperit, tabletti sekä puhelin. No ne onneksi vielä toimii, mut läppäri on kuivumassa en tiiä toimiiko enään. Siinä vielä sitten vielä kuivauspyyhkeitä hakiessa tiputin muijan juuri pestyt housut wc pönttöön.

Ei vittu tuu taas mitään. Veli oli käymässä niin päätettiin yhdessä täytellä veroilmotuksia netissä. Veli sitte kaato mehulasin mun uudehkoon läppäriin. Hetken päästä minä kaadoin koko perkeleen mehukannun pöydälle ja lattialle, siinä kastu kaikki paperit, tabletti sekä puhelin. No ne onneksi vielä toimii, mut läppäri on kuivumassa en tiiä toimiiko enään. Siinä vielä sitten vielä kuivauspyyhkeitä hakiessa tiputin muijan juuri pestyt housut wc pönttöön.
sori mut;D;D;D

Mitäköhän mehua mahto olla....:D

Puutarhatöistä: sen vielä ymmärtäis jos se olis olevinaan kivaa puhdetta kun on aikaa, mut ei kai siitä nyt jumalauta tarttis kauheeta stressiä ottaa.

Parit avautumiset...

Oltiin sitten taas kerran siirtäneet autoni siivouksen tieltä tallin edestä. Aikasempinakin vuosina ovat laittaneet siirtokyltit tien puoliväliin ei suinkaan tien alkuun. Ja kukaan itse mukaan lukien ei käy tuolla kauempana kääntymässä jolloin kylttiä ei havaita. No ajoneuvoni on pitkään tuossa kadun varressa seissyt tyyliin yhteensä viikon muualla. Tässä viikko sitten siirsin sitä vain 20m lähemmäksi tallia, mutta kuten kaupungin sivuillakin lukee, jos ajoneuvo on ollut pysäköitynä. Ja onhan se sitä vain siirretty pikkasen. Eli tuon voi tulkita nyt vähän 2-osaisesti. Katsoo nyt saako tuon asian riitautettua. Pyysin saada tiedot kylttien asennusajasta sekä kuvat sijainnista, että onko ne lain mukaan oikein laitettu, koska lähes päivittäin tuossa käyn ja olenkin noita odotellut mutta ei ole omaan silmään osunut kyltit kyllä. (no nyt laitoin palvelun päälle, jossa minulle tulee tekstiviesti ensi kerralla)

No sitten toinen avautuminen laitoin meidän vanhan perämoottorin myyntiin nettiveneeseen oikein hämmästelin millasia hintoja pyytävät vanhoista ajatettelin, että maks tonnin tuossa vois saada ennen kuin katsoin hintoja. No pyytävät vanhemmista ilman hallintalaitteita n.tonnin hintaa ja ulkoisesti paljon huonommassa kunnossa ja varmasti enemmän ajettuja... Nyt kun laitoin kylmästi 1700e, vaikka tuo 80-90-luvun vaihteen peli sillä vain 1 omistaja. Säilytetty aina talvet lämpimässä tallissa ja ajettu keskimäärin 5 kertaa kesässä koko ikänsä aikana sekä ollut vain pari kesää ulkona laiturin nokassa kun muuten trailerilla lämpimässä tallissa. Eli tyyliin sama kun myis jotain s13 jossa mittarissa 10tkm ja maalipinnaltaan/sisustaltaan kuin uusi. No jo 3 tyyppiä itkenyt mulle, että pyydän ylihintaa ja tuohon hintaa saa jo uudempia nelitahti koneita (jotain kiinalaisia). Oikeasti eikö ihmisillä ole muuta tekemistä kun itkeä toisten ihmisten hintapyynneistä.

