Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Late

Kokemuksia Volvo V70?

Recommended Posts

Mielessä olisi jonkun diesel farkun hankkiminen Accordin kaveriksi, budjettia joku 4000-5000euroa. Jota ei ainakaan hitsailla tarvitsisi ja millä vois tarvittaessa heittää 900km kisareissunkin tarpeen vaatiessa.

Onko kellään kokemuksia tuosta vanhimman mallin V70 Volvosta? Sellanen diesel olisi nyt päällimmäisenä mielessä.

Ja mikä hurjinta niin tällä kertaa voisin vaikka kokeilla aina inhoamaani automaattivaihteistoakin.

Toki jos joku keksii jonkun olennaisesti paremman auton kuin tollainen samaan rahaan niin sitäkin saa esittää.

Vanhat Passatit, Octaviat eikä Audit kiinnosta.

Vs: Kokemuksia Volvo V70?

Penkit on kamalat pitkään matkaan, tää on kyllä vaan mielipide... semmoset ihan muodottamat, itellä puutu ainakin heti. Pari lapin reissua heittäny moisella lainavehkeellä.

Mutta erittäin hyväkulkuisia, pirteitä, vakaita ja vähällä kulutuksella kulkevia noi riisselit.

Ite taas tykkään volvon penkeistä ja on hyvät istua. Eikö sitä kakkoslkoppasta saa jo tohon hintahaarukkaan.

Ihan hyviä autoja, ainoa että ne automaatit tuppaa olemaan heikkoja. N: 250:tkm ja loota. Mut ei oo itelle kahen diesel/automaatin lootan kans ollu ongelmaa. Nyt on 850 volvo volkkari diesel automaatti ja mittarissa 620:tkm ja hyvin toimii.

Itte kanssa oon tykännyt volvon penkeistä, perse kestää pitemmänkin reissun.. Diiselinä itte panostaisin noinin volvon omiin 2.4D ja d5 koneisiin volkkarin 2.5tdi:n sijasta. Toimiva konehan se volkkarinkin on mutta huoltokustannuksiltaan on aika paljon kalliimpi verrattuna noihin volvon omiin. Volkkarin koneissa kun nokkahihnan vaihdot mallista riippuen 90 tai 120tkm ja pumpun hihnalla aina puolet tuosta, versus volvo 160tkm ja noissahan ei mitään erillisiä pumpunhihnoja ole. Lastuttamallakin eroa aika kivasti, vanhasta 2.4d:stäkin (alle 2006) saa lähes 200 hepoa pelkälä softalla ja onhan toi volkkarin diiseli vähän traktorimainen.. Mitä noihin tomaateihin tulee, niin oikein huollettuna tosi vahvoja laatikoita, jokaisen automaattilaatikon saa rikki, jos ei öljyjä vaihtele.. ::)

Mulla Mk2 2001 v70 just volkkarin koneella. Ja kyllä se aina tonnin keissi on kun vaihtaa jakopään ja pumpun hihnan. Koneet tuntuu syövän myös kampuran tasapainohihnapyöriä urakalla. Se on volvolta sen 350e saa melkein vaihtaa jakopäärempan yhteydessä. Penkit on hyvät, auto on hyvä ajaa ja mukava käyttörassi. 6.2litraa vie diisseliä sataselle sisältäen suurimman osan maantieajoa 120km/h ja joku 20km kaupunkia (työmatka 90km)

Juurikin tätä tarkoitin. Volvon omassa hihnanvaihtoväli tosiaan 160tkm ja itse hihnanvaihto n.400€ merkkiliikkeessä ja toki vesipumppu suositeltavaa vaihtaa samalla, se n. 200€ lisätyö samalla tehtynä, eikä oo noita limppu ongelmia.. Oma -06 2.4D imee soppaa talvipyörillä n. 5.2-5.5 l /100km ja kesäpalleroilla 5.5-5.8 seka ajossa sen suuremmin ekoilematta kaasupolkimen kanssa. Orkkis softalla ja hiukkas-suodattimen kanssa tosin imaisi melkein litran enemmän.. Noissa kannattaa suosia suomiautoja, joista löytyy lisälämppäri ja penkinlämmittimet, sakasantuonti ilman noita on aika kolea peli ajella talvella.. ;D

