Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
juci

Minkä näköinen on sinun 350Z?

Recommended Posts

Komeita kuvia! Oikeastaan toisiks alimmainen on ainut, missä näkyy Lightroomin "överiys" eikä sekään mielestäni ole toisaalta paha asia! :)

Komeita kuvia! Oikeastaan toisiks alimmainen on ainut, missä näkyy Lightroomin "överiys" eikä sekään mielestäni ole toisaalta paha asia! :)

Joo toisiks alimmaisessa multa karkas mopo pahiten käsistä ja tykkäsin tosta överiydestä ja annoin olla :)

Alkuperäiset RAW-kuvat oli tosi valjuja, musta auto parkkihallissa on aika haastava saada sillä tavalla "poppaamaan" kuvasta, joten käytin paljon Lightroom-kikkoja, jotta auto erottuisi taustasta.

Konehuoneesta kuvaa. Uusi lippa paikoillaan puskurissa.

P1020173.jpg

Edited by -Ville-

autosta viis mutta vanteet ovat _UPEAT_, ei se kyllä autokaan huonolta näytä. pari senttii kun tiputtais niin oisi aika jees.

Huoltoasennossa, juuri kiillotetulla maalipinnalla.

2014_Syksy.jpg

Edited by JV-Z

Laitetaan nyt kuva tältä kesältä todisteeksi että on tällä joskus ajettukkin, eikä vain tallissa säilytetty.

350Z_2014_07_1.jpg

350Z_2014_07_2.jpg

Aha, sä toteutit ton CAI:n jo. Mulla on vasta suunnittelupöydällä. Misssäs ton putken teetit. Lähtö taitaa olla 2,5", meneekö sulla koko matkan sillä? Mittailin ettei tosta aukosta kovin paljon järeämpi mene.

Ahtimen tulo oli mun mittausten mukaan 2,75".

Mallailin vähän tota ja huomasin, että tarvittava putki on aika lähellä 90 astetta.

Köyhänä tilasin Ebaysta 2,75" ysikympin, joka oli vähän pidemmillä lähdöillä. Perään 45 asteen silikooni mutka, niin sai liittymään ahtimen lähtöön ihan ok. Teettämällä saa varmaan vähän paremmin istuvan, mutta käytännön merkitys jää varmaan aika pieneks. Puskuri ei oo käyny vielä kiinni, mutta olettaisin, että mahtuu kyllä.

Jos toi 2.75 meni siihen jäämättä väljäksi niin sitten se on kyllä se.

Juuri noilla palikoilla mäkin ajattelin ton toteuttaa mutta toi sun näytti jotenkin siltä että se on muutakin kuin palikoista rakennettu. Johtuu varmaan siitä että sä löysit jostain ton pidemmän ysikympin koska mun suunnitelmissa oli vielä silikonijatke ja pätkä suoraa. Et viittis laittaa linkkiä tolle pidemmälle ysikympille.

Entä mikä toi filsu on? Mulla oli ajatuksissa toi K&N RX-4140 jota aika paljon on käytetty kun se virtaa luokkaa helvetisti. Se on vähän pidempi kuin toi mutta siinä on ehkä vähän turhan iso sisääntulo eli 3.5". Itse filsun paksuus ei ole kuitenkaan kun 4" eli se on oikeastaan melkein sama kuin sisääntulo. Sen olen ainakin nähnyt mahtuvan tohon päälle puskurin kanssa.

Ei ollu kyl yhtään väljä. Sai ihan tosissaan tunkea ja pysyis siinä varmaan ilman klemmareitakin.Mun filtteri on RU-2820. Otin sen, kun joku oli käyttänyt sitä ton remmin kanssa, niin tiesin, että se sopii. Vähän pidempi saattais mennä, jos imuputkea pätkäsee enempi. Yhtään paksumpaa en yrittäis laittaa, koska toikin on ahtaalla. Putken tilasin ebaysta demon motorsport nimiseltä myyjältä.

http://www.ebay.com/usr/demon-motorsport/?ssPageName=ADME:L:OC:US:1181

Silikonimutka varmaan helpompi löytää, vaikka toi 2,75 on vähän jarvinaisempi koko.

sen tilasin tältä myyjältä.

http://www.ebay.com/usr/miaozhieuk

Itseasiassa RU-2820 on 1/2" pidempi kuin RX-4140, joten ei se edes ole pidempi tohon sun filsuun nähden. RX-4140:an erona on että sen halkaisja on vain 4" kun sun on 5", joten sinänsä kiinnostaisi tietää mahtuuko toi sun 5" puskurin kanssa. Ja toki toi X kirjainhan tarkoittaa että se virtaa myös päästä mutta olisihan tosta RU-2820:stakin RX-2820 versio olemassa.

Ja kiitos linkeistä. Täytyy tutkailla mistä ja mitä tilaa.

Huoltoasennossa, juuri kiillotetulla maalipinnalla.

2014_Syksy.jpg

Mistä nää tunkattavat rampit on kotosin? Oon vähän tollasta patenttia koittanut hakea oman auton nostoon. Mitä tästä nyt ymmärsin että pystyy ajaa päälle ja siitä tunkkaa, ilman että pitää yrittää ahtaa itteensä liian matalan muovipulkan helmojen alle tähystämään pimeestä jotain runkopalkkeja. Tietäjille kiitos!

Onko niissä joku lukitus että uskaltaa työskennellä alla huoletta?

On ihan pätevä lukitus pumpuissa. Se on oikeastaan ainoa luotettava koska esim. mulla toi hydrauliikan sulku ei toisella puolella toimi kunnolla, eli se laskee hitaasti vaikka se on ilmattu.

Syy tähän voi olla itsessäkin koska bilteman ohjeet oli disaster ja ennenkuin tajusin miten toi ilmataan olin purkanut sitä vähän liikaakin.:D

Laitetaan vastaava kuva kuin Pexillä.

Eli filsu siirrettynä. Mahtuu juuri ja juuri kaikkien örveiden kera. Pientä hienosäätöä vielä niin on perfect.

ColdAir.jpg

Hienoa!

Mä heitin ton styroksin mäkeen, että saa paremmin ilmaa. Tietysti se altistaa myös vähän säälle, mutta ei siihen suoraan pääse ilma silti.

Toi supistaja vois olla ihan fiksu. Jouduitko pätkimään putkia?

Eikö ton styrden idea ole vahvistaa puskuria? Ettei isommissa nopeuksissa ala painumaan lötkö sisään.

HC setuppi olisi kyllä rei'ittää tota puskuria filsun kohdalta mutta orkkis ulkonäkösyistä en sellaista voi tehdä.

Toi supistaja on tossa koska ton mun filsun (RX-4140) sisääntulo on 3.5". Ja jouduin tosiaan pätkimään tota 90 mutkaa molemmista päistä.

Ei kai nää niin kovaa kulje, että sisään painuis :)

Ajattelin, että se on lähinnä sitä varten, että pikkupusussa styroksi estäisi puskurin halkeamisen.

Voisin itekki kokeilla siirtää filtterin tuolleen kun kuvassa. Ebayst sais kyl stillenin cai kittei suht edullisesti mut pitää kokeilla nykysellä aemilla et miten sais toteutettua :)