Sitten se kolmas avautuminen kadetti ei vieläkään mennyt leimasta läpi. En ymmärrä mikä tuota jarrua vaivaa... Rumpujarru siis kyseessä vaihdettu kahdesti uusi sylinteri. Ilmattu varmaan 20 kertaa ja litra valutettu tavaraa läpi. Letku ei varmasti ole tukossa. On uudet kengät ja uusi rumpu jotka putsattu säilytysravasta sekä karhennettu pikkasen hiomapaperilla. Myös kengän asennussarja on uusi. Kun rumpu on irti niin sylinterit liikkuvat nätisti ja kaikki toimii samalla tavalla mitä toisella puolella (josta siis huippu arvot) niin silti ei pidä. Käsijarru taas pitää... No hommasin nyt uuden vaijerin vielä jos se jotenkin vaikuttais, kun kaveri sano, että jos se vaijeri pääsee liikkumaan niin se imee tehot poljinjarrusta no mielestäni se ei kuitenkaan pääse. Onneksi kaverini joka noiden kanssa paljon pelannut tulee jarrua katsomaan ensi viikolla. Ottaa vaan päähän, kun nyt pitää taas aloittaa katsastus alusta ja mitä tällä kertaa keksii viaksi... Kun olis parikin ostaja ehdostasta jotka odottavat, että auto menisi katsastuksesta läpi.

sori mut;D;D;D

Joo kyllä kone muuten toimii, mutta näppäimet on melkolailla kankeat ja takertelevat hieman, toimii kuitenkin. :) Jos näppäimistön vaihdolla tulisi kuntoon.

Joo kyllä kone muuten toimii, mutta näppäimet on melkolailla kankeat ja takertelevat hieman, toimii kuitenkin. :) Jos näppäimistön vaihdolla tulisi kuntoon.
itekin kaadoin jotain vuosia sitten täyden jekkubatterin läppärin sisään, virrat pois ja pari päivää kuivausta niin vielä sieltä sai tiedostot ulos.

Kauppa täynnä hulluja ihmisiä, jonot takaovelle, kaikessa ovat oikeassa ja p*skaa tuli niskaan ja sitä tuli paljon. Kauppa menny kiinni vartti sitten eikä ihmisillä oo aikomustakaan hinautua kassan läheisyyteen..Vihaan ihmisiä, vihaan pyhäpäiviä..en malta odottaa juhannusta ja joulua. :rolleyes:

Kesä on tulossa, omaan autoon tarvis putkisto vääntää ja autokuume alkaa painamaan :mad: joku getari olis vaan niin..

Nyt 32 gt-r motin noston alottaneena voi kyllä sanoa että kyllähän siinä wanhassa ihanassa RS13 oli vaan tilaa vaikka muille jakaa konehuoneessa kun vertaa tähän :) Tehostimen linjatkin muuttuu tässä heti pumpulta lähdön jälkeen kovaks putkeks niin ei sitäkään edes saa sivuun koneen tieltä kun ihan vähän, onneks se nyt on sentään helppo ilmata jos irrottaa kokonaan. Tarkotus on kuitenkin yrittää nostaa vaihdelaatikon kanssa samassa nipussa vaikka on isompi(korkeempi) öljypohjakin, toivottavasti se mahtuu. Viikolla viisaampi...

Voi vittu saatana.Vaasasta hakemassa gt primeraa niin vetoakseli porsi kokkolassa. Täällä ollaan tienvarressa muijan kanssa.Veljen kyydillä mentiin, mut sekin meni jo edeltä kotia päin. Odotellaan appivanhempia trailereineen! :)

Ota ens kerralla varavetari varastosta mukaan. Säkin vissii pyöritellyt sr20den vetareita enemmän kuin useimmat meistä yhteensä..

Talven teet remonttia ja rakennat moottoria, sitte ku tulee se hetki että kaikki muut on kunnossa paitsi lambdat vielä putkeen kiinni niin saa kokeilla käyntiin... lambdasta ja mutterista kierteet niin sökö ettei millään putkeen kiinni! Vejän kemppi liimalla sen siihen jossei muu auta, perkele...

Joo ensimmäinen P11 GT tuli mulle, ja ensimmäisestä kytkinpommista vetari poikkes värinäkumin kohdalta. Ei saa GTi almeran vetareita rikki millään. :)

Joo ensimmäinen P11 GT tuli mulle, ja ensimmäisestä kytkinpommista vetari poikkes värinäkumin kohdalta. Ei saa GTi almeran vetareita rikki millään. :)

Haitko sen mustan AFR-?

Purkuun? :)