Jos mä katselisin nyt autoa, niin se olisi V70 D5 vuosimallia 2001-2005 ja 163 heppaisella moottorilla ilman partikkelisuodatinta (Tosin menee yli 5000 euron budjetin). Kulkee parhaimmillaan alle viiden litran sataselle (Melkein litran vähemmän, kuin tuolla DPF:llä varustettu). Ruotsi on yksi hyvä vaihtoehto katsella noita. Toki pitää muistaa, että 200tkm kohdalla alkaa isompaa remonttia tulla.

Mitä taas tulee noihin volvon penkkeihin, niin en ole paremmilla homosohvilla istunut. Eihän ne mitkään kuppipenkit ole, mutta 7000km viikkoon ajaneena ja parhaimmillaan 1700km siivun vuorokauteen, niin ei ole tullut paikat kipeäksi. Aikoinaan ihastelin jo kaverin 960 volvon penkkejä, että on mukavat istua pitempää matkaa.

Guest Napakymppi

Kaksi V70 D5 Volvoa ollut. Toisessa 280tkm kohdalla vauhtipyörä ja kytkin vaihtoon. 320tkm ilmastoinnin kompura rikki. 340tkm lisälämmitin rikki. Tämä vaihtoon, ei perse enää kestänyt pitään. Ja toinen, 420tkm mennessä ei mitään isompia remontteja, normihuoltoja. 421tkm kohdalla moottori poks. 150tkm ajettu kone haettu länsinaapurista ja toivotaan, että se kestää. Samalla uusitaan voimansiirron komponentteja, kun halvalla sai lähes uudenveroiset osat.

Kaksi V70 D5 Volvoa ollut. Toisessa 280tkm kohdalla vauhtipyörä ja kytkin vaihtoon. 320tkm ilmastoinnin kompura rikki. 340tkm lisälämmitin rikki. Tämä vaihtoon, ei perse enää kestänyt pitään. Ja toinen, 420tkm mennessä ei mitään isompia remontteja, normihuoltoja. 421tkm kohdalla moottori poks. 150tkm ajettu kone haettu länsinaapurista ja toivotaan, että se kestää. Samalla uusitaan voimansiirron komponentteja, kun halvalla sai lähes uudenveroiset osat.

Mielenkiinnosta kysyn, että oliko minkä vuotisia D5 (Ensimmäisen sukupolven vai toisen)?

Guest Napakymppi

Mielenkiinnosta kysyn, että oliko minkä vuotisia D5 (Ensimmäisen sukupolven vai toisen)?

MK2. Tämä huonompi yksilö oli -01 ja tämä, mistä kone leipoi, on -05.

Eli molemmat on ilman tuota dpf:ää. Itseä vain kiinnostaa, kun jotenkin "houkuttaisi" tuollainen tehokkaampi ja isompi diesel skodan tilalle, MUTTA...

Faijalla oli taksina -06 V70 163hv mosalla ja nyt sama auto on mun mutsilla käyttöpelinä. kilsoja muistaakseni noin 240tkm

Webaston kanssa on ollut paljon ongelmia, pari kertaa talvessa lopettaa toimintansa. Syytä en tiedä, mutta laite on alkuperäinen ja kytketty auton omaan tietokoneeseen.

Penkit on todella mukavat ;)

Mielestäni sisältä todella pieni verrattuna auton kokoon. Kun minä koko 175cm mitalla väännän hyvän ajoasennon niin ei kuskin penkin takana turha paljon ole tilaa. Sivuttaistilaa on myös yllättävän vähän.

Xenonit on korjattu pariin kertaan kun ilmeisesti ballastit hajonnu

Maantiellä ihan OK ajella, mutta pienissä tiloissa STNAN kankea. Ei tahdo taittua mihinkään ilman vekslausta. Tämä ainakin automaattivaihteisessa

Guest Napakymppi

Eli molemmat on ilman tuota dpf:ää. Itseä vain kiinnostaa, kun jotenkin "houkuttaisi" tuollainen tehokkaampi ja isompi diesel skodan tilalle, MUTTA...

Onhan se Volvo ihan jees, vaikka välistä tullut sitäkin kirottua. Tai oikeastaan kaikkia omistuksessa olleita autoja. Itselle tulee jonkinverran kilometrejä, niin ajelen ennemmin Skodalla. Ihan taloudellisuuden takia. Itsellä ajossa siis tuo Ocu2, kakslitranen diesel, lastutettu ja menovettä menee about litran vähemmän mitä Volvolla. Eihän tuo sinänsä paljon ole, mutta viikkoon se tekee jo yli 10L omilla ajoilla.

Aavistuksen verran mukavampi tuolla Volvolla on matkaa taittaa ja tilaa huomattavasti Ocua enemmän. Kaupungissa pienempi Ocu on näppärämpi, mutta vaakakupissa painaa enemmän Octavian taloudellisuus ( huollot, verot, löpö, vakuutukset ).

Toki jos rahaa olisi kuin roskaa, niin ei noista kustannuksista niin paljoa välittäisi. Sitä rahaa vaan ei ole liikaa. Mutta sitten kun tilaa tarvitaan enemmän ( koirat, kissa+vaimo), niin vaimon Volvolla lähdetään. Silloin Volvo on aivan yliveto Skodaan nähden.

Ja alottelijalle. Osta Volvo, jos sellainen on kiikarissa. Eiköhän ne keskivertoautoa parempia ole ja varsinkin tuohon vanhempaan koppaan saa osia pirun hyvin ja halvalla. Jos ei täältä, niin länsinaapurista.

Maantiellä ihan OK ajella, mutta pienissä tiloissa STNAN kankea. Ei tahdo taittua mihinkään ilman vekslausta. Tämä ainakin automaattivaihteisessa

Etuveto ton kankeuden tekee.

Tiedostan sen, mutta olen ajanut ihan ketterilläkin etuvedoilla. Itse tosin olen omistanut vain yhden etuvetoisen auton. Onhan tuossa volvossa pitkä akseliväli niin sekin tekee kankeutta

Faijalla oli taksina -06 V70 163hv mosalla ja nyt sama auto on mun mutsilla käyttöpelinä. kilsoja muistaakseni noin 240tkm

Webaston kanssa on ollut paljon ongelmia, pari kertaa talvessa lopettaa toimintansa. Syytä en tiedä, mutta laite on alkuperäinen ja kytketty auton omaan tietokoneeseen.

Penkit on todella mukavat ;)

Mielestäni sisältä todella pieni verrattuna auton kokoon. Kun minä koko 175cm mitalla väännän hyvän ajoasennon niin ei kuskin penkin takana turha paljon ole tilaa. Sivuttaistilaa on myös yllättävän vähän.

Xenonit on korjattu pariin kertaan kun ilmeisesti ballastit hajonnu

No jaa, itse aikalailla samanmittanen ja mun penkin asennolla taakse jää tilaa vaikka pitää orgiat. Pidän sisätiloja yhtä tilavana kuin esim E-sarjan Mersua.

Samanikäisen, myös taksin, webastossa joitain ongelmia. Auto nyt ajettu 300tkm.

Mun mielestä todella hyvä ajaa pitkää matkaa, vaikka sitä harvoin pääsee tekemäänkään. Penkit on mukavat ja menee kuin juna moottoritiellä. Ja en allekirjoita kankeutta. Hyvin tällä Stadissa pyörittää.

Tosin mun kokemukset on 2010 vuosimallista ja 2012 :)

Jos mä katselisin nyt autoa, niin se olisi V70 D5 vuosimallia 2001-2005 ja 163 heppaisella moottorilla ilman partikkelisuodatinta (Tosin menee yli 5000 euron budjetin). Kulkee parhaimmillaan alle viiden litran sataselle (Melkein litran vähemmän, kuin tuolla DPF:llä varustettu). Ruotsi on yksi hyvä vaihtoehto katsella noita. Toki pitää muistaa, että 200tkm kohdalla alkaa isompaa remonttia tulla.

Mitä taas tulee noihin volvon penkkeihin, niin en ole paremmilla homosohvilla istunut. Eihän ne mitkään kuppipenkit ole, mutta 7000km viikkoon ajaneena ja parhaimmillaan 1700km siivun vuorokauteen, niin ei ole tullut paikat kipeäksi. Aikoinaan ihastelin jo kaverin 960 volvon penkkejä, että on mukavat istua pitempää matkaa.

Toi yli 200tkm juttukinhan on vähän kaksi piippuinen, eli jos ostat tyyliin 250tkm ajetun, niin niihin on mahdollisesti ne rempat jo tehty.. ::) Mutta enivei, noita aikasta paljon oon nähnyt työn puolesta ja näissä vaikuttaa ihan vitusti se miten autoa on pidetty.

Paljon ajettukkin voi olla hyvässä kunnossa, jos on hyvin huollettu ja vastaavasti se "vähän ajettu" saksantuliainen aikamoinen pommi. Vasta pyörähti työmaalla vanhempi taksisetä 630tkm ajetulla -04 taksimallilla ja ei siihen todellakaan ole vaihdettu laatikoita, koneita ym. Jotkut valittaa täälläkin ettei volvon (mätänetistä ostetut "alkuperäistä vastaavat" ;D) nivelet kestä mitään, mutta esim. omaan nyt 146tkm ajettuun V70:iin on vaihdettu tasan yksi nivel alustaan (ja kyllä, alla on ollut 19" pyörää ja iskareina bilsteinit) , mutta tollainen painava auto vaatii kunnon alustan osat, eli jos sinne sen kaikkein halvimman osan ruuvaa, niin se ei välttämättä siellä pitkään kestä. Eli huoltohistoria näissä vaikuttaa aika paljon auton kuntoon, niinkuin joka merkissä..

Ei saa tohon budjettiin kakkoskoppasta mikä kelpaisi joten ykköskopasta haaveillaan edelleen.

Eihän toi jakopäähomma voi olla noin kallis mitenkään?

Meillä on Volvo V70. Vuosimalli taisi olla -04, ja koneena ahdettu 2.5 litrainen bensa.

Penkit ei tosiaan ole kummoiset niin kuin useammat jo sanoikin. Perse puutuu ja selkä hikoaa. Ei se ole kovin hyvä ajaakaan, tai se on niin leppoisa ja tunnoton, ettei kuskilla ole mitään fiilistä tien pintaan. Loppusissaan aika paska auto. Mitäänsanomaton. Tylsä.

Sisätilat on tosi pienet, takamatkustajilla ei pitkän kuskin takana ole aihetta juhlaan. Ovet on lyhyet, koska kontti on iso. Mutta takakonttiin menee kaikki mitä haluaa ja vielä vähän lisää. Mun mielestä toi on ainut syy ostaa Volvo, ja siihen takaluukkuun ollaan kyllä tosi tyytyväisiä.

Tiedostan sen, mutta olen ajanut ihan ketterilläkin etuvedoilla. Itse tosin olen omistanut vain yhden etuvetoisen auton. Onhan tuossa volvossa pitkä akseliväli niin sekin tekee kankeutta

Mun ymmärtääkseni volvossa ton kankeuden tekee se pitkä akseliväli ja se, että siellä on se mahdollisesti vitoskone poikittain eturenkaiden välissä niin paljoo ei jää kääntyvyyttä renkaille. Mutta itse asiaan niin veljellä on tuollainen vissiin sitten ensimmäisen korimallin V70 vuodelta 98, itekin tullu sitä lainailtua kun ei oo ollut autoa jostain syystä käytössä. Tosi jämäkkä ja vankkahan toi tuntuu olevan, en tiedä sitten vaikuttaako nelivetoisuus, että onko etuvedot lötkömpiä. Maantieajossa tosiaan menee mukavasti kuin juna ja automaatista on mukava laittaa cruise päälle, penkinlämmittimet lämmittään ja mielimusiikit soimaan. Itellä ei kyllä penkeistä oo valittamista, just sopivan tukevat ainakin noi jakkarat tommoseen perheilyautoon. Ainoat miinukset mitä itelle tullu tosta sivusta seurattuna niin volvolta varaosat ainakin ihan törkeen hintasia, varsinkin tohon nelivetoon. Pitkälle matkalle ja muutenkin matka-ajoon toi on kyllä todella hyvä. Mitään hauskaa siinä sit ei oikein ookkaan ja bensaturbo hörppii reippaasti.

Te jotka haukutte niitä penkkejä niin minkalaisilla mitoilla olevia miehiä?

Naamioheikki tiedätkö mitään niistä ongelmista?

Sen kyllä komppaan Appin viestistä, että takaluukku on helkkarin iso. Pari kertaa käyny hakemassa kamaa ikeasta tms. ja aina on mahtunu autoon sisään. Tavaraa kulkee loistavasti

Siitä kyllä pidän kiinni, että verrattuna auton ulkoiseen kokoon sisätilat on pienet IMO. Mun kokemukset rajoittuu vain tuohon malliin joten en sitten tiedä onko myöhäisemmät mallit ketterämpiä, mutta mutsi ja faijakin on sanonu sitä kankeaksi käännellä.

Faijalla oli myös muistaakseni -09 S80 taksina nelivetona ja kääntyi paremmin

Käyttöautona takuulla aivan hyvä kapistus tuollainen V70 :) Makuasiahan tämä lopulta oikeastaan on

Toi yli 200tkm juttukinhan on vähän kaksi piippuinen, eli jos ostat tyyliin 250tkm ajetun, niin niihin on mahdollisesti ne rempat jo tehty.. ::) Mutta enivei, noita aikasta paljon oon nähnyt työn puolesta ja näissä vaikuttaa ihan vitusti se miten autoa on pidetty.

Paljon ajettukkin voi olla hyvässä kunnossa, jos on hyvin huollettu ja vastaavasti se "vähän ajettu" saksantuliainen aikamoinen pommi. Vasta pyörähti työmaalla vanhempi taksisetä 630tkm ajetulla -04 taksimallilla ja ei siihen todellakaan ole vaihdettu laatikoita, koneita ym. Jotkut valittaa täälläkin ettei volvon (mätänetistä ostetut "alkuperäistä vastaavat" ;D) nivelet kestä mitään, mutta esim. omaan nyt 146tkm ajettuun V70:iin on vaihdettu tasan yksi nivel alustaan (ja kyllä, alla on ollut 19" pyörää ja iskareina bilsteinit) , mutta tollainen painava auto vaatii kunnon alustan osat, eli jos sinne sen kaikkein halvimman osan ruuvaa, niin se ei välttämättä siellä pitkään kestä. Eli huoltohistoria näissä vaikuttaa aika paljon auton kuntoon, niinkuin joka merkissä..

KYllä nuo saksantuliaiset on hyvin tiedossa, jonka vuoksi itse suuntaisinkin Ruotsiin jossa noita paremmin varusteltuja löytää (Tosin tänä päivänä noita ilmeisesti roudataan Saksastakin Ruotsiin jonkun verran eli tarkkana saa olla). Samoin tuo huolto tai huoltamattomuus on tiedossa ja tuon vuoksi kaksi tuttua myikin "hyvin" huolletut autot pois ennen 200tkm ettei olisi itse itse tarvinnut noita kalliimpia remppoja ruveta tekemään. Hyvin pidetty "maalaistaksi" jossa mittarissa on 3-4 vuodessa 250-350tkm VOISI olla ihan hyvä ostos.

Noita V70 on aika paljon "ulkomailta" roudattu viimeisen 10 vuoden aikana ja hyvin varustellut/huolletut "suomiautot" on osattu hinnoitella hyvin, joten valinnanvaraa on ;).

Omakohtaista kokemusta V(armari)70 omistamisesta ei ole, mutta huoltojen/ korjauksien/ koeajojen kautta kylläkin. Fiilikset autosta positiivisen puolella. Laatuun nähden edullinen ja suht ajaton malli. Jos homosohvan haluaa, niin mikäs siinä.

ite oon 190cm jässikkä ja kyllä volvossa on varmaan markkinoiden parhaat penkit niinku jos vertaa suurinpiitein saman hintaluokan autoihin , jaksaa jaksaa nakata pitemmänkin siivun ilman paikkojen puutumista.